1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat slaat echt helemaal nergens op. Dus als ik het pistol NIET gebruik ben ik slecht en dom? Jonge ga jij maar lekker owne met die pistol van je in de gehele Halo reeks. Als jij je daarmee machtig en stoer vind om tegen andere mensen die Halo spelen te zeggen dat het niet gebruiken van een pistol dom en slecht is houd dat dan lekker voor jezelf. Dat zijn echt domme opmerkingen en zulke opmerkingen maakt je alleen maar een grote n00b in je persoonlijkheid.

    En ik vind Halo 2 beter als de eerste in bepaalde punten. En dan bedoel ik de gameplay. En nee, ik vind Halo 2 niet beter omdat je met 2 wapens tegelijk kan schieten. Vind het wel tof, maar niet een reden om Halo 2 beter te vinden dan Halo CE.

    Ik weet gewoon dat Bungie met Halo 3 weer iets tof neerzet. Of dat nou met de pistol is of niet boeit me helemaal niks, want je mag GELUKKIG nog zelf kiezen met welk wapen je het liefst iedereen afknald.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik schrok wel toen ik met die handgun schoot. Hij was veranderd in een focking klapperpistool!!!!

    Ik persoonlijk vind dat hij wel weer iets krachtiger mag worden. Niet zo heel krachtig als in 1 maar toch zeker sterker dan in 2. En dat dualwielden vind ik wel leuk hoor.

    Maar Halo3 zal ongetwijfeld een topper worden. Maar het is nog lang wachten hoor.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop op eind dit jaar (eerder is denk ik niet meer haalbaar), maar ik vrees dat het zelfs laat in 2007 gaat worden.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Jouw vrees inderdaad , maar mijn hoop .
    Dan kunnen we er alvast vanuit gaan dat ze méér dan genoeg tijd genomen hebben om halo3 tot in de puntjes af te werken , en achteraf niet kunnen komen klagen dat de game op het laatst snel afgeraffeld is om hem toch maar zo snel mogelijk uit te brengen.
    We mogen hier alle feiten en meningen draaien en keren zoals we willen en ook dromen wat we willen dat er zou moeten inkomen met alle pro's en contra's die we maar kunnen bedenken .
    Feit is dat bungie, en bungie alleen beslist hoe ze de game willen uitbalanceren op het gebied van gameplay en de daarbij behorende wapens en in welke richting het verhaal uiteindelijk heen evolueert en op welke locaties dit alles zich afspeelt .
    En daarmee moeten wij als gamers tevreden zijn , je hebt de keuze aangezien niemand je verplicht om deze game te kopen .
    En koop je hem toch , dan moet je er zowel de kwaliteiten als de gebreken erbij nemen aangezien dé perfecte game nooit zal kunnen gemaakt worden wegens een véél te groot verschil in wensen en verwachtingen van diegenen die hem later zullen kopen .:cool:
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja , he , en dat is waarschijnlijk dan ook de reden waarom jij daar nooit iets post wat bijdraagt tot een dialoog en net zo min als jij hier iets belangrijks aan dit forum hebt toe te voegen behalve je lof op jezelf over hoe goed jij bent als zogenaamde pro en over hoe achterlijk de anderen door jou noobs genaamd die telkens weer per ongeluk in je vaarwater verschijnen en je als dusdanig irriteren .
    Wel wij proberen hier om een dialoog gaande te houden over wat wij wel en niet graag in halo3 zouden willen zien verschijnen, en daar draait het hier in dit draadje volledig om , en de mening van al die zelfverklaarde pro's kan ons hierbij gestolen worden omdat de meeste van die gasten het live gebeuren om zeep geholpen hebben alleen maar om een zo hoog mogelijk level te kunnen halen , en nu gaan ze beweren dat level niets voorstelt ,en dit terwijl ze door middel van hun level willen zeggen 'kijk nou is hoe goed ik wel ben " en daarbij zullen we dan maar vergeten hoeveel van die zogenaamde pro's er cheat- standbeye en hostprogrammaatjes voor hebben moeten gebruiken om zo hoog te komen.
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die denkt dat het pistol het sterkste is en het meest gebruikt (ok wel meest gebruikt:p) heb ik 1 ding te zeggen en dat is dat het egt bull shit is. Want iedereen die met halo1 langs een rocket loopt zal die oppakken en iedereen weet dat de shotgun en de sniper op sterker zijn als je er goed mee omgaat. Het pistol biedt alleen een perfect alternatief waarmee je spawnt, zodat je jezelf kunt verdedigen en niet kansloos bent zoals met een smg, waardoor je altijd de kans hebt betere wapens op te pakken.|:-
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    En wat zou jij ervan vinden als er een wapen komt die de pistol vervangd. Dat wapen is evensterk als de pistol. Ben je dan tevreden?
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou super zijn, want het schijt mij verder of het een pistol of een zwahiliewerper is of wat je er ook maar van wil maken. Het gaat mij erom dat er een start wapen moet komen waarmee je in elke situatie een kans maakt, en bij halo1 is dat de pistol en bij halo2 heb je niet zon soort wapen. Maar dat het HET pistol is boeit me verder geen ene reet8)
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oke jij blij ik blij. Maar je hebt wel gelijk over het feit dat je op het begin een wapen moet hebben waarmee je kans maakt.
     
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de pistol er nog steeds beter uitzien dan die lompe battle rifle met zen 'stoere' 3shotbursts en mega-autoaim
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het wel mee eens ja, maar als de BR dezelfde eigenschappen zou hebben gehad als het pistol en de balans van halo1 in halo2 had gezeten had je mij egt niet horen klagen. Het gaat mij tenslotte om de gameplay en de BR past wel redelijk bij halo dus als die gewoon normaal zou schieten zou het mij egt geen hol schelen.
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    LAL, hij vindt de pistol er beter uitzien dan een BR met de capaciteiten om een 3shotburst te schieten. ik vind dat er nog wel enig realisme in een game moet zitten. Een geweer dat meer schade doet dan een pistool met zoom-mogelijkheden vind ik realistischer

    voor mij is het verhaal heel belangrijk, als ik niet van het verhaal begrijp of er niet goed in zit, dan is een game voor mij al veel minder leuk om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat een gezeur allemaal om de pistol, als jullie ook zoveel "kennis" hadden over het spel als jullie claimen weten jullie dat de pistol gewoon zware ammo heeft (high explosive shit), wat de AR in halo1 niet heeft. De AR heeft ook een veel grote recoil, minder accuraat. De pistol in halo1 word ook pas accurater als telkens de trigger opnieuw indrukt, waardoor je geen last van recoil heb. Dit is een bug maar zorgt er wel voor dat de eerste kogel die je schiet ook gewoon komt waar je mikt.
    Toch vind ik dat je realiteit niet moet verwachten in een game die in de verre toekomst afspeelt. Helemaal niet in een game zoals halo, waar power ups wel normaal gevonden word :confused:
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Halo2 hebben ze ook genoeg tijd gehad. :{
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    wat er niet in moet

    De Alien levels ( allen Master Chief )
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies, dat wou ik ook zeggen, dat is zo duidelijk, daar zijn geen argumenten meer voor nodig. :confused:


    Ik zou bijna willen zeggen dat Master Chief een bijna overbodige factor was in Halo 2. Ik zou het echt héél erg vet hebben gevonden als je als Covenant mocht spelen zonder dat je humans kon verstaan. Die verbroedering stond me niet aan, er waren geen "aliens" meer voor beide kanten, omdat iedereen Engels sprak. Geen Elite-kreten meer, jammer. En Sgt. Johnson die met the Arbiter praat, tsja verhaaltechnisch kon het moeilijk anders gaan.
    Ik had het wel eens willen meemaken volledig vanaf de Covenant zijde, zonder dat je begreep wat de humans deden of dat je ze kon verstaan. Maar dat zou wel een te gewaagde stap zijn om als developer ineens je icoon weg te schuiven.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Misschien een ideetje voor op live te spelen, aliens versus human batles.
    En je kiest je speelkarakter zelf uit , maar ja dat gaat toch niet kunnen aangezien de covenant dan met human-wapens gaat vechten , en net dat precies is géén zicht omdat ze in singleplayer er géén gebruik van maken.
    Nee de inkijk in het verhaal mag niet uitsluitend van de human kant belicht worden aangezien dit als uiterst eenzijdig ervaren wordt.
    Nu krijg je tenmiste een mooi verhaal mee over hoe en vanuit welk oogpunt je vijand tegen deze oorlog aankijkt en over hoe zij hun vijanden ervaren, wat hun beweegredenen hiervoor zijn , en vooral je leert heel veel over de onderlinge verhoudingen tussen de covenant-bondgenoten en ook welke intriges en machtsverschuivingen er onder hun aan de gang zijn,en dan moet je konkluderen dat ze op dat gebied net hetzelfde zijn dan hun menselijke tegenhangers. ;)
     
  18. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk weten we dat Halo in de toekomst afspeelt en dat je zowat geen realisme moet verwachten in zulke games. Ben ik het wel mee eens.

    Maar ergens klopt het toch niet als de pistol een beter wapen is dan alle andere. Het lijkt dan net alsof die pistol een golden gun is. En met die golden gun was 1 schot (maakte niet uit waar) al dodelijk.

    Maar goed. Ik vind het wel tof dat je ook de Arbiter kan spelen en de kant van de Covenant ziet en dat je gewoon als Master Chief kan spelen. Maar er moet nog wel gedurende de gehele game meer gespeeld worden met de Master Chief als The Arbiter. Master Chief moet nog steeds de hoofdrol blijven houden.

    En het lijkt me idd wel vet om ook als een Covenant personage rond te lopen in Xbox Live.
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja volledig mee eens , in halo ce was het eenzijdig vanuit de human zijde bekeken , in halo2 was er de mix van standpunten en gevechten bekeken uit zowel covenant als human oogpunt .
    En nu krijgen we er een derde dimensie bij ? we weten alleen dat de flood irritante ettertjes zijn , maar wat is er precies gebeurd met de flood ? hoe komt het dat zij geworden zijn wat we er nu van zien , of zit er een heel ander verhaal achter waaruit zou kunnen blijken dat de forerunners wel eens de grootste schuldigen aan de huidige metaformose van de flood zouden kunnen zijn .
    En dan krijg ik in deeltje 3 graag een verder verloop van het verhaal ditmaal vanuit het standpunt van de flood uit gezien met gravemind als rode leiddraad in dit deel.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Tja hannes , het is droevig dat ik een post van jou op dit niveau moet lezen aangezien je hier laat zien dat je alles in het leven hebt meegekregen behalve het grootste goed van de mens , en dat is gezond verstand.
    Besef je nu nog altijd niet dat als bungie halo niet had uitgebracht jij hier helemaal géén reden had om tegen hun zogenaamde grandiose ideeén te zijn.
    Dan was er helemaal géén halo geweest , en was jij dan voor mij een nobele onbekende , zij het een ietwat irrante gozertje met meer praat dan gezond verstand om de zaken eens een keer vanuit een ander standpunt te bekijken alvorens zijn volstrekt willekeurige mening hier te plaatsen vanuit zijn zelfgeschapen godenplaats op de rest van het live gebeuren neer te kijken
    edit: psst voor zulke onovertroffen machokes als jij is er speciaal een draadje , het halo2 live forum , ga daar maar de stoere uithangen._0/ _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina