1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op een zijkant. Is het zo moeilijk om zelf een doosje paar keer te kantelen voordat je een kleine tekst met specificaties ziet? Damn wat vragen veel mensen waar het staat. Gewoon OP de doos.
     
  2. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist omdat iedereen in de weer is met de vraag of hij wel of geen falcon, vraag ik het. Waarom doet iedereen zo moeilijk als het gewoon op de doos staat?

    Heb vandaag gekeken ze hadden geen Halo 3 packs meer, wel Viva Pinata+Forza2 voor 333,- euro.. echter zijn dat gewoon 205W Xbox'en.. Dus geen falcon...

    En nu weet ik dus ECHT niet meer of ik wel een Xbox ga halen. Heb geen zin in kapotte rotzooi als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik wist dat hij het gewoon zou doen had ik het pakket meteen gehaald, maar al dieklachten, bah, schrikt mij toch af!
     
  3. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer gebruikers, des te meer klachten
    En klagen is altijd makkelijker dan ergens positief over doen, kijk maar naar je baas.
    En mocht er dan toch wat gebeuren, dan is de service :thumbs:
     
  4. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lees veel berichten dat ze 3 á 4 weken moeten wachten, daar heb ik dus echt geen zin in straks, dat hij én kapot gaat én dat ik 3 á 4 weken niet op de console kan gamen... maargoed je hebt gelijk, maar de twijfel is er nog, denk dat ik eind deze week definitief de beslissing maak, kopen of niet kopen ;)
    Ik ben lastig, weet 't, van mij part weer back ontopic!
     
  5. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik in jou geval voor een elite falcon gaan, hier in alphen bij de mediamarkt staan ze er genoeg.
    3 a 4 weken was het trouwens vroeger, tegenwoordig is het binnen 2 weken :thumbs:
     
  6. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een afweging he. Dan zit je met Call of Duty 4 tegen de 510 euro aan..
    Terwijl je met de dus, niet falcon, voor 390 een xbox hebt incl. dan Viva Pinata, Forza 2 en Call of Duty 4. Dat is toch weer 120 verschil die je als arme student goed kan gebruiken... Denk toch idd dat ik voor de Viva Forza Duty 4 pack ga ;).. ook als is het dan niet de "falcon chip".
     
  7. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed te doen, mijn xbox is trouwens net weer terug van reparatie; hij is precies een week weg geweest. Hij is eigenlijk zelfs te vroeg terug 8)
    Zit nog midden in me tentamen week :lol:

    Succes met je keus, je zult er in ieder geval plezier aan beleven.

    P.S. Halo3 moet je ook halen:thumbs:
     
  8. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zondag dus de ROD en hij wordt deze week nog opgehaald, die kerel van de Xbox helpdesk had het over 20 werkdagen. Das f*kin' 4 weken! Precies voor de kerstvakantie..

    Zit nu dus te denken om een 360 Arcade te halen en daar mijn HD op pleuren. Maar zijn de Arcade packs allemaal Falcons met de nieuwe chips, voeding, etc?

    Dan zet ik mijn oude 360 wel te koop als ik die terug heb.
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, vanmiddag bij Dixons speciaal naar gevraagd en ze hadden nog 1 Arcade pack liggen. Was 175 W dus zeer waarschijnlijk Falcon met de nieuwe chip.

    Hij maakt nog steeds wel aardig wat lawaai, maar minder storend als het zoemende geluid wat uit mijn kapotte Premium kwam. Voor zover ik het kan zien heb ik de BenQ drive, daar heb je de minste kans op krassen toch?

    Anyway ik kan weer gamen.
     

Deel Deze Pagina