@Velvet dark. (
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=73864&page=67)
die laatste post die je hier ana het eind maakt tegen mij slaat EGT HELEMAAL NERGENS OP. Ik bedoel ik zit telkens argumenten te geven waaorm halo1 beter is dan halo2 en waarom dat schijt dual wielden alles verpest heeft. Dan krijg ik daar van iemand anders commentaar en ga ik daar op in, en daarna doe je in ene alsof ik dual wielden vet vind enzo
LEEEEESSSS eerst eens voordat je iets post wat nergens op slaat, maar voor jou zal ik het nog 1 keer zeggen.
Met halo3 moeten ze ALLES anders doen dan in halo2, dus geen duals, niet een perfecte MP en SP uit het eerste deelte slopen kutter maken versnelllen wat actie erbij en een hype, maar gewoon trug naar het eerste deel. Verder meoten ze geen kut balans doen, geen radar, geen matchmaking, geen levels, geen cheaters, dingen zoals het herladen van wapens terwijl je een andere vast hebt trug doen, nade jumps trug doen, double slaan, halo1 controls, auto-aim drastisch verminderen!!!!! en weer zorgen dat noobs geraped worden door goede spelers!!. Verder moet de SP weer een mooi en episch verhaal worden met bij behorende missies en je weer de drang geven het continu over te willen spelen zodat je bezig blijft met het spel.
Als ze dat allemaal doen bij bungie is er een miniscul kansje dat de goede spelers deeltje 2 vergeven en dit spel kopen, want persoonlijk denk ik dat bungie en microsoft niet nog een keer weg komen met een kutgame + hype... iig hoop ik dat ze het niet lukt
Klik om te vergroten...