1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3] Armor

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 2 okt 2007.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Covenant heeft een HUGE hoofd, wat dus nogal makelijk is om op te schieten.
     
  2. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een groot hoofd maa je kan de elites geen headshot van achter geven. Dat komt omdat ze voorover gebogen lopen.
     
  3. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    "We're in for some Chop" dan zeggen ze dat je dat kan halen als je een voertuig vernietigt met een sticky maar dat heb ik al zo vaak gedaan dus wat moet ik nou doen om dat te halen????
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Sinds gisteren heb ik mijn complete Hayabusa-set. In mijn ogen is dit de tofste set die er is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2008
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet met een sticky maar met equipment. Een goeie tip is in dat level dat je naar Voi moet. Daar liggen best wat trip mines. Schiet op zon 1wiel brommer tot er 2 stukjes afvallen en dan laat je hem over de mijn rijden. Best lastig. Check anders de x360a.org guide als het niet lukt.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]APgk132oGPg[/yt]
     
  7. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt binnekort een autoupdate met daarin een verbeterd melee system en je krijgt eindelijk na lang wachten de commando shoulders.
     
  8. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is oneerlijk er staat dat ik de Achievement heb gehaald van "We'r in for some chop" kijk ik bij mijn Armor en dan heb ik die Scout Shoulders niet echt balen wat nu.......


    En als ik kijk bij mijn Achievements van Halo 3 staat er dat ik hem ook heb gehaald...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  9. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement armor unlock klopt niet. De scout sholders krijg je bij de 'mongoose mowdown' achievement.
     
  10. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    oooo oke thanks!
     
  11. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel irritant dat het moet in Lone Wolves.
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in, ik ben nu 40 met Lone Wolves (Niet veel verloren tho.) en heb denk ik 5/6x een achievement game gehad (althans wouden mensen) maar die games lopen nooit goed. Iedereen wilt ze achievement.
    Persoon A wilt ze Overkill, B wilt ze Laser kill, C wilt ze Frenzy, D wilt ze Mongoose Mowdown... Dat is één chaos, en loopt vervolgens tot een (oneerlijk) normaal potje uit.
     
  13. jurn

    jurn Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat maakt niet uit ik heb ze ook door elkaar gevonden je moet eerst het EVA armor vrij spellen dan ligt hij er wel (bij mij is het gelukt)
     
  14. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh?? waarom quote je jezelf en dan geef je vervolgens antwoord op jezelf:+
    En in deze maand komen de commando shoulders tot je beshikking\o/
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de oplossing?
    Gewoon legaal halen! :thumbs:
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff, nou ik heb gisteren men 2 for 1 gehaald met een triple kill (jaja) , nu alleen nog overkill. helaas wordt de ultieme overkill situatie bij mij altijd weggestemd ( crazy king op de pit, pak een turret en camp een van de hills) dus dat wordt nog moeilijk
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel de stomste manier ooit om overkill te halen xD
    Zijn zoveel manieren waarop je overkill kan halen.. Mijn favoriet is toch wel shotgun icm bubbleshield/cammo fzow..
    En tegenwoordig kan het nog veel makkelijker, na die update dat ze ook swords etc ingevoerd hebben.. Als je host bent moet het cker lukken!
     
  18. jurn

    jurn Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de actevement van de scout sholders gedaan maar heb ze niet hoe kan dit en kan iemand mij helpen?
     

Deel Deze Pagina