Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb drie mensen bijna een OW gegeven, maar aangezien niemand hier wil ophouden is het een beetje lullig om dan een paar mensen wél te benadelen met een blijvende waarschuwing. Jouw opmerking voegt echter ook niks toe.

    Blackhawk en Moumentai, schud elkaar de hand of negeer elkaar lekker, maar laat het even rusten a.u.b. De discussie over de pistol is voorbij, dit is niks anders dan eigenwijs wellus-nietus. Kan er niet eens een keer iets anders besproken worden?
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, en dat is dat Halo1 niet normaal te spelen valt op een XBOX360 |:- iets wat met Halo3 dus wel veranderd gaat moeten worden ;)
     
  3. AwakedDevil

    AwakedDevil 2fast 2furious :D

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ge kunt et eerst vragen é
    ge zult dan wel zien wa ze zegge:p
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    alles met betrekking tot de gameplay van de multiplayer zal hier toch wel uitdraaien op een discussie over de pistol.

    Ik vind overigens dat ze geen covenantpersonage erin moeten stoppen. De omgevingen waarin je moest spelen vond ik niet mooi/leuk, die met de masterchief vond ik wel leuk of iig leuker. Ik denk ook dat je het verhaal beter kunt volgen als je niet constant van personage switcht.
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het juist niet mee eens. In halo 2 zag je het ook is van de Covenant kant en weet je ook hoe hun ''werken''. Op te duur werdt de omgeving wel eentoonig.
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Halo 3:
    -Geen eentoning heid meer... Elke level en in elk level verschillen veel verschillen.
    -Meer Wapens, Meer voertuigen meer ventjes om te kiezen op live.
    -Gelijk een anti cheating systeem bij halo 3 op live
    -Veel maps heel veel! zowel multiplayer als singelplayer
    -Een goed verhaal
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Inderdaad en je leerde ook zoveel meer uit hun onderlinge verstandhouding en de intriges achter de schermen dat het zowaar nog boeiend werd ook.
    En nu moeten ze voor deeltje 3 maar een grote strijd verzinnen opgedeeld in levels verspreid over het amerikaanse en europese continent alvorens de sprong naar de ruimte genomen wordt om daar de strijd voort te zetten.;)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Alstublieft niet nog meer voertuigen, als iets de balans eruit haalt en dan vooral online zijn het die bagger voertuigen. Ook in de singleplayer vond ik de stukken dat ik verplicht in een voertuig zat maar saai, het kon me echt weinig boeien.
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vond ze wel leuk!
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens dat er geen nieuwe voertuigen moeten in komen. Miss de ATV. Maar de stukken met de voertuigen in de Sp vond ik echt 1 van de leuke stukken.
     
  11. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    @Jenss:
    Ik heb weer iets gezegt haha :p (maar ik heb toch gelijk :p) Halo is geen splinter cell.

    Wat er zeker in Halo 3 moet komen:
    - Zou het weer erg leuk vinden om een leveltje te spelen met The Arbiter.
    - Dat je ook een personage kan kiezen uit de Covenant met Live. (Covenant tegen Master Chiefs)
    - Weer een selectie nieuwe wapens.

    Mjah voor de rest heb ik niet echt meer wensen. Halo CE was een vette game. Halo 2 nog vetter en met Halo 3 kan ik dat nog niet zeggen, maar een goeie game wordt het zeker!
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet dat mensen Halo 3 willen hebben als een totaal ander spel als Halo 1 en 2.

    Waar slaat dat op? Dan zou het Halo niet meer zijn!

    Wat Bungie moet doen is de Pistol verwerken in de BR, grote Sp maken en volluit gebruik maken van de kracht van de 360!
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG is dit fake....
    Het zal wel.. maar het is wel heel cool gemaakt en die dino's die zijn DA BOMB gewoon!!!!
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha. Om je maar vast zekerheid te geven:

    -Beelden uit Halo 1
    -Beelden uit de PC versie
    -Covenant verkeerd geschreven
    -...,

    Om nog maar niet te spreken van de truttige montage en de graphics.

    En dino's in Halo? I surely hope not! ;)
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    haha als dat filmpje echt is dan zou ik als bungie zijnde me flink schamen 8)

    En nog even over die voertuigen, lijkt me opzich best lachen om van die quads te hebben ofzo, maar dan alleen zoals bijvoorbeeld in halo2 op Zanzibar. Ik hoop dat ze de maps weer een beetje maken zoals in Halo2, ik vind de maps in halo1 een beetje kalig eerlijk gezegd en weinig special effects :) Dus vooral zoals Zanzibar/lockout/ivory tower. Dus niet de nieuwe maps zoals Relic of Sanctuary en al helemaal geen backwash! Maar het draait natuurlijk voornamelijk om de gameplay en die is bij halo1 wel weer stukken beter dan bij Halo2. Als ze het beste van Halo2 en Halo1 nou samen voegen dan is er een hoop minder gezeik en krijg je dus een soort van perfecte game :)
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst ff naar de Grapisch en de veschillende Master Chiefs.

    En je zoet zo'n film rolletje oder in het midden

    Die dino's leven wel op de halo ring. Die wouden ze bij halo 1 er in doen maar nooit gedaan. (gelukkig maar)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh, nooit geweten :eek:
    Maar inderdaad; gelukkig maar dat ze dat eruit hebben gelaten :)
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff powerweb.nl gekeken. Maar ik denk dat dit gewoon onzin is. Wat ze zetten erook niet bij van wie ze het hebben.

    Bron

    [​IMG]
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Erg raar idd :confused:.
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina