Ik vind helemaal niets, dat waren feitjes die ik je vertelde, alleen ik weet wel waartoe jij behoort.
En ik vind het best knap dat je volgens jou met de Assault Rifle iemand net zo snel neer krijgt als met een Pistool,
( Ik zei tog dat hij overpowered was? mja ik snap het ) maar goed. In ieder geval waren de wapens beter gebalanceerd dan bij Halo 2 (waarom heeft bungie na enkele maanden de Double wield wapens minder sterk gemaakt?).
( Weet ik niks van, ik speelde alleen connect, geen cc zie je)
Het leuke aan Halo1 is dat je wat kunt betekenen wanneer je beter bent dan de ander. En gelukkig is niet iedereen pro of noob, daarom vond je altijd wel een leuke tegenstander om een goede pot tegen te spelen. In halo2 is het zo dat er totaal geen onderscheid meer is tussen pro of noob, waardoor je het gevoel dat je wat kunt betekenen al heel snel hebt. De personen die wel het competitie gevoel hebben kunnen zich op die manier niet ontplooien.
Wanneer je het leuk vind om eens in de maand een spelletje te spelen, waarbij je zeker weet dat je 'wat te betekenen hebt' dan is het een leuk spel. Maar aangezien de game compleet is toegewijd aan competitie (Kijk naar matchmaking, levels, clans) hebben ze de plank volledig misgeslagen.
Klik om te vergroten...