1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    roeltjuuh

    Of hij het elke dag speelt weet ik niet ,maar lullig is het wel.
    Conclusie:dat kan beter.


    svennies

    Dus niet ,dat heeft Bungie zelf al aangegeven,en met dank aan bosbeest.

    Matrix

    Nee dus, dit gaat over essentiële zaken wat betreft Bungie-Halo ,en daar hoort het maken/ontwikkelen van Halo 3 ook bij, dus Matrix............
    /Mod _0/ Gebruik eens wat minder smileys, dat is vrij overdreven
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2006
  2. mars15

    mars15 Guest

    Ik ben niet ontevreden over halo 2 :) speel het nog wel graag.
     
  3. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    psies ik ook.
    En wat de cheaters betreft, vorig jaar was heel halo 2 nog cheatersheaven, een maat van mij was er een, en je kon geen match spelen zonder bij minimaal 1 cheater ingedeeld te worden. Maar hij heeft nu 3 live accounts versleten, omdat het feedback systeem gewoon goed werkt. Cheaters kom ik bijna nooit meer tegen, en nee ik ben er zelf ook geen.


    ik zal niet meer in gaan op de posts van svennies, tenzij het pure noodzaak is :p, hierbij begin ik dus met een schone lij...(of is het lei?)
     
  4. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is voor mensen die niet goed kunnen tegen verlies.
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    je overdrijft nu wat, ik bedoelde dat sarcastisch. jij laat de helft van mijn tekst nu weg. wat ik zei was:


    Dat jij het elke dag speelt is of omdat je zelf een cheater bent :+ of omdat je met eigen vrienden speelt en dus geluk hebt om niet tegen cheaters te spelen, of het niet uit maakt dat je tegen cheaters speelt


    er staat zelfs een smilie achter...was dus niet serieus bedoeld dus niet zo mekkeren om een sarcastische opmerking :cool:
     
  6. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Strijdbijl ( mooi woord ) is bij deze begraven................behalve

    SmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmiliesSmilies




    Sorry ik kon het niet laten;)
     
  7. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vertaal even wat uit een mijn engelse X360 magazine:

    ze zeggen dat er wellicht een 50 player live matches komen, 2player co-op campaign, multiplayer bot scenarios, en een map en movie editor.

    2 obtakels voor de 50 player matches:

    - te chaotisch en geen structuur
    - MS heeft zich voorgenomen om iedereen met een breedband verbinding live goed te kunnen laten gebruiken, hoe langzaam deze ook is. Iedereen zou dezelfde ervaring moeten kunnen verkrijgen.

    de maps en movies die kunnen worden gemaakt kunnen wellicht over live worden gedeeld met anderen.




    geen idee of er een kern van waarheid in zit, is verder namelijk wel een heel goed magazine.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    NOOOO!! Geen bots aub :'-(
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, wat denk je dat alle personages in de campaign mode zijn??? bots..
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hee modje , bij mijn weten is er zéér zeker niet geroepen , noch lawaai gemaakt , en achter mijn stoel liggen géén lijken .
    Als de sjeng en het beest niet slimmer willen wezen dan ze nu zijn , da's mijn fout niet hoor , ze moeten maar goed leren lezen .

    EDIT: dan moeten ze maar eens de gehele tread van begin af voren lezen , jaa van af de allereerste post , en dan mogen ze hier méépraten en niet eerder "belgian flame war mode".
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    wat mij betreft is Halo 2 een verkrachting van Halo. Alles wat deel 1 zo vet maakte is in Halo 2 door de goot gegaan blijkt.

    Het enige wat Bungie hoefte te doen was.

    -De levels net zo groot en spanned maken als Halo 1 (niet gelukt)
    -De graphics mooier maken (wel gelukt)
    -De gameplay HETZELFDE laten en een online functie geven. (wat ze niet gelukt is omdat ze auto-aim + afwijkende kogels etc. etc. in het spel hebben gestopt.)

    Vervolgen op goede games zijn vaak een teleustelling omdat ze vaak maar een kleinbeetje verbeterd zijn tenopzichte van hun voorganger, maar Halo 2 is voor veel mensen geen teleurstelling omdat ze er teveel van ver8te, maar Bungie is gewoon veelste veel aan het experimenteren geweest met nieuwe dingen waar de basis-gameplay nogal onder is gaan lijden...

    Ik geef ze met Halo 3 een nieuwe kans...
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  12. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik doe het niet........ nee, ik doe het niet..... ahhh...... nee!

    valt zijn post onder "feeding the troll"?? want dit lijkt heel erg op provoceren...
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft geen flashbacks.
    die worden vaak niet goed uitgevoerd, past ook niet in het verhaal vind ik.
     
  14. Razcos

    Razcos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Flashback zouden en zeker in passen (als je goed zijn verwerkt) En de missie op reach zou een hele goede flasback kunne zijn.

    @Razcos Dat filmpje is al oud.
     
  16. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    razcos, dat filmpje is van halo 2...
     
  17. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan ik me niet herineren uit Halo 2 en Halo 2 haalt ook niet deze grafische kwaliteit. Maar dit is niet van Halo3.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het 'script' (voor zover je daarvan kan spreken) komt rechtstreeks uit de eerste Halo 2 trailer. De graphics echter, ik ben al vaker versteld gestaan van amateur 3D artists. Het ziet er verbluffend uit, ik denk niet dat het echt Halo 3 is, ik twijfel zelfs of dit niveau van graphics wel haalbaar is. Het ziet er sowieso fantastisch uit, dat is zeker.
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is na gemaakt uit halo 2 in cairo station waar de Master Chief door de gang loopt. Maar dit filmpje komt daar niet in voor.
     
  20. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    neej zit er ook niet in:p maar goed... ik denk dat deze graphics wel haalbaar zijn, maar dan krijg je wel beperkingen in lvl grootte, multiplayer match omvang en dergelijke... hoe veel ik het ook haat, we zullen wel zien.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina