1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bungie houd wel van cijfer spelletjes en data's , zie ilovebees ;). Is ook een kans van meer dan 95% dat ik ernaast zit :9
     
  2. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf wanneer de ps3 verschijnt. Dan releasen ze Halo 3 denk ik. Ps3 gaat niet normaal duur worden:9
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze releasen Halo 3 als ie af is, of de PS3 dan ook klaar is voor de launch zien we dan wel :)
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    aangezien halo2 ook niet de lelijkste was..
    zal halo 3 prachtig zijn..
     
  5. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Panzerdelta

    Hopsakee! en nu even aandacht in de klas,want dit gaat nergens over of..........is dit de taal van de aboriginals?

    Nee,inderdaad dacht het niet ......hup,hup even opletten!

    Halo 2 was "gerusht" dat weet iedereen.
    Halo 3 moet gewoon Halo 1 next-gen zijn!.......klaar.(punt,ja)
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , en wie heeft halo2 gerusht , juist de gamers zelf die niet meer konden wachten en die zichzelf in hun fantasie over hoe het volgens hun zou moeten zijn voorbij liepen zonder ook maar één ogenblik rekening te houden met de beperkingen die je krijgt aangezien de capaciteit van een spelconsole nog altijd niet als oneindig kan beschouwd worden .
    En halo3 moet niet halo1 next gen worden , halo 3 moet en zal worden wat de jongens van bungie voor ogen hebben , en daar zul jij het moeten mee doen.
    En wat mij betreft , ik wil helemaal géén informatie vooraf krijgen , nee voor mij mag bungie tot op de dag van de lancering van de game alles wat ze erin willen stoppen geheimhouden .
    We zullen het zelf wel ontdekken als we eenmaal aan het gamen zijn , en dit gebrek aan voorkennis kan alleen maar het gameplezier verhogen.:+
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijze woorden van zo'n jonge vent :eek:











    :+
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11


    _O_ _O_ _O_ roflol , , hahaha je weet wel beter he , waar is mijn kleurspoeling nou ook al weer gebleven._O_ :+ :cool:
     
  9. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar ben ik het dus absoluut niet mee eens.
    Bungie maakt vrij relaxt een goede\perfecte Halo 1 single-en multi (geen live weet ik)-player en dan bij 2 kan de single-player kakken en de multi-player ( ja,live...$$$$$$) krijgt alle "aandacht" (cheaters anyone?).
    En dan ga je ons ( de gamers ) de schuld geven?
    Dus dromen/denken /speculeren mag ook al niet meer ,want dan krijgen we een takke-game!
    Wat een kolder,dat Bungie blij is dat wij zoveel feedback geven!.....het gaat om ons ( de gamers\ouders\weet ik veel wie allemaal,mensen die geld betalen om het spel te spelen ) en niet die takke aandeelhouders!
     
  10. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    By the way:

    Ik heb alles van mij eens nagelezen,en kom tot een nieuwe conclusie.............. PVDG

    Ja,ja de Partij Voor en Door Gamers:+ :+ :+
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hahaha , een spelconsole heeft voor jou géén beperkingen , ja jullie fanatiekelingen krijgen écht wel de schuld aangezien jullie altijd méér willlen en veel meer dan het systeem aankan.
    He gast , wil jij de écht perfecte game spelen , nou waar wacht je dan nog op , als je zó slim bent kun je hem zelf wel maken , en hoef je niet van bungie af te hangen ._0/
     
  12. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    • Natuurlijk heeft een console beperkingen,maar de gameplay is goed of slecht,dus heb ik het niet over die grafische shit.


    He gast , wil jij de écht perfecte game spelen , nou waar wacht je dan nog op , als je zó slim bent kun je hem zelf wel maken
    • Rustig aan hè menneke,er is een verschil tussen slim zijn met woorden en technisch zijn en dat laatste ben ik dus niet ,en ja bungie is gewoon een hele goede spelontwikkelaar alleen bij Halo 2 was het geld (lees:microsoft) en andere dingen ( lees:tijd,seizoen) net iets belangrijker of zit ik er nu helemaal naast?


    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
     
  13. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    punt 1.

    Doe even een papieren zak voor je mond en ga rustig adem halen, even die hyperventilatie wegwerken...


    punt 2.

    natuurlijk willen gamers altijd meer, anders zou er geen aanleiding zijn om een nieuwere betere console te maken, en zouden de x360 en ps3 nooit bedacht zijn.


    punt 3.

    dat van dat zelf maken, dat is gwoon poep. Als je geen goede argumenten meer hebt, geef er dan helemaal geen, ipv dit soort plotselinge ingevingen te posten ;)


    PS.
    Deze post is geen persoonlijke aanval, ik wil je gewoon even wijzen op je manier van communiceren.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    De vraag is dan ook: Prachtig, Prachtiger of Prachtigst


    :+
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En het eerste dus ook niet ,:cool: .
    Wat dacht je , dat bungie halo2 voor de hemelse dauw gemaakt heeft.
    Dacht je echt dat ze bij bungie kortzichtig qua planning zijn .
    Halo2 is perfect geworden wat bungie wou dat het zou zijn , aangezien zij plannen op langere termijn en het verhaal moet verder gaan konden ze vrijwel niet anders dan halo2 op zo een cliffhanger te laten eindigen , aangezien de strijd op aarde in halo3 maar eerst écht goed gaat losbarsten.
    En aangezien bungie de eigenaar is van het verhaal bepalen zij en zij alleen hoe het verder met halo reeks gaat , en dat heb jij maar te accepteren.
    Wat moet bungie nou met al die feedback van al die gamers die hier allemaal onder elkaar roepen , en zo moet het zijn en dit en dat moet erin , en elkeen wil er weer wat anders in .
    Dus het blijft voor iedereen erg simpel , je koopt hem , of je koopt hem niet aangezien bungie je tot niets verplicht .
    En wat het livegebeuren betreft is dit héél simpel , het is niet bungie, maar wél de duizenden valsspelende gamerkes die de boel verknoeid hebben ._0/

    Edit: Hee kadeeke , bekijk het is op deze manier als er géén bungie moest zijn dan had je uiteraard ook géén halo-reeks , en had je uiteraard dan niets om over te zeuren .O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  16. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    he?
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Halo 2 is gerushed, dat weet iedereen... en je bevestigd het een aantal posts trug:
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    bron? bewijs?... gelul, bungie heeft nog niks laten lekken, dit word alleen maar gespeculeerd door:
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    ooit gehoord van scouts? mensen die fora en polls afspeuren naar de meningen van gamers? Bungie geeft juist enkel en alleen om de gamers, als wij niet tevreden zijn flopt hun spel...
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Een mens is een individu, en deze heeft meestal een eigen mening... die kunnen wel eens uiteen lopen ja, goh.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    live! van Halo 2? hoe kom je erbij dat het verneukt is? ik speel het bijna iedere dag...



    PS. gast, hou nou op... je werkt jezelf steeds dieper in de nesten, je begint jezelf zelfs al tegen te spreken...
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Willen de sjeng, de belg en het beest hun heftige discussie eens op een lager volume voeren. We gaan toch niet weer terugvallen op die ruzie over Halo 2 of bungie? :eek: Het gaat hier om Halo 3 hè, dit is al het tweede deel, terwijl we het alleen maar over de vorige Halo's hebben gehad.
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    bosbeest, jij komt anders ook niet met ijzersterke argumenten.
    jij kraakt zijn argumenten af met dingen van 'ja we hebben een eigen mening', leuk dat iedereen een eigen mening heeft, en dat is het hem ook: mensen gaan allemaal fantastische dingen denken die ze in het spel verwerkt willen zien, maar dat gebeurt niet. Ze hebben er niks over te zeggen. Je hebt een paar goede dingen genoemt, maar wat svennies zegt klopt voor een groot deel wel: doordat wij er teveel van verwachten (eigen mening zoals je het zegt) valt het gewoon behoorlijk tegen.

    en als laatste punt heeft hij het ook goed, er zijn teveel cheaters bij halo 2 online. Die verprutsen het. Dat jij het elke dag speelt is of omdat je zelf een cheater bent :+ of omdat je met eigen vrienden speelt en dus geluk hebt om niet tegen cheaters te spelen, of het niet uit maakt dat je tegen cheaters speelt. Maar dan nog: er zijn gewoon ongelofelijk veel cheaters online bij halo 2...

    edit:
    o um..excuseer..ik typte dit en toen had the matrix zijn post nog niet geplaatst O-)
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    in het laatste interview werd halo 3 al mythical genoemd..
    kan het artikel niet terug vinden maar het is niet zow lang
    geleden.. dus het komt wel goed

    ship it when its ready...

    ojah en ik verheug me op de flashbacks
    die in halo3 voor zullen komen..

    ik hoop flashbacks zoals die van het boek FIRST STRIKE
    ( voor degene die het hebben gelezen.. de free fall uit de neerstortende pelican )
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    of flashbacks uit zijn jeugd (The Fall Of Reach ;) aan bijv. Dr. Halsey)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina