1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    voor wanneer staat ie eigenlijk gepland, en is er uberhoud al iets van bekend, screenshots etc
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ergens gelezen dat bungie rustig aan gaat doen en het niet op de launch van de ps3 gaat uitbrengen, ergens richting 2007 dus
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n stil vermoeden dat ze de game gaan uitbrengen net voor de sinterklaas/kerst periode van 2006. Dan verdienen ze er waarschijnlijk weer erg veel geld aan. Lijkt me ook niet logisch als de game eerder uit komt dan eind 2006/begin 2007.

    als ze maar niet weer zo klef gaan lopen doen op de E3, zoals met Halo2, dat niemand mocht filmen etc. Laat gewoon wat screenshots(ingame) zien, en laat wat zien van de verschillende wapens enzo. Maar niet zo'n wannabe ingame filmpje waarbij later niet eens meer iets van te zien is.

    Ja maar dat komt ook omdat die levels geen ene zak meer zeggen. Die level 40 is dan waarschijnlijk toch gecheat, en die level 3 speelt misschien wel alleen custom MLG games.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Lijkt me stug dat je nooit een spel kon vinden, de meeste mensen op connect waren random en na een avondje spelen heb je altijd wel iemand gevonden die een leuke uitdaging is om tegen te spelen.

    Word trouwens niet elk spel gedomineerd door pro's? Is dat juist niet het doel van de meeste online gamers, om er goed in te worden en daarvoor respect terug krijgen? Ik deed het daar toch wel voor, op connect was een goede community. Ik was geen pro, maar ik vond mijzelf toch wel redelijk boven het gemiddelde zitten. En dat merk je gewoon op de reacties van je tegenstanders en medespelers, er word op enkele na redelijk goed met elkaar omgegaan en de games waren gewoon stukken leuker om te spelen. Er was veel meer uitdaging in de games en dus was je ook echt blij als je won van een persoon omdat je gewoon goed speelde en niet omdat je telkens lucky spawns o.i.d..

    In halo1 zag je gewoon snel wie er beter was, en dat zorgde gewoon voor de drang om beter te worden, het is gewoon leuk om jezelf te zien verbeteren en steeds beter ziet schieten of samenwerken met iemand. Kan je zeggen dat de Pistol een sterk wapen is, ik vind dat persoonlijk niet erg. Een wapen mag van mij sterk zijn, zolang het maar niet te makkelijk in gebruik is, en daar gaan ze bij mij flink de fout in bij halo2. De balans is totaal weg en er is gewoon een veel lagere skill factor dan in halo1.

    Ik vind het eigenlijk ook een beetje jammer dat mensen te snel hun mening uiten over de halo1 multiplayer terwijl ze zelf nauwelijks het echt hebben beleefd. In mijn ogen was connect gewoon de plek om je halo1 skills te testen tegen goede spelers, echt wat anders dan je zuipvrienden op een vrijdagavond even verslaan. Nee sorry, geef mij maar weer die halo1 tijd terug hoor.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    op gamespot zag ik vanmiddag "Q2 2006" staan
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat lijkt mij wel èrg positief. 2006 Zal hij denk ik zeker niet halen, eind 2007, daar gok ik op. Maar dat is puur op gevoel.

    Nooit is een groot woord ja. Maar het zijn vooral pro's die mensen gaan afzeiken als ze er (nog) niks van kunnen. Daar ergerde ik me nog veel meer aan. En ja jij hebt wel een punt, elk online-spel wordt gedomineerd door pro's. Ik heb nog nooit Live gehad, maar ik hoor dat het matchmaking voor geen meter werkt? Dat is gewoon zonde. Pro's willen niet lastig gevallen worden door noobs, en noobs hebben geen zin in dat gescheld van sommige pro's als je het niet goed doet in hun ogen.
    Ik zit hier de hele tijd alinea's lang te typen, maar ik delete het constant. Hier is geen discussie over mogelijk. Iedereen zal het met me eens zijn dat hoewel Halo 1's multiplayer slechts een extra functie was, het toch zeer toegankelijk en geliefd is onder spelers die zich er volledig op willen storten. Halo 2 was dat gewoon niet, klaar. Nu is het een potje touwtrekken of Halo 3 weer de 'pro-kant' op moet gaan of de 'casual-kant'.
    Ik blijf in die onenigheid dan toch van mening dat Bungie die mp maar even moet laten liggen en zich moet focussen op de singleplayer. Want AAA singleplayergames heeft de xbox360 gewoon nog niet naar mijn mening (Oblivion is niet exclusief dus reken ik niet mee). En Halo 3 heeft op dat gebied zo veel potentie, ik kan al niet wachten op het nieuwe boek.
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk als hij pas eind 2007 komt ;) maar ja het zal zo maar kunnen, tussen halo1 en halo2 zat volgens mij ook 3 jaar. Ik hoop dat ze de info zo lang mogelijk geheim houden, en zo weinig mogelijk laten zien. Eigenlijk had ik Halo2 ook maar met toeval gekocht en had nog bijna niks van de game gezien totdat ik hem ging spelen.

    Maar waarom heb jij nooit live gehad dan? Is zeker aan te raden als je van Shooters als Halo houdt, dan is Live gewoon echt een must-have.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb geen live omdat een draadloos netwerk niet wil werken naar mijn kamer toe, en een bedraad netwerk is ook nog beetje moeilijk in dit huis. We hebben slechts 1 plek waar je internet kan hebben, en dat is een verdieping zonder tv's. Maar er wordt aan gewerkt. :)
    En over de releasedate. Tussen de aankondiging van Halo en de release zat een hele lange tijd, hetzelfde bij Halo 2. Iedereen denkt dat Halo 3 al grotendeels af is, ik heb daar gewoon mijn twijfels over. Bovendien, bij Halo 2 werd ook steeds geroepen "december 2003" en later "maart 2004", en daar is niks van gekomen. Een game maken kost tijd. En als ze geen engine overnemen, dan zullen ze ook veel tijd kwijt zijn om die te ontwerpen.
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat halo 3 eind 2006 begin 2007 komt. ze zullen nu nog bezig zijn met de engine en andere dingen en daarna pas de Sp en Mp. Dus dit jaar kunne we hem miss verwachten aan het einde maat denk, niet rond de zomer (zoals de geruchten gaan)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Halo 3 komt eerder eind 2007 uit .. dan eind 2006/ begin 2007 ;) ... dus we hebben nog even
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant denk ik ''shit'' maar aan de andere kant, nu moeten ze wel ervoor zorgen dat ie ook perfect is ook
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Eind 2007 lijkt me erg laat hoor ! Zelf denk ik dat we hem in oktober november kunnen verwachten dit jaar!
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dat feest mag je echt gaan vergeten, hij komt echt niet eerder dan 2007
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6

    Vergeet niet dat er nu dubbel zo veel mensen werken aan halo3
    vlak na de uitgave van halo 2 is bungie met werknemers gegroeid naar het dubbele..
     
  15. sunlm

    sunlm Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 3 releasen gelijktijdig met de release van de PS3 lijkt me ook wel een goede marketingstrategie ;)
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat gaat niet gebeuren, dat is zelf al gezegd door microsoft of bungie whatever. ze namen de tijd om het dan ergens in 2007 uit te brengen. vind het wel beter, want ik heb een irritante vriend die pas een xbox 360 koopt als halo3 uitkomt, nu kan die lekker lang wachten:p
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat gerucht is glashard ontkent door Bungie. :)
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , en ik hoop dat ze blijven ontkennen tot op de dag dat halo3 gereleasd wordt zodat we eens echt verrast zullen worden .
    Stel je voor , totaal géén informatie tot de dag aanbreekt dat ze zeggen , hier is hij en dat is voor mij de max .
    En niet zoals de vorige keer toen iedereen maar wat liep te roepen en ze allemaal véél meer van halo2 verwachtten en hun eisen zodanig hoog instelden waardoor halo2 niet werd wat iedereen ervan verwachtte.
    En let wel dit was niet de schuld van bungie , nee dit was de schuld van de commumity zelf die de werkelijkheid uit het oog verloor en die allemaal hun dromen voor werkelijkheid aannamen , vervroegde releasedatum inbegrepen.
     
  20. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je daarmee zeggen dat Halo1 enkel in onze dromen bestond....? In mijn ogen is het Bungie geweest die de werkelijkheid uit het oog heeft verloren.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina