Maar als het die bug is hoe kan ik ze dan alsnog krijgen want een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem
Ik hoorde gister dat bungie hier al aandacht aan besteed. Er moet sowieso nog veel gebeuren, niet alleen op armor gebied dus verwacht binnenkort maar een update waarin meer duidelijk zal worden. Tot nu toe is er nog geen manier gevonden om deze armor alsnog te krijgen. Ik ken er genoeg die 1000/1000 hebben maar geen van die personen heeft de armor dus het is een bekend probleem zonder oplossing (tot nu toe dan).
Had gister de Achievment 'Steppin Razor' behaald en meteen m'n Armor bekeken. En ik zag daar Security Shoulders, meteen gebruikt en toen floepte die meteen weg naar m'n Scout Shoulder die ik normaal heb. Nu is ie weer gesloten en is er iets vrijgekomen bij Elite Armor ;(
Kijk op deze site en klik op het plaatje van de spartans http://halo.wikia.com/wiki/Armor_Permutations Maar kijk uit de recon helm is alleen voor bungie*)
Zwaard Ik heb alle achievement gehaald, maar ik krijg geen zwaard op mijn rug. weet iemand wat ik moet doen?
Scout Shoulders Unlock "We're in for Some Chop" Achievment En wat moet je dan doen om het te halen???
We're in for some Chop is a Halo 3 multiplayer achievement. It is awarded for destroying an enemy vehicle with equipment (e.g. a Trip Mine) in a ranked playlist or in campaign.
Gewoon in een level een ghost of chopper verzwakken met je assault rifle, vervolgens een trip mine neerleggen, en na een paar keer oefenen gaat hij wel kapot en heb je de achievement.
armors ik probeer de armors EVA en hayabusa te krijgen heb van alle twee de schouders en body maar de helm krijg ik niet kan de atch skull niet vinden en hoe moet je eigenlijk de EVA helm krijgen kan iemand mij helpen gr.jurn