1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jij heb dus duidelijk geen idee waar je over praat :'-(

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nu je het zegt... Ik heb eigenlijk nog nooit Halo 2 gespeeld online. Ik ga me diep schamen in een hoekje. Gelukkig zijn er altijd nog mensen als jij om mensen terug te helpen naar de realiteit

Maar dat was natuurlijk sarcasme. Ik weet wel waar ik over praat. Ik praat over Halo 2 en mijn ervaring daarmee. Mijn ervaring is dat dual wielding niet zo moeilijk te bestrijden is als je gewoon een battle rifle in de hand hebt. Als jij het daar niet mee eens bent, prima... maar zeg niet dat ik niet weet waar ik over praat.

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 bursts? Ja als je host hebt. Weet je wat het ook is met die duals. Stel je voor: close combat (echt dichtbij, je komt elkaar tegen om het hoekje). SMG + Plasma Rifle combo vs Battle Rifle. En ik weet wel wie er wint. Met die combo's schiet je zo snel en je hoeft niet eens te mikken. En voor 3 bursts moet je wel op het hoofd schieten ;) (en host hebben }:] ).

En over die auto-aim, tja ik weet niet echt hoe het anders zou zijn. Ik geef wel toe dat de sniper een te sterke auto-aim heeft, maar andere wapens.. het zou kunnen, ik heb niet echt veel Halo 1 gespeeld dus ik kan het niet echt vergelijken.

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vind ik het toch knap dat je uit ervaring zegt dat je iemand in 3 br bursts neerknalt.

Ik wil niet lullig overkomen, maar op de levels waar jij speelt kan je inderdaad mensen makkelijk neerknallen, maar als je tegenstanders een beetje tegenstand leveren dan is een dual wield close range bijna niet met een br te winnen. Of je moet het ontiegelijk vage BXR trukje perfect kunnen...

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En cheats? Volgens mij kan je alleen met de sniper en shotgun iemand in 3 bursts doodschieten :'-(

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat jij belachelijk goed bent, maar geloof het of niet. Mensen met levels rond de 30 kunnen ook nog wel eens raak schieten, en als je dan als ik ook rond de 30 zit dan heet dat tegenstand. Ik weet niet of mensen tegen de 40 nog steeds zo achterlijk zijn dat ze met dual wield wapens gaan rondlopen, maar ik ben ze niet tegengekomen. Om een hoekje ben je met zoveel wapens de lul. Dan kun je shotgun, sword, rocket launcher etc. ook wel gaan afzeiken.

In een beetje open ruimte, dus geen nauwe gang ofzo, is het heel goed mogelijk om met een paar schoten iemand neer te schieten. Met dual wielden, sprayen ze op een gegeven moment als een aap in het rond terwijl je als je een beetje geconcentreerd blijft, je met je battle rifle zonder al teveel moeite een paar headshots kunt maken.

ps. Host heb je niet perse nodig om iemand in 3 schoten af te maken evenmin als cheats.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL idd, het waren er 4 op het hoofd met host :) (te lang geen Halo 2 gespeeld ^^)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Super goed ben ik niet, denk dat ik alleen wel boven het gemiddelde zit. Ik probeer niet op te scheppen, ik weet best dat mensen rond de level 30 kunnen knallen. Maar toch kan ik zeggen dat mensen die daar een stuk boven zitten anders spelen, ik denk dat ik wel een beetje recht heb op spreken. Maar probeer zeker niet te beledigen. Sorry als dat was gebeurd :confused:
    Geloof me, close range red je het echt niet met een br tegen een goede speler met dual wield.

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ben jij er ook weer een keer:p, maar het klopt wel een beetje, ik speel het af en toe, maar dan alleen om de gezelligheid met een paar bekenden. En dan nog vind ik het vaak neit leuk. Het spel irriteerd me gewoon, en je doet ook altijd je xbox uit als met een gigantisch vervelend gevoel ( ik dan). Dit in vergelijking met andere games, waarbij ik niet kon stoppen met spelen, omdat je net nog die paar headshots nog sneller kon maken, en omdat je gewoon moest w88 tot je een keer verloor met 2 tegen 8 (was RTCW). Maar je had ook zon gevoel bij halo1 en als ze de ervaring van NTSC over kunnen brengen die halo1 gaf (2 keer ntsc gedaan) dan hebben ze met deel 3 een topper in handen die alleen nog maar goede live mogelijkheden hoeft te krijgen.;)

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat beledigen zit het wel goed. Ik ben niet beledigd, maar ik kan er niet tegen als mensen die beter zijn dan andere dat overduidelijk moeten laten weten.

Een goede speler met dual wielding kan wel frustrerend zijn, maar ik kom eigenlijk nooit goede tegenstanders tegen met dual wields. Dat is toch vaak meer voorbehouden aan onkundige aapjes.

Je moet trouwens ook begrijpen dat het Bungie vooral om geld verdienen gaat. Als je geld wil verdienen moet je het grote publiek aanspreken en jammer genoeg is de hardcore gamers groep een stukje kleiner dan de casual gamers.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik begrijp dondersgoed dat ze het spel aanpassen aan de massa, heb ik al meerdere malen in mijn posts gemeld. Toch vond ik dat teleurstellend.

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf wel een boven gemiddelde speler, zelfs goed :9 , het is dat ik een hele tijd niet/nauwelijks gespeelt heb. Maar toch, onze clan heeft egt heeeeeel erg hoog gestaan, maar wij hebben ons al vanaf het begin van halo2 op MLG gametypes gericht en MM voor de gein. Daarom kan ik toch wel zeggen dat ik genoeg ervaring en kwaliteit heb om te zeggen dat een level niets zegt, puur omdat ik vind dat de enige manier is om halo2 nog een beetje skill mee te geven is door MLG te spelen. MAar dat terzijde. Het klopt gewoon dat iemand die goed genoeg om een hoekje zit te wachten het ALTIJD wint als hij een dual heeft van iemand met BR. Als jij met die plasma rifle/SMG combo gewoon rost, dan knal je de vijand in no-time aan flarden. Dit samen met ongebalanceerde wapens, slechte hosts, levels, rare gametypes leiden er in mijn ogen voor dat halo2 niet geworden is wat het had moeten zijn. Als bungie hiervan leert wordt halo3 vet. Maar halo2 heeft zo goed verkocht en is de ogen van de gemiddelde en slechte mainsteam gamers zo vet dat ze gewoon halo2 over gaan doen, en daarmee voor de fans/echte gamers/hardcore een slechte game neerzetten, zo simpel is het.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Met wie speel jij altijd dan en in welke clan zat je? Vaag dat ik je niet ken van live :confused: Ik weet dat je wel eens speelt met dark en esco op xbc, meer weet ik niet...

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat MC zijn helm afzet en dat het blijkt dat er een vet lelijk mokkel onderzit:+

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wat in ieder geval niet in Halo3 moet komen is die kut Battle Rifle.. Heb echt een hekel aan manier van schieten van dat wapen + de autoaim wat er voor zorgt dat iedereen 4 headshots kan geven.
    Weet alleen niet wat voor wapen er dan moet komen:confused: Pistol is misschien optie.. maar misschien is die ook ietsjes te sterkO-)

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Een wapen mag best sterk zijn, zolang het gebruik maar niet te makkelijk is...

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies.. en die fout heeft bungie gewoon gemaakt bij deel 2.. Ze zouden eigenlijk al die MLG-spelers het spel moeten laten testen, en als die ook zeggen dat het spel te makeljik is er ook werkelijk iets aan gedaan wordt:D

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    LOL, ik d8 dat die een HALO³ tOpic was, iedereen aan het discusseren over HALO² enz. :9
    ok ok ik ga nu ook Off tOpic:cool:

ff een vraagje.. wat is het verschil tussen Halo pal & ntsc??

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik blijf toch van mening dat Halo 1 totaal geen balans had. Ja sorry, ik gooi nog even wat olie op het vuur. O-)
    Dat je in Halo 1 skills moet hebben om te winnen, dat is gewoon zo en daar heb ik niks op tegen. Ik vind het echter achterlijk dat áls je wilt winnen, je altijd op je pistol moet vertrouwen. Balans is voor mij persoonlijk dat je kan winnen met elk wapen (mits je de skills hebt uiteraard, ik zeg dit om verwarring te voorkomen). In Halo 1 speelde op xbc (en in mijn vriendenkring) iedereen alleen maar Bloodgulch en alleen maar met het pistol, ik werd dat gewoon beu.
    Je hebt ook gelijk als je zegt dat Halo 2 zich meer op de massa richt. Halo 2 was makkelijker, maar voor op de bank met wat vrienden vond ik de mp geweldig t.o.v. Halo 1. Zo klein mogelijk level, Lockout en dan weapons op random. Ik heb er nooit wat van gemerkt dat dual-wielders zo in het voordeel zijn.
    Ik heb geen live, ik ben niet iemand die serieus bezig is met een clan en zich druk maakt om skills. Ik wil gewoon een middagje lol met wat vrienden en Halo 2 kon dat beter dan Halo 1. Bestempel mij maar als 'die massa' die Halo 2 wél leuk vond. Ik zie Halo ook helemaal niet als die serieuze online game, dan denk ik eerder aan een spel als Counterstrike of Unreal.
    Halo draait voor mij om het verhaal, de sfeer en de campaign. De multiplayer is een leuk extraatje. Halo 2 leek zo gehyped rondom de mp, ik wil voor deel 3 meer aandacht voor de sp. \0/

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Rustig, Haal adem...

Mooi...

Wil je even de zin citeren waar ik voor Dual-wielden ben...

---------------------------------------------------------------------

Dingen die, als het aan mij lag uit Halo 3 moeten.
    -Launch Melee attack van alle wapens behalve het zwaard.
    -Auto aim
    -Dual Wielden

Dingen die in Halo 3 moeten blijven
    -Selheid van de gameplay
    -Alle huidige Halo 2 wapens, met hier en daar
    wat aanpassingen (zoals een one shot BR)

Dingen die me vet lijken in Halo 3
    -Online Co-Op mode
    -Grote, open slagvelden
    -alleen nog spelen als de MC en de Arbiter gewooon als spel personage

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina