1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Waren deze al gepost?

    Foto's van de Halo 3 pre-order.
    (Nee, dit is niet het Halo 3 doosje. Slechts voor display / preorder.)

    [​IMG]
    De voorkant. (Nee, echt?)

    [​IMG]
    Zoals ik al zei, niet de final box-art. :)

    [​IMG]
    En het achterkant verhaaltje.
    Pre-order today! :cool:
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie alleen maar kruisjes :confused:
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Graveheart Ik denk dat de winkel ze zelf heeft gemaakt voor aandacht/of voor de show.

    Het is zow is zo gephotoshopt.

    [​IMG]

    De zelfde Master Chief
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hè, verdorie.
    Ik zal even kijken of ik ze elders kan hosten...
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hiert:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat gaf ik toch al aan? :)
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat de winkel ze zelf heeft gemaakt. Want ander zouden meer winkels deze box hebben.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zo heb je er nog duizenden, allemaal FAKE!
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die laatste is ook een grap. Dat is toch duidelijk.

    STILL EVOLVING...
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    pwahaha, ja dies wel heel erg nep. gewoon alle xbox en 360 logo's verdraaid en aan elkaar geplakt, heel lelijk :+
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    edit: laat maar
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen met de masterchief speelt kun je ook heel veel te weten komen over de covenant, kijk maar naar halo 1. Ik vind dat ze dat heel erg goed hadden gedaan. Nu kun je helemaal niets meer zelf erbij bedenken, omdat je al precies weet hoe de meeste dingen zijn gegaan.

    Aan de andere kant krijg je met een 2e karakter wel meer opties voor het verhaal bedenk ik me net. Als je als de arbiter speelt, dan kun je de andere spartans terug laten komen en ook echt tegen ze vechten.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond opzich het begin wel leuk hoe die elite werd afgestraft enz. Maar het spelen met die Arbiter had van mij niet gehoeven nee..
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik idd voor het eerst de SP deed van halo2 vond ik het wel vet, op het einde na dan. Maar toen ik net zoals ik met halo1 vet veel deed het nog op legendary meerdere malen wilde uitspelen haakte ik egt na een paar levels af, mede doordat die arbiter gewoon kut was:p en omdat de rest ook niet leuk meer was en je daar al merkte dat de wapens kut waren en dergelijke, maar daar gaat het hier niet over.

    Ze mogen van mij de arbiter er wel in doen, maar dan moeten ze wel zorgen dat de covenant en de humans weer aliens worden voor elkaar en elkaar dus niet verstaan. Als dan masterchief en de arbiter naast elkaar werken geeft dat denk ik best wel een aparte dimensie toe kan voegen en het meer diepte kan geven.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enigste die vind dat de singleplayer van zowel halo1 als halo2 geen reet aan vindt :eek:? Ik vond de Single player bij HALO1 veel te eentonig(vooral die library dinges) en vond de Single player bij HALO2 eigenlijk nergens over gaan(alleen zag het er allemaal wel mooi uit).
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.860
    Leuk Bevonden:
    9.246
    De gevechten tegen de covenant en de brutes waren allemaal naar mijn mening geweldig. het eentonige ligt m vooral aan de flood, echt zoo vervelend. alle tactiek is ook verdwenen als je een vijand hebt die alleen maar op je af komt lopen. dus gewoon een zooitje witte en goude elites in deel 3 en dan komt alles goed. YOU GOT THAT BUNGIE!
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Van halo1 vond ik het echt supervet, ook alle glitches doen enzo. Heb me daar uren mee vermaakt. Maar in deel 2 vond ik het echt super slecht, waardeloos!
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens_O_
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    H1 campaign is vet, heb het eens proberen uit te spelen op legendary met alleen de plasma pistol, bij de Library liep ik een beetje vast. 8) 8)
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo 1 was alles nieuw dus die singleplayer was geweldig. Je begon in het schip, dit vond ik nogal saai. Maar toen ik eenmaal bij het volgende level aankwam toen begon het echte avontuur pas. Landen op halo, en vervolgens heb ik het spel in paar dagen uitgespeeld. Was echt geweldig. En vervolgens met vrienden co-op was ook gaaf.

    Halo 2 singleplayer heb ik ook uitgespeeld. Maar dit heeft heel lang geduurd. Want in het begin was het wel gaaf, het zag er namelijk geweldig uit. Vooral het level met die enorme robot(soort spin). Maar daarna werd het saai en meer van hetzelfde in een beter jasje gestoken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina