1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    garantie is via xbox direct, en je hebt inderdaad 3 jaar

    mocht hij defect gaan, geef je een belletje, krijg je een ups verzend etiket, bel je ups voor een ophaal datum, en binnen 25 werkdagen heb je je xbox weet terug, simpel as that
     
  2. Artemis

    Artemis No strings attached

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat die stickers betreft... je hebt echt geen wat je koopt. Heb net mijn 360 aangeschaft bij MM Alkmaar. Op de sticker stond lot no. 0742, team was ADUE, dus toen had ik al een vermoeden dat er iets niet klopte. Maar ik had geen zin meer om te wachten, dus heb mijn premium aangeschaft. In de doos zat een Xbox met MNF date: 11-08-2006, met lot no. 0632. Tja, what can you do. Ik heb 'm eindelijk, en verder zien we wel weer wat er gebeurt. Nog effe en dan eindelijk Assassin's Creed!
     
  3. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft een of andere pauper de xbox binnen twee weken geruild bij de MM (kan dit überhaupt ook met spelcomputers?). Nagenoeg alles in de MM is al eens open geweest, je moet altijd letten op de bedrijfsverzegeling van de producent (plastic stickers en selovaal folie) en die linten (die duiden op een verpakking van de MM) mijden. Als het er beide op zit maakt het natuurlijk niets uit.

    Als de datum op het label van de doos niet overeenkomt met je xbox dan kun je de Xbox zoweiso ruilen bij de MM. Er staat immers op de flap dat de MNF date later was wat er op zou duiden dat er een verkeerd product in de doos zit. Je kunt de koop dus zoweiso ontbinden mits de flap niet overenkomt... laat maar horen hoe het afloopt.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  4. Prosperot

    Prosperot Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, die stapel staat ook bij de MM Arnhem. Gelukkig nog ff het serienummer gechecked, en daaraan gezien dat het een serie uit 2006 is.

    De verkopen zei dat op ALLE Xboxen HDMI zat, ook op deze serie... Dus misschien dat dat nog een reden is om hem terug te brengen...

    Ik zag het gelukkig op tijd en ben voor de 735 gegaan die ook onder de aanbieding viel (maar dan met 2 losse games ipv de games in de doos)... Is trouwens een Falcon met BenQ drive!
     
  5. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  6. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    MM heeft omruilgarantie binnen 14 dagen. Dit betekent dat je jouw Xbox terug kunt brengen en geld terug kan krijgen. Zonder gemaar. Dus breng hem terug, vraag je geld terug en koop daarna weer een nieuwe bij MM. Dan gaan de 14 dagen weer in.

    Ik had een Elite gekocht, een aantal dagen meegespeeld. Hoorde toen van de 65nm. Heb hem terug gebracht, geld terug gekregen en wacht nu op de nieuwe lading Elite's.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  7. digitalfrog

    digitalfrog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcon pro pack are still impossible to find in NL. They are available in US/UK/France but not here :-(

    May endup taking an arcade + extrenal HD. The arcades made after 10 september seem to be Falcon !

    In case I'm wrong, let me know where to find a 360 pro Falcon and I will get it !
     
  8. Artemis

    Artemis No strings attached

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goede tip!
    Want het viel toch wel tegen dat het zo'n oudje was. Op zich doet-ie het prima (nog wel ;)), hoewel ik wel al twee freezes heb gehad de eerste dag...
     
  9. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem terugbrengen... zonde om nu aan een verouderd model te beginnen.

    Ik ben vandaag in de MM in Groningen geweest, heb daar alle labels gecheckt, maar helaas is alles daar voor 24-08-2007 gemaakt (dikke bummer dus). Lachende MM pop wist me te vertellen dat er al een aantal mensen hetzelfde hadden gedaan:)

    Voor de mensen die ook dozen bekijken, houdt er rekening mee dat wanneer je de flap van de xbox doos openvouwt je vaak de xbox naar binnen moet drukken om de manufacture date te kunnen bekijken.

    Zijn er al mensen geweest die in andere vestigingen hebben gekeken?
     
  10. Prosperot

    Prosperot Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn falcon 0735 heeft 21-08-2007 als geboortedatum.....
     
  11. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees idd dat er enkele gevallen zijn die eerder zijn gemaakt dan 24-08 en toch falcon zijn. Wat heb je voor soort 360?

    Dit las ik net in de link van de eerste post van deze thread:
    How to find a Falcon model 360 in stores

    Based on the info in this thread, A Falcon model Xbox 360 MUST BE:

    Lot #0734 (Halo :cool: or later (all SKUs)

    Manufactured on or after 8/24/07(An HDMI Premium manufactured on 8/19 has been reported as 65nm.)

    Team FDOU (Other teams may be Falcon as well, but none have been reported)
     
  12. Prosperot

    Prosperot Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    een Pro/Premium (dus met de 20 Gb HDD) versie 0735, Falcon en BenQ, stond bij de MM met die 2 games erbij (maar dan dus niet in de doos maar met van die rode MM bandjes er aan vastgemaakt)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  13. Artemis

    Artemis No strings attached

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die BenQ drive precies in en in welk opzicht is dit goed?
     
  14. skurftkip

    skurftkip Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat hij stiller is en de cd's niet meer beschadigd, heeft elke falcon de benQ?
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die van BenQ is ook stukken stiller en dmg geen cd's meer.
     
  16. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit er eigenlijk in het Arcade Pack? Ook een Falcon 65nm chip?
     
  17. digitalfrog

    digitalfrog Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    bought an arcade pack from MM Amsterdam yesterday.

    BenQ, but not 65nm :-(

    I'm surprised because it's a new one:

    Team:FDOU
    Lot:738
    Manuf date: 18th September
     
  18. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk is er nog steeds geen zekerheid omtrent de Falcon. Je moet maar geluk hebben en je kan ook niet van de LOT nummers uitgaan.

    Vanmiddag een arcade pack halen bij de Bart Smit, ben benieuwd.
     
  19. guido123

    guido123 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet welke Bartsmit verkoopt?
     
  20. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    If you can wait and don't want the one you bought from MM, bring it back and get the money refunded. Then buy again when the Falcon has arrived.
     

Deel Deze Pagina