ik heb nog iemand nodig voor co-op legendary ik had je al toegevoegd spartan2 dus ik zie je wel online verschijnen voor de mensen die nog willen men gamertag is: Tmmy bluze ik weet niet of jij op legendary wil anders add ik je wel
In het tweede level schoot ik dat schietende kanon van een vijandelijk vliegtuig kapot en op dat moment kreeg ik de achievement.
Ik ga zodadelijk weer online met de 360, dus als er nog iemand co-op wil spelen, stuur me een friendrequest en ik nodig je uit! (Ark en Covenant nog, maar wil ook wel een ander level spelen, als we er maar minstens 1 van die twee doen)
ik zoek ook nog paar mensen om halo uit te spelen op legendary. heb er al 3 gedaan, (weet eff niet de namen) (btw men NAT network staat op moderate dus degene die dat ook hebben kunne niet met mij) gamertag = Leroy89
Heb gister de Solo Campaign uitgespeeld op Normal, zoek nu vrijwilligers om vanaf Mission 1 te Co-oppen op Heroic. Noem ff een tijd als je zin hebt
Ik wil misschien vanavond wel ff Legendary Co-op'en. Moet ff kijken hoe gezellig het hier is vanaaf Dus: spreek me aan/add/whatever
Ik heb je toegevoegd Maar Legendary is te hoog gegrepen voor me, dus ik hou het voorlopig ff bij Heroic
Ach, met 1 of meer extra mensen is het echt goed te doen hoor! Ik heb halo 3 zelf op Normal uitgespeelt, en hoef nu nog maar twee levels op Legendary, de rest samen met een ander gedaan. Echt te doen, dus verspil je tijd niet aan heroic, maar ga meteen voor de Achevement van Legendary!!!
Maar het gaat mij niet zo om de Achievements. Wil gewoon een leuke ervaring op een moeilijkheidsgraad die voor mij al frustrerend genoeg kan zijn Je hebt wel gelijk dat als ik de Legendary Achievement haal, ik die van Heroic ook gelijk heb....maar toch
Trust me, ik dacht ook hetzelfde als jou in het begin. Deed eigenlijk een leveltje voor de lol mee (ben echt niet erg goed in Halo), maar het ging gewoon goed, zonder frustratie. Probeer gewoon een leveltje, en beslis dan.:b:
Ik moet nog level Cortana en Halo op legendary spelen. Iemand die vanavond me kan helpen? Of die gewoon mee wilt doen? Of die ze ook nog moet doen? De skulls in deze levels moet ik ook nog, dus die kunnen we ff mee pakken. Ik ben nu al online, :b:
He jongens ik moet Halo nog op legendary uitspelen en omdat ik nie zon held ben hierin vraag ik jullie medewerking kan iemand van dit forum me helpen met het behalen van dit alles zal het erg op prijs stellen als dat zo is . Voeg me aub toe als je me dit avontuur tegemoet wil gaan heb er veel zin in alleen als ik het alleen moet doen wordt het denk ik niks Alvast bedankt Budje Gamertag - Budje007
Ik wil wel co-op op legendary doen, voeg maar toe: Jasphur Alleen wel pas vanaf vrijdag want heb nu nog toetsen
Ik wil vanavond 9-okt wel coop doen.. Heb hele avond de tijd. Legendary vanaf de start. Naam: Asharith http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Asharith
hahahaah weet je wat het coolste is dat je al in mijn lijst staat ik kom er een vrijdag wel op terug Tnxxxx