1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De vrag was of je door een filmpje kon zie hoe ver ze zijn en dat kan NIET.
     
  2. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komt halo3 dit jaar nog uit :)
     
  3. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat halo3 begin 2007 uitkomt.Ik weet het niet helemaal zeker hoor.
    Dus dat word nog ff wachten.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dank je wel voor deze mededeling...
    Het is een feit dat er eigenlijk nog niks bekend is over Halo3, net zoals het een feit is dat er alleen nog maar gespeculeerd word. En die speculatie gaat dus ook over de releasedatum aan.
    Als je ooit nieuws over Halo3 wilt geloven, dan moet het vrij gegeven zijn door Bunige zelf. Eerst zien, dan pas geloven!
     
  5. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ie uitkomt hoop ik dat het spel alle multiplayer - levels uit halo 1 en 2 heeft:) behalve dan die hetzelfde zijn zoals beaver creek,coagulation,warlock en elongation want die komen allemaal in halo 1 ok voor :)
     
  6. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    dit las ik net.....

    General manager Shane Kim chatted with Next Generation. Among the various topics discussed, Kim hinted at the release of Halo 3 for the Xbox 360.

    When asked if the game will be released this year Kim replied: “It depends. If it's the game that everyone is expecting then, yes. For us it's about making a proper impact on the platform. It has to be something with huge significance, so we won't be rushed. We don't want all the hype and speculation to overshadow some of the great titles that do have coming this holiday and thereafter. Gears of War has an incredible level of anticipation. I think it has more anticipation than Halo did before Halo came out.”

    To no real surprise, Kim really didn’t offer any concrete information on the final release date for the hugely anticipated Halo 3. Ultimately, as we have heard before on several occasions, Microsoft will release the game when the time is right. In other words, when they feel the most money can be made.


    dit zegt genoeg denk ik
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    we krijgen vast halo3 materiaal naar ons toegeschoven bij de E3 die al weer nadert....
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze slim zijn doen ze dit weer op hetzelde tijdstip als dat halo2 gereleased werd. Dus net voor de Kerst-periode. Maar ja als ze niet genoeg tijd hebben en Microsoft toch veel geld wil verdienen komt hij waarschijnlijk pas ongeveer november 2007 uit.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eind 2007 lijkt me laat. Ik denk:

    of

    1) Met de PS3
    2) 11-11-06
    3 ) 02-12-06
    4) 14-03-07
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    HOe kom je op die exacte data>?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    T'is maar een gok he. En dat zijn beroemde data, die moeten toch in je gamers agenda staan :9.

    Halo 2, 360 & xbox/Halo1 release data.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz en daarom brengen ze ook op die dag Halo 3 uit, lijkt me sterk.
     
  13. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    hier op xboxworld zeggen ze 2de kwartaal maar dat lijkt me sterk
     
  14. halo is gay ik ga singleplayer uitspelen maar van die multiplayer blijf ik af de multiplayer van halo2 was te gay voor woorden gewoon

    je teamgenoten roepen alleen maar RUN FOREST RUN

    daarmee bedoelen ze als wij eerder bij de rocket launcher zijn hebben we gewonnen du RUN FOREST RUN
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een nutteloze reatie. Maar als jij er zo overdenkt dan zou ik je adviseren om het gewoon niet te kopen en niet te spelen.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    en uit deze topic te blijven
    mischien is ps2 wat voor je
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    of een button bash game als dead or alive :{ Slaan echt nergens op die reacties van Lord Doku. Om er maar een paar op te noemen:

    oftewel, de reacties van Doku zijn van het IQ van een Baviaan en zijn met een korrel zout te nemen....
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    @BuLLeTTiMe 88

    Je vergeet deze. Ook nutteloos terwel Halo/Halo 2 een paar reward hebben geregen.

     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Ik ben echt benieuwd naar de grafische mogelijkheden van halo 3 geef ons screens :mad:
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zullen wel in mei op de E3 verschijnen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina