1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij van 10 t/m 12 mei.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Woehoe! Als ie op de E3 komt _O_

    Maar inderaad, eerst zien dan geloven. Met Microsoft/Bungie weet je het maar nooit 8)
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat dat gelul is, en dat dat van dat ie in 2007 uitkomt ook gelul is, zodat ie eerder komt. (hoevaak kan je dat in 1 zin gebruiken:+ )
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als we Halo 3 nu al op de E3 zullen zien en dat Halo 3 zelf pas in 2007 komt dan zie ik alweer een enorme hypewolk boven Halo 3 hangen;) , net zoals bij halo 2.

    Ik ben iig van plan om niet teveel de hype te gaan volgen, net zoals ik dat bij Halo 2 deed. Daarom vond ik Halo 2 ook een heel vet spel. :)
     
  5. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent een hypepooper
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja en jij hebt een dik hoofd *)

    dat is slim awt hij doet, als hij teveel verwachtingen krijgt, dan stelt het resultaat hem straks misschien teleur. met deze instelling niet.
     
  7. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je teveel verwacht kan het alleen maar tegenvallen, maar toch, het is ook leuk om alles te volgen, ik kan iig niet meer wachten op deze game
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij op e3 komt kan je de trailer downloaden via xbox live, tegelijker tijd met de e3 zelf. aardigheidje van microsoft. het kan trouwens ook met andere trailers die op de e3 te zien zijn (niet alle natuurlijk).
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    zulle we maar eerst af wachten of er uberhaupt wel iets van H3 op de E3 komt :+, niet te veel meegaan met de hype, anders wordt je dadelijk teleurgesteld, weet je nog ;)
     
  10. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge, gwoon lekker mee gaan met die hype, halo 3 komt heus wel een keer, dus teleurgesteld word ik tog niet.
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Tja

    Je kan beter er niet veel van verwachten. ik had van halo2 ook meer verwacht dan dat het eigenlijk was. dus die fout maak ik niet nog een keer.
    "zelfs een ezel stoot zich geen 2 keer tegen dezelfde steen"

    greetzz O-)
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga wel een beetje mee met de hype, maar ik ga niet elk nieuws lezen, elk filmpje kijken etc. Ik ga vooral gameplay filmpjes kijken en niet van die filmpjes die eigenlijk niets van het spel laten zien. Nieuws is altijd leuk om te volgen. Previews lees ik ook af en toe nog wel eens. Zo doe ik het altijd een beetje, dus waarschijnlijk ook bij Halo 3
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Halo zal te zien zijn op E3. Geen twijfel.

    Van H.B.O.:
    Van IGN:
     
  14. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meest bruute X-box 360 nieuws van dit moment en der is niks van op XBW vermeld:confused:
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    xbw meldt het alleen als zij een officieel bericht van MS of andere game ontwikkelaars krijgen. Ze plukken dus niet hun informatie van het internet.

    Wel erg goed nieuws, ik kijk het iig naar uit :)
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan Quote ik IG nog is.

    Ik kan eecht niet wacht op deze E3. _O_
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    top

    deze ga ik online zoveel nachten spelen
     
  18. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm kan nu al niet meer wachten, ik ben benieuwd wat ze hebben aangepast etc.
     
  19. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op graphics richting het filmpje van KILLZONE 2
    en ja ik weet dat het niet ingame is, en dat dat PS3 is, maar hopen mag altijd :9
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk persoonlijk dat killzone2 enorme mooie graphics gaat hebben, en een goed spel gaat zijn(ik hoop een classic),maar toch zegt mijn gevoel dat halo3, killzone's ass gaat kicken. Maarja, ik kan mis zijn, omdat guerilla steeds talenter wordt,... Maar toch, Bungie is zeer talentvol, en hebben met halo iets in hun handen wat qua macht gelijkstaat met de ring van lord of the rings :p. Nee, ik bedoel maar, deze keer geen deadline en shit, halo 3 komt wanneer het af is. En Bungie gaat alles eraan doen om een uberkiller te brengen. Tja, dan heb ik ook zo het gevoel, dat deze terug de shooter van de volgende generatie wordt:).
    ps: Maar ik wil dat de singleplayer wel beter is dan 2, want 1 vond ik qua singleplayer, superdope! Maar 2 lag me niet zo qua singleplayer, dus hopelijk staat dat terug op hun eerste plaats om die perfect af te werken:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina