1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ooit gehoord van teamwork , en dat als je op een sniper knalt dat hij zijn zicht verlies dus , ga gewoon met 3 op da dakje pak ene the batlle rifel en geef dekking , als de 1e het niet haalt de andere wel!
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Op dat dakje heb je een perfecte dekking, die kan je dus bijna nooit battelen. Geloof me, het is me vaak genoeg gebeurd en als daar een goede tegenstander zit kan je er nauwelijks doorheen komen.

    En nee ik heb nooit gehoord van teamwork, lijkt me logisch..
     
  3. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    nuja , laten we stoppen met discussieren en vrienden zijn!:D ik was ooit zo een ownbeer in H2... de tijden , de tijden...
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik maar doen, je wint het toch niet :+

    mar kun je ook op de beat scheiten ofni machoman :p
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    5. Flashback Levels (and a Real Ending)
    Bungie should incorporate the use of flashback levels to tell a better, deeper story. With three novels out based on the Halo universe, Bungie's writers should feature flashback levels offering young Master Chief and the young SPARTAN teams in training and in certain levels from The Fall of Reach. This would please fans to no end, while also enabling Bungie to legitimately include former SPARTANS in the multiplayer game. Flashback levels would break up the game's pace, add new levels of depth and meaning to the story, and explain many things that weren't explained in the games (but were in the books). Likewise, Bungie? We know you're listening. Please give us a definitive hard-hitting ending. Do what you will, but please don't leave us clinging to a ship during the heat of battle and flying to another planet.

    Dit stond op ign, en is echt lijp.

    http://xbox360.ign.com/articles/701/701505p3.html
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het helemaal niet lijp, ik vind het juist goed klinken!
    Ik weet niet of je de boeken gelezen hebt, maar het lijkt me dus echt meesterlijk als je met 4 SPARTANS een missie of meerdere missies uit de boeken kon spelen. Zo zou het toch ontiegelijk vet zijn om een Covenant schip te boorden, en het van binnenuit opblazen! :eek:

    En de rest van de punten in die top 10 klinken naar mijn zeggen ook goed, en gelukkig vindt de IGN crew het 'transformer' idee maar niks! 8)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In Zuid-Limburg is lijp (is het nou lijp of leip?) ook positief bedoeld. :cool:

    Ik ben helemaal voor flashbacks, ik zou dat fantastisch vinden. Dat geeft voor mij zo veel meer sfeer en betekenis aan het verhaal.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen in Limburg hoor *)
    Maar dit klinkt als een goeie setup voor een goeie en vooral lange singelplayer :9, en daar ben ik een grote voorstander van :D
     
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    hey airwave kom je nog vandaag op lan?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ow, oke :D

    En ik denk ook dat de sfeer dan veel beter wordt. Stel je nou 's voor:

    Jij als de Master Chief, drie NPC's of vrienden van je nemen de rollen van Linda en die andere 2 pippo's over en samen ga je de Covenant een beetje aarschoppen!

    :cool:
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt inderdaad niet verkeerd zeg. Helaas duurt het wachten zo lang, en krijgen we geen info.. Maar eigenlijk is dat ook weet beter, zodat we geen hype krijgen.
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De hype is er voor een gedeelte al. Daar kan je dus niks meer aanveranderen.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik hoop dat ze zo'm vriendenlijst als bij halo2 doen. Niet zoals bij al die andere games want dat vink best zuigen!
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Op welke manier bedoel je dit?
    Ik vond HALO 2 nu altijd niet helemaal lekker.
    Je moest persé vrienden hebben die het spel speelde wilde je gwoon ff voor de gein een potje spelen.
    Anders kon je meteen quik match of Ranked doen.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel multiteam, training, ... doen(unranked),maarja, ik snap wel wat je wil zeggen:). Zo zou ik ook wel soms voor de gein een big team match willen spelen,maarja, dan is het ranked,en krijg je daar een paar kerels tegen die altijd samen spelen, tja, dan ben je gepoept:D .
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Online gamen heb ik nog nooit leuker ervaren als met Halo 2..... _O_
    Net als velen heb ik er lang over gedaan om deze manier van online gamen te waarderen maar toch, als ik er naar terug kijk heb ik er het meeste plezier van gehad (ze moeten alleen je rank onzichtbaar maken...)
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant is die rank wel hetgeen je stimuleerde beter je best te doen. Net als die gamerpoints nu. Dat soort onzinnige punten werken wel 8)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik bedoel zo van dat je op Y druk en dan je vriendenlijst komt. Niet dat je eerst die 'ring' moet indrukken en dan nog op vrienden moet klikken als je je vrienden wilt zien!
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook wel beter idd, dat met die ring of light duurt voor mijn gevoel echt te lang. Je drukt eerst op die knop en dan zie je zo half schokkend dat ding in beeld schuiven en dan duurt het nog eens een paar seconden voordat hij eenmaal klaar is en je alles kan indrukken... doe mij maar gewoon een friendlist in de game zelf.
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat die guide knop wel erg lkkr wert in call of duty dat is de enige game waar die lkkr in beeld schuift!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina