Ik maak een apart topic voor deze vraag omdat ik het toch een belangrijk iets vind en het is iets waarmee de multiplayer van Halo 3 subliem kan zijn, of het spel helemaal kan verneuken.
We weten allemaal dat in GOW de host ontiegelijk veel voordeel heeft en dat het bijna niet meer leuk is als de host ook nog eens een goede speler is omdat je vaak neer word geknald terwijl jij toch echt degene was die eerder schoot op je eigen scherm. Dit valt redelijk mee wanneer je tegen nederlanders speelt die een goede verbinding hebben, maar helaas kom je altijd tegen amerikanen te spelen savonds die ten eerste veel herrie maken en ten tweede een kut connectie naar nederland hebben terwijl GOW toch aan geeft dat de ping goed is.
Nu mijn vraag over Halo 3 Beta, want ik heb hem zelf niet. Hoe staat het met de lag? Moet je echt voor het poppetje gaan mikken bij snipen of kan je de cursor echt op zijn kop zetten en voelt het aan als een single player of een lan game?
Ik ben namelijk bang dat Halo 3 gaat laggen net zoals GOW en Halo 2 omdat de live service geen gebruik maakt van Dedicated servers terwijl spellen voor de PC waar geen maandelijkse kosten aan zitten dit wel hebben. Ik noem spellen zoals een Counterstrike of een Quake. Hier heb ik er nooit last gehad van lag maar helaas heeft live dit wel.
Nu zou ik graag van Halo 3 beta spelers willen weten of ze lag ervaren, ook al is het maar het kleinste beetje. Ik weet dat het een beta is en dat het daardoor nog verkomen kan worden in de final version, maar als je het merkt moet je het naar mijn idee wel kenbaar maken zodat we Bungie dit kunnen laten weten want het blijft tenslotte een amerikaans bedrijf die vooral op amerikaanse connecties test en intern vooral op lan test.
Laat de reacties maar komen
Laatst bewerkt: 17 mei 2007