1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sry Freakin, maar ik kon niet :mad:, ik had wel zin om te kopem
    maar kon je ook prijze winne :confused:, wist ik niet eens :p
     
  2. Futor

    Futor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ze die auto-aim er ook maar uit halen
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je dan dat de game beter wordt?
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zolang ze de game iets meer cheat/hack proof maken ben ik tevreden. Er mag ook wel iets meer balans in de wapens komen, maar daar zal het grootste probleem niet liggen denk ik. Het matchmaking systeem vond ik opzich wel een leuk iets, gewoon op een paar knoppen rammen en er word gewoon een game voor je gezocht, ik wist ff niet wat me overkwam na alle tijd halo1 op xbc te hebben gespeeld waarbij je soms gewoon een uur zat te zoeken naar een goede game..
     
  5. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen cheaters in halo 2 zaten was het de beste online game tot nu toe! Dus voor mij moet halo 3 alleen een betere storyline hebben en betere graphics (blijft nat wel next-gen he:p), cheater-proof maken en ze moeten de mappen klein houden, niet netals perfect dark zero ineens fokin grote maps maken, want dat werkt niet! En dus succesvolle maps zoals lockout & midship derin houden.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    MM was cker een goed idee, maar dit heeft H2 ook een beetje heel erg verneukt (online gezien dan), dus ik zal niet raar opkijken als H3 ook belade is met cheaters :mad:, en dat Bungie alle cheats kan verhelpen, ga ik nog een H3 editie kopen om in te lijsten, want een game cheatvrij te maken, is toch onmogelijk, helaas.

    We zien wel wat het wordt, ik hoop wel dat ze wel een keer een demo droppe, wat ook niet zal gebeure maar Ok. We kunne toch niks anders dan wachten :'-(
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nah kijk weet je wat je moet doen met MM, het systeem is goed. Alleen het probleem is dat je levels krijgt, en dat je die level ook echt te zien krijgt. Daardoor willen mensen pronken met een hoge level en doen er dan alles voor.
    Als je gewoon een level krijgt en dan ook telkens in matchmaking word gematched tegen mensen die dezelfde level hebben zou het goed kunnen komen, maar dan wel zo dat niemand zijn eigen level ziet. Een beetje zoals team snipers dat eerst had.

    Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen :confused::+
     
  8. Master Chief

    Master Chief Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    instant replay

    ik vind dat ze instant replay erin moeten doen en zo op een of andre mannier goed erin integreren, zoals bij pro evo als je een goal maakt en dat je dan kan opslaan enz. Maar dit is best moeiliijk, het zou wel een idee zijn om gekke kills enz op te slaan*)
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    OF je koopt gewoon een capture card..
     
  10. oblivion_91

    oblivion_91 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond(vind) halo 1 en 2 al goed, laat staan hoe halo 3 wordt!!!!!!
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar hangt meestal een prijskaartje aan die niet misselijk is! Vooral als je een goeie wilt hebben! Ik zat zelf ookal aan zoiets als Instant replay te denken. Bij Battlefield 2 kun je op de PC ook ingam opnemen. Een filmpje van een half uur is dan maar iets van 5 mb groot omdat ie alleen game data gebruikt. Lijkt me echt geweldig om een vriend een paar vette gameplay filmpjes te showen!!
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe ja opzich lijkt me wel vet maar dat je dan ook verschillende soorten camera standpunten kunt zien*)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op deze website kun je de nieuwe soundtrack al beluisteren. Meteen track 1 Weight of Failure miste ik op vol. 1, ik ben blij dat hij er nu wel op staat.
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sound trakcs zijn wel cool ik liep door school en daar staat een piano speelt iemand er gewoon halo 2 soundtracks op wel cool :D
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank u! (Y)

    Als ik de soundtracks van Halo beluister dan komen er altijd meteen van die mooie momenten in me op. 8)
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik miste de High Charity Suite: Pursuit Of Truth echt zwaar met de eerste CD!!
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat ze er één ding zeker in stoppen:
    de 'greatest LEGEND'

    Die ga je anders echt missen.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sry hoor maar miss ligt het aan mij, maar mij boeit die Soundtrack helemaal niks :+
     
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat zou wat zijn :D, maar ik betwijfel het, eerst zien dan geloven ;)
    wanneer is de e3 eigelijk, ergens mij toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina