1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het dual wielden word alleen vet gevonden door de meeste mensen zonder skill. Sorry om dit te zeggen hoor, maar de pistol was gewoon een wapen waar veel skill voor nodig had, je had altijd een backup wapen tegenover de tegenstander. De balans was er veel meer, en dat zorgt JUIST voor strategische elementen. De balans in halo2 is in mijn ogen helemaal kwijt, leuk man dat dual wielden, leuk man dat zwaard, leuk man die radar. Maar het is zoooooo fucking noobie.

Ik hoop dat ze het matchmaking system er wel in houden, maar dan beter uitgewerkt. Het idee erachter is nieteens zo slecht, dat het systeem zogenaamde tegenstanders van deze kwaliteit zoekt en je daar tegen matched. Helaas dat het word verkloot door mensen die level geil zijn en zo gaan cheaten.

Halo2 is logisch een spel voor de massa geworden, helaas heeft bungie daarom ervoor gekozen om het wat makkelijker te maken voor de mensen die niet zo goed zijn. Dus kozen ze voor dual wielden, meer auto aim etc etc. Is allemaal wel leuk maar als je hierdoor gewoon 1op1 ongeacht de skill 50/50 kans heb om van een dual wield n00b te winnen verpest dit het wel voor me. In halo1 zag je gewoon in een potje wie er beter was, kan je janken dat de pistol sterk was. Ja alleen als ermee kon spelen, durf te wedden dat de meeste hier nauwelijks een 3shotter kunnen geven tegen een waardige tegenstander...

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, kijk wat mij zovaak overkomt: je spawnt met SMG en een andere gast spawnt ook met SMG (dah ><) maar hij staat dichter bij de Plasma Rifle of Plasma Pistol... tja wat doe je dan met je SMG'tje? :eek:

En dual-wielden zorgt voor alles behalve een balans. Weet je wat balans is? Battle Rifle only. Geen Plasma pistol.. niks.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Balans word juist verstoord door het dual wielden. Als dual wielden niet mogelijk zou zijn, de br nog even iets sterker was (zeker op long range!!) en de smg ook wat sterker begint het erop te lijken. En in godsnaam, haal die lange melee lunge weg, dat is ook gewoon diep triest.

Plasma pistol hoeft imo niet echt weg, laat de br even iets sneller schieten of maak hem wat sterker dan heeft de combo echt een stuk minder overwicht.

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0

EINDELIJK IEMAND DIE HET OOK SNAPT_O_

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 3 bursts met dezelfde snelheid als pistol halo1, dan hoor je niemand klagen of zeuren dat ze het pistol missen, want dan heb je een goed alternatief en nu NIET!

6. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk als er geen host verschil was geweest en op elke map BR spawn en geen combo's dat je al een eind op de goede weg bent voor de balans.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Veel mensen zitten hier juist te janken over halo 2 en het dual wielden..

Toegegeven, ik ben geen fanatieke live gamer ofzo, dus jullie zullen best een punt hebben over dat het makkelijker is voor beginnelingen. Maar dat ligt heus niet alleen aan het dual wielden.

Die andere dingen die noemde (auto aim, radar, weet ik het allemaal) zijn imo belangrijker.

En ja ik vond het pistol kut (alleen in de MP dan). Ik heb namelijk geen zin om uur na uur, dag na dag te zitten oefenen voor iets als dit. En als er dan elke keer een verslaafde langkomt en me 3 headshots geeft gaat voor mij de lol er ook wel vanaf op een gegeven moment. Variatie had bij Halo CE ook geen zin, omdat het pistol of de shotgun gewoon pwnde.

Bij halo 2 heb je veel meer wapens waarmee het mogelijk is om te winnen. Voor mij dus leuker.

Een vriend van me was ook een pistol-koning. Hij won (bijna) altijd met Halo 1 van mij en met Halo 2 won ik weer het meest. Hij zit nu ook te mekkeren over de huidige MP.. ;)

Waarschijnlijk is dit dus een eindeloze discussie.. :+

Beter stoppen ze gewoon alles uit halo 1 + 2 + extra's erin, maken ze alles customizable zodat iedereen zijn of haar favo potjes Halo kan spelen. O-) :+

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar auto-aim heb je gewoon nodig bij console shooters. Ik heb het dan over een "lichte auto-aim". Dus voor wapens als BR/SMG/Plasma Rifle. Voor sniper heb je geen auto-aim nodig. Veel mensen klagen over de té sterke aim, maar ik vind 'm juist heel goed in Halo 2.
    Wil je weten hoe Halo 2 zou zijn zonder lichte auto-aim: start dan een potje op waarbij je allemaal in hetzelfde team zit. Dan merk je pas hoe kut het speelt. Een controller mist nauwkeurigheid die een muis wel biedt.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind dat iets skillvoll belangrijker in een game is dan iets wat gewoon makkelijk is. De pistol was gewoon niet het makkelijkste wapen wat er was, op xbc was het dan nog iets moeilijker. Maar toch! Je had er gewoon meer vrede mee dat je verloor, omdat je gewoon wist en zag dat de ander beter was.

Bij dual wield heb je gewoon twee spray and pray wapens met een mikpunt dat groter is dan je tegenstanders hoofd, ik zie hier de skill en lol niet in.
    Ok, het ziet er een stuk spectaculairder uit dan een pistol maar ik mis gewoon de skill. Het is niet zo dat de beste wint, gewoon degene die het eerste schiet.

Dan de sniper, ik begrijp best dat ze dat sweepen erin hebben gedaan om het wat makkelijker te maken om op een laggy host nog een kill te maken.
    Maar dan heb je het probleem dat het on host weer veels te makkelijk is om sniper kills te maken.

Ik hoop echt dat ze bij halo3 hier iets aan doen, maar ik reken er niet op. Halo is gewoon een game voor de massa, dus word het gewoon makkelijk gemaakt voor de minder goede spelers. Helaas

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat is toch ook totaal wat anders, een beetje auto aim is niet verkeerd. Maar ze hebben gewoon overdreven bij halo2. Nu moet je gewoon een beetje in de buurt mikken van de tegenstander en je raakt hem al, dit is toch ronduit kut :confused:

11. mellamacd

mellamacd Dutch Dillas

Leuk Bevonden:
    0
    Anyway, ik kan niet meer wachten |:-
    ik vries mezelf in (net als de chief) en laat me ontdooien op de dag van launch :D

/Mod Nergens voor nodig om een sig na te bootsen met een plaatje erin. Deze heb ik dan ook verwijderd. - Pim

Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2006
  12. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Haha black, zit ie weer te zeiken over halo 2, en ondertussen speelt ie het wel stiekem :p nee geintje man, veel van wat je zegt klopt wel. Het concept van dual wielden en al die andere opties is wel vet, alleen beetje matig uitgewerkt. Halo 2 multiplayer is inderdaad een stuk meer voor de casual speler, en ik hoop ook dat halo 3 een stuk meer skills vergt.

13. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gehoord dat de game in maart al uitkomt

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Onzin..

15. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag 27 december 2005 - Al een hele tijd ging het de ronde dat Halo 3 gelijk uitkwam met de launch van de PlayStation 3. Maar zo te zien denkt Bungie daar nu anders over. Op Gamestop.com staat de release op 10 maart 2006. Als dit daadwerkelijk ook zo is zal deze release waarschijnlijk alleen voor Amerika gelden. Maar Europa zal snel volgen.

Halo 3, één van de meeste gehypte games franchise van de Xbox, moet voor veel extra Xbox 360 gamers zorgen. Alleen nog hopen dat Bunige niet dezelfde fouten gaat maken als in het vorige deel.

Bron: Powerweb

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Punten en komma's etc.

Ik vind Halo 2 echt het beste spel voor de xbox, de gameplay is gewoon zó verslavend. Ik speel dit spel nog dagenlijks sinds de launch dag. Ik hoop gewoon dat dat met Halo 3 ook zo is :).

17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Op www.latinoreview.com staat een deel van het script. Daarin staat er het een en ander over!

18. Celius

Celius Guest

Ik heb echt heel veel zin in Halo 3, want met Halo 2 heb ik echt een leuke tijd gehad *)

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt ongelofelijk hoe erg mensen kunnen doorzagen over hetzelfde onderwerp en dan steeds met dezelfde argumenten komen.

Als je een beetje goed bent in Halo 2 kun je met gemak een dual-wield verslaan. 3 bursts met een battle rifle terwijl je simpelweg om de n00b heen loopt en je bent klaar. Jullie zeggen we steeds dat jullie halve goden zijn, maar waarom vind je het dual wielden dan zo kut als je het in principe makkelijk aan zou kunnen?

Is auto-aim niet uit te schakelen eigenlijk? Motion tracker in ieder geval wel en in Team Hardcore staat die standaard uit. Standaard is daar ook dat je met Battle rifle begint, dus je hebt niets meer te zeuren eigenlijk.

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil meer mogelijkheden om je masterchief te kleden, of met marine spelen enz. gewoon eigen poppetje maken.
    Natuurlijk een paar nieuwe voertuigen waarmee je lekker kan joyriden. Misschien een Jetpack, een Gauss rocket ,Turrets die je mee kan nemen. 32 man int veld. En uiteraard xbox360 graphics

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina