Inderdaad , laat dezelfde keuze in wapendracht zoals in halo2 is maar blijven zodat je maximum 2 wapens met beperkte munitievoorraad en acht handgranaten tegelijk kan dragen .
De enige aanpassing die ze kunnen doen is de scope op de batterifle een straffere inzoomfunctie geven waarbij je dan maar schot per schot kan afvuren en dat je in normale stand zou moeten kunnen kiezen uit het afvuren van drie kogels per schot zoals nu is , en het afvuren van een salvo net zoals die oude assault rifle , en dan worden op live uiteindelijk de betere spelers in het voordeel gebracht aangezien zij hun munitie oordeelkundiger afvuren zodat ze telkens in het voordeel geraken tegenover spelers die door hun in het wilde weg lossen van salvo's voortdurend zonder munitie dreigen te vallen of telkens moeten herladen.
En de sniper zou men misschien een laserfunctie kunnen geven zodat je je doel kan "markeren" alvorens je schiet , en met deze functie kunnen de betere spelers dan ook gemakkelijker een sniper opsporen in de donkere levels en schuilhoekjes aangezien het laserlicht zijn schuilplaats enigzins verraadt.
En wat de masterchief betreft , ondanks zijn vooruitstrevend mjolnirharnas kan hij nog steeds niet in het donker kijken , en zouden ze zijn helm moeten uitrusten met de mogelijkheid om op "nachtzicht" over te schakelen , en dit geeft tactisch in de donkere levels je meer mogelijkheden , terwijl je steeds moet oppassen hier niet té veel gebruik van te maken aangezien een explosie je zicht gedurende korte tijd volledig kan verblinden zodat je op dat moment nagenoeg weerloos bent.
En de masterchief zou zich volledig moeten kunnen laten vallen om dekking te zoeken en de mogelijkheid om links of rechtsom weg te rollen op zoek naar een geschikte dekkingsplaats.
![Clown :+ :+](styles/default/xenforo/clear.png)
Klik om te vergroten...