1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    het zwaard heeft toch wel evve heel wat glitch fun opgeleverd :)
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    hey serious siem jij bent toch een maat van master ivo :9, ik stond afgelope zomer bij hem op de camping :D
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals in zanzibar zeker? Dan gooi je 1 nade en dat zwaard vliegt eruit ;). Van mij mogen ze dat zwaard er best in laten maar niet zon launch attack want dat is gewoon te nep voor woorden(hoe kan iemand nou van 8 meter op iemand af vliegen zonder te springen?)...
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ohw ja, niet aan gedacht. Doe hem er dan maar uit en hem alleen in custom game gooien, en only sword games

    And no host\o/
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje ontopic houden.


    Het is idd wel raar maar ik denk dat het idee achter het zwaard. dat het net lijkt dat je spring. en niet er op af vliegt.
     
  6. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zeike jullie allemaal :9, het is tog een geweldig goed wapen. zonder het zwaard kan je niet glitchen, en swords op lockout is te cool!!
     
  7. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle dingen die je in de filmpjes van H2 op e3 hebt gezien zaten al in de Halo 2 Beta versie. Ik had het gelukkige voorrecht om de beta te mogen testen, en de 1 shot battle rifle zat er toen in, evenals een health bar en nog een aantal bizarre dingen waar bungie van op is teruggekomen. Jammer genoeg heeft bungie niet goed genoeg naar zijn fans geluisterd. Wanneer je kijkt naar de maps die nog niet zo heel lang geleden uit zijn gekomen, bevestigd dat ook de arrogantie en ongeïnteresseerde indruk die bungie achter laat. Iedereen heeft kritiek op de maps die te groot zijn en dergelijke, en wat released bungie... 5 maps die (op 1 na) allemaal groter zijn dan de bijgeleverde levels.

    Dit is de reden dat ik weinig verwacht van deel 3, enkel omdat Bungie totaal geen interesse heeft in wat de echte fans willen. Halo 1 ging nog niet om de grootse online mogelijkheden en het vele geld, sterker nog, de multiplayer was een heel goed uitgepakt extraatje die ook mij jaren heeft vermaakt.

    Maar goed, wellicht dat door mijn lage verwachtingen Halo3 mee gaat vallen, en kan ik weer fijn wat vrije uurtjes besteden aan gamen.
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 was super, ik denk niet dat halo 3 mij zoveel plezier gaat geven als halo1, ( het was zeker leuk om tegen jouw te spelen hamlap op xbconnect)

    halo 3 moet simpel gehouden worden, en het zwaard moet verdwijnen. met simpel bedoel ik dan niet simpel om iemand te killen maar gewoon simpel in mekaar gezet net zoals halo 1
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz vet dat je dan mocht testen, hoe was je daar eigenlijk bij gekomen? Mag je nu ook weer de Halo3 beta testen? Of laten ze dat dit keer maar achter wegen, om niks van het spel te laten zien.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog steets niet waarom iedereen halo 1 beter als 2 (en mischien ook :cool: vinden, 1 ging zo fucking langzaam dan je makkelijk no-scope sniper kon shiten, en je ging er veels te snel dood.
    Geef mij maar halo2, ookal maken ze een port van 2 + wat extras zou ik halo NOG halen.
    Dit was gezien op de MP dan he, SP boeit niet veel.
     
  11. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we serieus reageren op die post?

    Elke argument wat je aandraagt is volkomen onzin. Heb je uberhaupt dat spel ooit goed gespeeld?
    ten eerste schiet je in Halo2 vele malen makkelijker een headshot zonder in te zoomen, dit met 'dank' aan de auto aim.
    Dat je snel dood gaat ligt volledig aan jezelf, als je goed was kon je met 1 leven 3+ ventjes neerhalen, nu met Halo 2 is dat 1, met veel hulp van je teammaat 2. Al geef je bij H2 de controller aan de grootste oen, dan nog kan deze zonder moeite de beste spelers afschieten. Probeer dat bij Halo1 maar eens voor elkaar te krijgen. De skills maakten Halo1 tot de beste console shooter ooit gemaakt, bij Halo2 is het succes te danken aan de brede compatibility die er voor zorgt dat iedereen kan 'schitteren', wat waarschijnlijk ook de rede is geweest dat jij Halo2 boven Halo1 zet.
    En dat het spel traag speelde komt puur omdat je de PAL versie hebt gespeeld. Mocht je nog ergens een NTSC box hebben staan, of een modded waarmee je de versie kunt veranderen, dan raad ik je echt aan dat spel nog even te spelen, en je zult begrijpen waarom velen zo over Halo 1 ten opzichte van Halo 2 denken.

    Als je na het spelen van NTSC nog steeds dezelfde mening hebt over Halo1, dan raad ik je aan om weer matchmaking te gaan doen. Dat is ten slotte wat het grote publiek wil, lekker als een onnozele om je heen schieten, en je telkens weer verbazen over hoe goed je eigenlijk bent......
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er niks aan verbeteren, en vooral met halo 1 was het geweldig op xbconnect, zodra je het een beetje kon werd je wel 5 keer op een dag gevraagd door verschillende clans, ook was het veel leuker dat die vehicles niet kapot gingen, misschien niet realistisch maar wel een stuk practischer

    halo1 draaide om tactiek en skills. halo2 draait om zo snel mogelijk je rechter trigger in te drukken, wie het eerst zijn rechter trigger indrukt wint
     
  13. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop eigenlijk dat er een switch komt voor halo 3 dat zegt: vehicles destructable yes or no:9 zodat je het zelf kon bepale:)
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik HEB Halo 1 gespeeld ja, en je gaat niet snel dood omdat je slecht bent, maar ik bedoel als je de assault rifle pakt heb je iemand net zo snel neer als bijna ieder ander wapen.
    En dat pistooltje is WAAAY overpowered.
    En zover ik weet heb je uitgezoomed geen auto aim met een sniper in Halo 2 (kan ook aan mij liggen)
    NTSC heb ik niet gespeeld heb ik ook geen mening over, ik wist niet eens dat er verschil in zat :eek:

    Halo 2 speeld veel sneller, flitsender en je hebt wat ''realistischer'' gevoel, want als jij met een assault rifle op iemand schiet die een pak aan heeft wat een halve ton weegt schiet je hem niet in 2 sec neer

    Ik vond halo 1 veel makkelijker dan 2

    Maar jij vind dat je OF bij de pro's moet horen OF bij de n00bs?
    Als je teminste WAT te betekenen hebt in een game is tog veel leuker als dat het eraan ligt of je goed bent met een pistol of niet?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het zelf niet met je eens;) de pistol was niet overpowerd, halo 1 ging namelijk om tactiek en skills, zowel tactiek als skills waren heel belangrijk.
    hanneshamlap weet waar die het over heeft,( hij is ook niet voor niets bij de top van de wereld met halo) ik weet ook waar ik het over heb al ben ik lang niet zo goed als hij:p maar ik heb halo 1 echt heel erg veel gespeeld,

    maar halo2 was wel een leuke game, alleen er kwam gewoon geen tactiek in voor, halo 1 werd alleen maar blood gulch ctf gespeeld, ik verlangde echt telkens naar die game alleen in halo 2 ben ik hem amper tegengekomen.

    ik hoop dus echt dat ie in halo 3 er meer inzit, met het beruchte pistooltje uiteraard

    en anders moeten ze maar gewoon halo 1 halo3 noemen, en die opnieuw uitbrengen:p
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  16. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind helemaal niets, dat waren feitjes die ik je vertelde, alleen ik weet wel waartoe jij behoort.

    En ik vind het best knap dat je volgens jou met de Assault Rifle iemand net zo snel neer krijgt als met een Pistool, maar goed. In ieder geval waren de wapens beter gebalanceerd dan bij Halo 2 (waarom heeft bungie na enkele maanden de Double wield wapens minder sterk gemaakt?).

    Het leuke aan Halo1 is dat je wat kunt betekenen wanneer je beter bent dan de ander. En gelukkig is niet iedereen pro of noob, daarom vond je altijd wel een leuke tegenstander om een goede pot tegen te spelen. In halo2 is het zo dat er totaal geen onderscheid meer is tussen pro of noob, waardoor je het gevoel dat je wat kunt betekenen al heel snel hebt. De personen die wel het competitie gevoel hebben kunnen zich op die manier niet ontplooien.

    Wanneer je het leuk vind om eens in de maand een spelletje te spelen, waarbij je zeker weet dat je 'wat te betekenen hebt' dan is het een leuk spel. Maar aangezien de game compleet is toegewijd aan competitie (Kijk naar matchmaking, levels, clans) hebben ze de plank volledig misgeslagen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nooit met tactiek dus daar weet ik niks van :9
    Het is natuurlijk ook smaak verschil, maar mischien komt het omdat ik TOEN bijna geen MP speelde en een jaar geleden ofzo tog even ging kijken hoe het was(toen speelde ik halo 2 wel MP) en toen zoog het, mischien omdat ik anders gewend was maar tog.

    Wel 1 heeeeeel god + punt van Halo1 was dat de hog zo lekker kon vliegen, dat wil ik weer :p


     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, jij kon altijd een leuke tegenstander vinden. Ik kon bijna nooit Halo online spelen, dus skills heb ik niet. Dan kom ik eens een keer online, dan wordt ik elke keer als ik spawn weer door mijn kop geknald door alle pistol-pro's. Halo 1 werd gedomineerd door al die pro's. Voor de 'noob' zoals ik, was er al gauw niks aan. Nu is Halo 2 weer het andere uiterste ja, mijn plek in de ranglijst is elke keer anders, dus skills lijken niet belangrijk.
    Thank god dat de Xbox360 van die zones kent zoals Pro en Recreation.

    Van mij mag die hele multiplayer gestolen worden, daarvoor koop je geen Halo. Zoals jij al zei, in Halo 1 was de multiplayer een leuk extraatje. IMO moet dat zo blijven, er zijn al zo veel Live-gefixeerde xbox-exclusieve titels.
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk als ze echt gaan kijken naar de zone waarin iemand zit, zo kan iedereen tegen de pro's komen en iedereen tegen de recreation mensen. Waarschijnlijk gaan ze gewoon door met het matchmaking system van Halo2. Als ze het deze keer wel goed maken, met servers e.d., dan komt het lijkt mij wel weer in orde.

    Halo1 heb ik nooit op XBC gespeeld dus ik ga me niet mengen in de discussie over hoe sterk de pistol was ofzo. Maar ik vind wel dat Halo1 meer een spel was wat je lang moest spelen wilde je het een beetje fatsoenlijk kunnen, terwijl je het bij Halo2 al snel onder de knie had.
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    juist je zegt het precies goed ''Maar ik vind wel dat Halo1 meer een spel was wat je lang moest spelen wilde je het een beetje fatsoenlijk kunnen''

    hard werken werd beloond, en dat gevoel heb je gewoon niet met halo2, tenminste ik niet;) na lekker wat potjes halo1 dan voelde je gewoon dat je ineens veel sterker was. met halo2 heb je dat soms na 10 minuten maar na die 10 minuten heb je ineens het gevoel dat je super slecht bent.

    zo heb ik bijvoorbeeld tegen mensen op live gespeeld die level 40 waren, en die versloeg ik dan met 2 vingers in me neus. vervolgens speelde ik daarna tegen iemand van level 3 en die whoopte me ass weer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina