1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat er zeker in moet komen is dat je een gewone costum game kan joinen inplaats van alleen friends en clan-members.

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jonguh wat heb je nou aan dat pistol in halo2 na de patch? Na 1 clip op het hoofd is iemand volgensmij nog steeds niet dood|:-

3. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    WHAT, refereert jou naam misschien aan de onbegrijpelijkheid en domheid van je posts?

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat doet het. Blij mee? Dan moet jij ook maar eens snel je naam veranderen in WHAT2 want zo moeilijk is mijn stuk tekst ook niet te begrijpen.

@ Jenss - Heb Halo2 niet meer gespeeld na de patch. Ik wil alleen zeggen dat de pistol net zo sterk moet zijn als bijvoorbeeld de pistol in medal of honor allied assault in vergelijking met de andere wapens van dat spel. Daar was de pistol niet geweldig maar als je skill had kon je wel daarmee een tijdje overweg. Maar bij Halo 1 had je daarvoor geen skill nodig. Misschien is het nu wat duidelijker voor jullie "soort" mensen

@ Jerreby - Dat wil ik ook. Matchmaking is leuk maar beter is de optie dat je kunt kiezen tussen matchmaking en custom game (waar mensen die niet in je lijst staan ook kunnen joinen)

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm geen skill om 3shotter te geven in halo1 met pistol? Ik snap geen fuck van jou:confused:

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Mijn neefje die niet Halo heeft gespeeld kon er zelfs goed mee overweg dus waarschijnlijk ben jij gewoon te traag met het krijgen van skill.

7. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei toch al dat het geen zin had om standpunten tegen hem in te brengen_0/

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jah joh.. ik ben super traag..:{

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Neeh ik zie het nu ook in :+ Hopeloos geval _0/

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hmm Halo1 is echt wel 10x beter dan Halo2 hoor, ik heb nu even een demo'tje gedownload om halo1 is tegen andere mensen te spelen. WHAT dat jij zegt dat je neefje na 1x al met dat pistol overweg kan is totale bullshit. Ik speel het met 360-controller(dus eigenlijk gewoon xbox-controller). Maar ik bak er nog maar weinig van hoor. Ik geef heel soms een 3-shotter maar dat lukt haast nooit. Ik vind die Pistol ook 100x vetter dan alle wapens uit halo2 bij elkaar. Halo2 heb ik heel veel gespeeld, maar ik moet zeggen dat ik die demo van halo1 nu al net zo leuk(misschien wel leuker) vind dat heel halo2 bij elkaar en dat op bloodgulch.

Ze mogen(lees: MOETEN) die pistol uit halo1 er weer in doen in Halo3 met de zelfde sterkte. Pure skills nodig want na 10x spelen ben je er nog lang niet...

11. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als mensen met een zielige pistol rond willen lopen moeten ze dat zelf weten. Bij Call Of Duty zit het toch ook? Maar niemand gebruikt het tenzij ze echt geen andere keus hebben (als bijv hun ammo op is van hun primary weapon en ze komen dan net een vijand tegen).

Zou er niet veel problemen mee hebben al zou dat terug komen in Halo 3. Maar dan wel in de multiplayer en NIET in de singleplayer. Dan is het wel zielig om de stoere Master Chief een miniatuur pistooltje te geven. Dat andere mensen dat stoer vinden en ermee kunnen ownen boeit mij geen ene f***. In SP zou de pistol echt zielig zijn. In MP kan ik de lol er nog wel van inzien.

Games zijn er voor de lol, niet om te bewijzen dat jij de beste bent met een pistol.

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tja en dat is grote verschil denk ik.. ik houd ervan om (pistol) op het hoofd te schieten en niet een beetje spray and pray (SMG + AR) achtige manier iemand neerknallen..

En dat geld niet alleen voor multiplayer maar ook voor single player..

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Jack je hebt geen standpunten. Je brengt in dit topic helemaal inbreng dus kap maar met je praatjes.

@ Trage Jenss en die andere, nou ik vind het iig te makkelijk om met een pistol iemand kapot te krijgen. Dat jullie graag de pistol willen boeit mij niks, ik zeg alleen dat ik het graag niet zou zien dat die terugkomt omdat het te sterk is.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kots die discussie over Halo 1 > Halo 2 of Halo 2 > Halo 1 of pistol pwnt of pistol zuigt inmiddels echt uit.. Maar goed ga er vooral mee door.. Het schiet lekker op zo.

Jullie kunnen erover doorgaan, het gaat immers ook om wat je wilt dat in deel 3 komt of niet, maar zorg in elk geval dat het géén geflame wordt.

Zo. Carry on. :)

PS: Van mij mag hij terugkomen maar dan liever niet zo overpowered in vergelijking tot andere wapens. :)
    Mijn mening lalalala

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wow man volgensmij ben jij echt te PRO man en ik zou supergraag us op xbconnect tegen je spelen..:{ Lijkt me namelijk tof om us te zien hoe een echte PRO elke keer maar 3shots geeft _O_

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben nog niet eens een pro dus dat zal denk ik wat over jou zeggen. Guh. Maar ik wil wel doorgaan met dit leuke gesprek hoor, maar mijn mening veranderd toch niet door een "bepaalde soort" mensen dus we kunnen het ook over iets anders hebben. Of moeten jullie nog even reageren over wat ik heb getypt.

Wat ik wil aan Halo 3 is
    - Geen Pistol die zo sterk is, dus gewoon halo2 pistol (goh!)
    - Grote buitenlevels in de sp net zoals Assault on the Control Room
    - En mij lijken gevechten in een grote stad ook wel leuk zoals je in het Halo 2 filmpje kon zien.

Over de Mp
    - Custom Game waar onbekende ook kunnen joinen
    - Dat je het zwaard kunt uitzette (weet niet of dit nu ook kan)
    - En 16 tegen 16 op een grote map lijkt me ook wel vet.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn paar dingen die ik echt in Halo 3 wil zien:

-Goed verhaal
    -Nieuwe wapens
    -Nieuwe gameplay
    -Gave levels (liefts buitenlevels)
    -Uitgebreide online functie
    -En natuurlijk echte next-gen graphics :)

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, mij maakt de kacht van de pistol geen hol uit, dat maakte Halo 1 juist zo goed, maar het feit dat het een pistol is vind ik zo kut. Als ze in Halo 3 die kracht nou eens in de BR zouden verwerken...

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja precies.

20. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt het wel door je tegenstander.. Mensen die in een rechte lijn lopen of stil staan zijn idd niet zo moeilijk te killen met een pistol. :+

Misschien moet je zelf eens kappen met je praatjes want het enige wat je doet is jezelf belachelijk maken. Escobar, jens en hannes hebben allemaal H1 op XBC gespeeld en ze weten echt wel waar ze over praten. Heel leuk dat jij nou je neefje in splitscreen kan neerknallen of een paar grunts in de singleplayer, maar je bent slecht in het spel. Ok? Begrijp je dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina