1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

1. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou inderdaad een goede moeten zijn :)

2. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 Pack, dus Premium plus Halo 3 heeft nieuwe chip blijkbaar. Ik denk dat het voor de Halo 3 Limited EDition Xbox hetzelfde geldt.

3. Shizzel

Shizzel Guest

Zou goed moeten zijn, maar las ergens dat er ook dozen zijn met meerdere stickers op elkaar, dus je zou ook 0732 kunnen hebben ofzo.

4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    als het op de console zelf staat dan zit je goed.:thumbs:

5. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het alleen geldt voor de groene halo 3 xbox en niet voor de premium icm de game halo 3!

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Andersom juist dacht ik.
    Meeste elites zijn maanden eerder gemaakt.

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  8. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik via internet de xbox 360 halo pack koop , ben ik dara dan zeker van dat het een is met 65nm en hdmi ?

9. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zijn er ook in omloop met een lager lotnummer. Beste is toch als je zeker wilt zijn bv. langs MM kan je zelf even checken of het de nieuwe is.

Of de e-shop moet het voor je willen checken natuurlijk...

10. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 stickers op de doos zelf de 1e sticker heeft een 0730 en de nieuwe sticker waarbij halo 3 bundel staat staat 0736 dus als het goed is zit ik net goed..

11. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check ook altijd console zelf. Moet daar ook op staan. Dus voor degene die nog 1 gaan kopen. Eerst op doos (sticker) kijken, daarna via klepje van doos lotnummer en serienummer op console bekijken.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ze hebben toch echt meestal de console niet in de doos zitten en als je er 1 wilt kopen pakken ze zo een ander uit het magazijn.
    Goed opletten en kijken.

13. alpha_prime

alpha_prime resident@gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op xbox-scene gelezen dat het zelfs zou kunnen dat de nieuwe 360 OOK een 65 nm GPU heeft, op bepaalde foto's is duidelijk te zien dat het kleine vierkantje op de gpu (ram) kleiner is + gpu zelf is iets kleiner+transistors op de gpu hebben een heel andere lay-out. Ik denk dat ik binnen een paar weken een nieuwe 360 ga kopen :cool:

14. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een nieuwe GPU? damn, da's relaxt! maar, waarom is er dan toch nog een extra heatsink? dat vind ik dan weer vreemd!

Maar nogmaals voor de duidelijkheid: zoals ik het heb begrepen, zijn alle X360s vanaf lot 0734 d X360 uitgerust met 65nm.

Maar, ik heb veel dozen gezien met dubbele stickers met lot nr. 0736!
    Deze waren allemaal 0730 of 0731, ofwel geen 65nm!

Ik denk dat het nog best moeilijk wordt om de 0734 in NL te vinden, want zo te zien zijn ze allemaal daar onder... Jongste die ik heb gezien is een 0732 bij de Intertoys....

Disclaimer: maar dit is allemaal koffiedik kijken! Niets is bevestigd en misschien is het allemaal niet waar! :eek:
    Ik geef hier alleen door wat ik op andere forums lees....

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  15. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die extra heatsink erbij is omdat het oude heatsinkje nogsteeds te weinig was. Maar ik zou eerlijk gezegt nog een beetje wachten met te zeggen dat alles 65 nm is en tot we weten of dit een echt groot verschil heeft. Sommigen zeiden zelfs dat de x-clamps op deze xbox beter waren, maar dat was niet zeker. een betere bevestiging zou ook al veel helpen.

16. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen deze packs ? geen toch of ben je met die bovenste zeker dat deze hdmi en die 65nm bevat en met de onderste ben je niet zeker.?

Dit is de xbox 360 pro + halo 3

xbox360 premium + halo 3

17. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0
    De bovenste heeft zoiezo HDMI, met d epremium ben je dat niet zeker. Alleen bij de bovenste zouden er 65 nm chips inzitten, maar het is nog te vroeg om dat zeker te weten.

18. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoelde deze i.p.v die onderste

en die bovenste afbeelding is wel degenlijk de xbox 360 pro + halo 3 want op veel sites word het beschouwd als de mongoolse xbox 360 van halo 3 ofzoits.

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  19. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    is dezelfde...

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoeld beide 360's? ^_^

Deel Deze Pagina