plus dat de MS HDMI kabel en Audio Dongle ingebegrepen zijn wat je los nog 50 euries kost.. Wel handig als je via HDMI en Optical Out wil Xdozen
Aha, en wat als ik nu op zoek ben naar een elite falcon? gaan daar de voorheen genoemde regels ook voor op? (na 24-08-2007 gemaakt lotnr 0724 of later team fdou)? Of is er over de eilte falcon nog weinig bekend?
Ok mijn arcade heeft ook het falcon moederboard/hdmi Lotnummer: 0736 (073605) MFR Date: 3 sept 2007 Team FDOU
Ok, ik ben totaal niet op de hoogte van dit onderwerp dus kan iemand mij vertellen wat ik heb? (65nm of niet) Lot NO: 0736 MFR Date: 2007-08-07 Team: ADUE het his de Xbox Premium + Halo 3 Pack.
Dat is aan die gegevens niet zondermeer te zien, in de startpost van dit topic staan 2 links. Op die website is aan de hand van een 2 tal instructies te zien aan het moederbord van je 360 of het mogelijk een falcon is. Je hoeft je 360 niet open te maken daarvoor. Maar volgens mij weet niemand het nu ECHT zeker... Het blijft gissen.
Alright, Thanks. Als ik Dit Plaatje moet geloven heb ik (volgens mij) een Zephyr maar ik kan ook fout hebben gekeken. Agja Zolang ie het nog doet ben ik tevreden
Ja hoor, in Gorinchem. Heb ze gisterenavond probleemloos meegekregen na vertonen van aankoopbewijs. En zo is het. Daar gaat het uitendelijk om.
Heb net voor de gein eens gekeken in mijn pas gerepareerde boxie. Moederbord moest vervangen worden. Helaas geen nieuw type moederbord, maar gewoon weer een launch
Vandaag weer gaan jagen op een nieuwe Xbox premium, zonder resultaat helaas. Overal waar ik kom zeggen ze dat de premiums met HDMI niet leverbaar zijn. Pas weer over een maand ofzo. Bummer! De enige boxies die ze hebben zijn die oudjes uit 2006! Zowel bij Intertoys heb ik het laten checken als bij de MM. Geen idee waar die nu allemaal ineens vandaan komen! Nog maar even wachten dus, want ik wil toch wel errug graag een nieuwtje (en bij voorkeur een falcon).
Gisteren een nieuwe Elite bij MM Zoetermeer gehaald. Zat een sticker overheen geplakt lotno 0744. Echter ik kon al via klepje van doos zien dat het 0739 was (25-9-2007) Wel een Benq drive, echter luidruchtige fan. Ik was het wachten beu. Ik heb niet gekeken of het een Falcon was, ik denk het niet. Via US forums heb ik gelezen dat er op dit moment nog geen enkele Elite Falcon's gesignaleerd zijn. Mocht ie kapot gaan (wat niet te hopen is) in de toekomst, krijg ik vast wel een Falcon terug. Daar hebben we gelukkig tegenwoordig 3 jaar (garantie) de tijd voor. Veel succes voor de anderen met het zoeken naar een Falcon console.
Dat ook Falcons veel geluid maken is een ding wat zeker is. Ik heb een Falcon, maar zeker bij het spelen van een spel is het nog steeds een straaljager.... zucht...