1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 Beta Lag(?)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WiXX, 17 mei 2007.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik maak een apart topic voor deze vraag omdat ik het toch een belangrijk iets vind en het is iets waarmee de multiplayer van Halo 3 subliem kan zijn, of het spel helemaal kan verneuken.

    We weten allemaal dat in GOW de host ontiegelijk veel voordeel heeft en dat het bijna niet meer leuk is als de host ook nog eens een goede speler is omdat je vaak neer word geknald terwijl jij toch echt degene was die eerder schoot op je eigen scherm. Dit valt redelijk mee wanneer je tegen nederlanders speelt die een goede verbinding hebben, maar helaas kom je altijd tegen amerikanen te spelen savonds die ten eerste veel herrie maken en ten tweede een kut connectie naar nederland hebben terwijl GOW toch aan geeft dat de ping goed is.

    Nu mijn vraag over Halo 3 Beta, want ik heb hem zelf niet. Hoe staat het met de lag? Moet je echt voor het poppetje gaan mikken bij snipen of kan je de cursor echt op zijn kop zetten en voelt het aan als een single player of een lan game?

    Ik ben namelijk bang dat Halo 3 gaat laggen net zoals GOW en Halo 2 omdat de live service geen gebruik maakt van Dedicated servers terwijl spellen voor de PC waar geen maandelijkse kosten aan zitten dit wel hebben. Ik noem spellen zoals een Counterstrike of een Quake. Hier heb ik er nooit last gehad van lag maar helaas heeft live dit wel.

    Nu zou ik graag van Halo 3 beta spelers willen weten of ze lag ervaren, ook al is het maar het kleinste beetje. Ik weet dat het een beta is en dat het daardoor nog verkomen kan worden in de final version, maar als je het merkt moet je het naar mijn idee wel kenbaar maken zodat we Bungie dit kunnen laten weten want het blijft tenslotte een amerikaans bedrijf die vooral op amerikaanse connecties test en intern vooral op lan test.

    Laat de reacties maar komen
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gespeeld, geen lag tegen gekomen :)
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Dus je kan makkelijk headshots maken en je krijgt niet het idee dat sommige kills van andere onverdiend zijn? Als je net wegspringt voor een auto word hij niet geteld dat je toch overreden wordt?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze in halo client-side hit detectoin hebben. er kan dus wel lag zijn, maar als jij op jouw scherm raak schiet, dan is het ook raak en komt de kogel niet later aan.
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe gaat dat dan werken als iemand mij overrijd met zijn auto en op mijn scherm mist hij me maar op zijn scherm raakt hij me wel degelijk?

    Met schieten is dit misschien iets goed want dat valt moeilijk te controleren waar hij heeft gemikt, maar met auto'tjes word het wel controleerbaar.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Geen lag tegengekomen.
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze servers bij halo3 draaien op dedicated servers van bungie. geen lag dus.
     
  8. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel een paar keer gehad, maar dat was alleen ff in het begin, de eerste minuut. En ik ben volgens mij al 1x standbyer's tegengekomen:mad: We hadden oddbal, we stonden 1 minuut voor, ik lag er ineens uit, hoor ik van degene met wie ik speelde dat zijn scherm hele tijd blauw was (niet blauw maar dat je nix kan doen) en dat daarnaa de tegenpartij ook die bal 1 minuut had:confused: soms zijn mensen echt zielig:'-(
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ben al genoeg lag tegengekomen anders...en zwarte schermen (blue screens bij halo 2)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh gelukkig nergens nog last van gehad. Alleen dat als iemand praat dat het dan soms via de luidsprekers gaat en niet via de hoofdset.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan je instellen. In de lobby >> start >> pijltie naar rechts >> Headset only. Als je ver weg bent van elkaar moet je wel de dpad indrukken.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    heb ook niet echt last van lag of zwarte schermen.. ja soms als er iemand quitte maar dat heb ik pas 2x gehad..
     

Deel Deze Pagina