1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 Beta! Bugs en advies

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 16 mei 2007.

1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt helemaal.

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

- D-pad knop moet WEG
    - De namen boven hoofden moeten WEG
    - Spartan Laser overpowerd?

Fardo zou fijn zijn als je je beginpost update dan krijgen we geen 300x dezelfde post.

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 2 of Halo 3?
    Want ik heb net Halo 2 gekocht, en vind het heel irritant dat ik telkens LB ingedrukt moet hebben om te praten.
    In de Lobby is dat dan weer niet het geval, maar bij het spelen wel.. En als je dicht bij elkaar staat (wanneer?) hoor je de ander wel via je tv speakers ofzo..
    Edit: sorry voor de offtopic, PM me anders het antwoord;)

4. Candyman

Candyman Guest

Ik vind het rank systeem ook een beetje eenvoudig. Ik ben al weer level 47 rumble pit na twee dagen rumble pit spelen. Het gaat maar tot de 50 net zoals bij halo 2.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope het gaat tot over de 100 qua ratingpoints, bij de 50 ben je pas gunnery sargeant.

6. Candyman

Candyman Guest

3 dubble post is er ook een manier om dit te delete, ging iets fout.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2007
  7. Candyman

Candyman Guest

Ik spreek over het level niet over de RP ik heb zojuist me level 50 gehaald met Rumblepit, dit is het hoogst haal baar. Met rating points ben ik een Captain =150. Ik ben al Majors grade 2 tegen gekomen vandaan. dan spreek je over 300 rp.

8. Candyman

Candyman Guest

Eeks, triple post gaat iets goed fout.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2007
  9. Inf1nity

Inf1nity Guest

Mee eens, behalve de namen boven de hoofden, das chill.

Enne fardo, lees dit:

Met TeamSlayer krijgt nu alleen de winnende partij lvl-punten/RP, terwijl soms de MVP iemand uit de verliezende partij is, die heeft verloren doordat zijn team-maten niet goed genoeg waren. Het zou fijn zijn/een terechte beloning als deze MVP ook punten krijgt. :)

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    MVP is gewoon gaar. Als je iemand uit je team hebt die -20 staat maar toevallig 3 keer de VIP heeft gekilled met geluk dan is die alsnog MVP. Of met slayer als die 14 kills heeft en iemand anders 18 dat hij dan alsnog MVP is (terwijl hij miss nog meer in de min staat en ook minder kills heeft). Is gewoon wazig geregeld.

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

ze kijken hoe gunstig jij geweest ben voor je team, dus dan tellen VIP kills natuurlijk meer als gewone

12. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met energy sowrds gespeeld, ik wist niet dat dat 'gehackt' was, wel fokking weird, 1 ding; die zwaarden hebben niet meer zon trekkracht als je slaat.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook en met tanks enzo en super snel super langzaam uber schield :p k zal morgen een filmpje posten ^^

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Kan de Tripmine misschien een stuk minder opvallend worden gemaakt? Een vol verlichte kerstboom valt minder op dan die Tripmine uit Halo 3. Ik denk dat de mijn veel beter te gebruiken is als je hem niet ziet of hoort

15. Candyman

Candyman Guest

Mischien ooit in je hoofd op gekomen waarom die zo opvalt?

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van die glitch, 3 keer zo snel lopen, 2 keer zo hoog springen, dubbele zwaartekracht, tank zwords Kortom het hele matchmaking gebeuren, ff snel een filmpje in elkaar geflanst:
    Het ziet er soms niet zo uit maar ik loopt bijna altijd 3 keer zo snel dan normaal in dit filmpje. Das echt geinig en ik vond het veel leuker dan die langzame gamepley van het echte spel <.< ...
    [yt]k6UOPIqtcSU[/yt]

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, wel kunnen bedenken dat de tripmine in deze uitvoering erg suf is. Of was Bungie bang dat men de Tripmine anders niet zou kunnen vinden in de Beta :confused:

18. Towel

Towel Guest

Echt goed mikken kan overlord niet he:)

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, even om nutteloos te defenden:
    1.) speel nooit halo
    2.) die gasten waarmee ik speel zijn goed
    3.) heb je gemist dat het 3 keer zo snel gaat (gaat echt keisnel) Hierdoor is de besturing beetje vaag, + andere persoon gaat net zo snel in tegengestelde richting dat is lastig te raken.
    4.) begrepen dat in sommige delen van dat filmpje iedereen uber uber uber shield heeft en nauwelijks doodkan.
    5.) i dont realy care i suck @ halo :+

20. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Ik irriteer me zeer aan het moeten indrukken van de D-pad om gehoord te kunnen worden, als je plots in een intens gevecht terecht komt heb je vaak echt geen tijd om die knop in te duwen.

- Soms krijg ik de double-kill medaille terwijl ik maar 1 persoon doodmaak, en er wordt ook maar 1 punt bij mijn score bijgeteld.

- Soms is alleen heel vaag de buitenlijn van een bubbleshield te zien, dit valt niet op, dus soms komt het voor dat ik een hele sniperclip op een bubble-shield leegschiet omdat ik niet weet dat er een bubble-shield is.

- Ik vindt dat de plasma-artillerie van de wraith niet ver genoeg gaat, zodra de plasma uit de loop komt gaat ie in een heel scherpe bocht naar onder.

- Als ik bijvoorbeeld bij CTF ergens een tripmine neerleg, en ik kan dat niet tegen mijn team zeggen omdat ze vaak geen headset hebben, dus ik word er soms uitgekicked omdat mijn teammaten zo dom zijn om dat gepiep en de schijnwerper niet waar te nemen.

Laatst bewerkt: 1 jun 2007

Deel Deze Pagina