1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvind t wel een mooi moment om te zeggen dat ik halo nooit hebt gespeeld. Geen 1 mr ook geen 2. Voor mij is de game dus 100% nieuw ben ook wel benieuwd naar deze game:)
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet niet wat je mist ;),
     
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    No doubt, Bungie ownz :D MMO? Dat denk ik niet. Past er gewoon niet bij.
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk wel dat het een MMO word.

    Met 1 April deed Bungie namelijk net alsof ze een 2d tegenhanger van WoW aan het maken waren ( een soort Pirate MMO ) en dat ze een deel van het Halo: The Movie script hadden. Maar als je dat script las wist je al helemaal dat ie fake was gezien de onzin.

    Anyway, Frankie van Bungie.net zegt zelf dat dit de laatste week is dat hij mensen plaagd door net te doen dat hun "Next Project" die Pirate game is. Maar die game is wel een MMO, dus het zou me niks verbazen dat hun volgende Halo game wel een MMO is en dat de volgende weekly update over hun nieuwe project gaat tijdens de E3...
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik lees ook altijd de Weekly What's Updates, en wat Velvet hier zegt zou nog best eens kunnen kloppen. Ik zelf hoop niet op een MMO, want dat maandelijks betalen daar houd ik niet zo van.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    halo 3 een MMO, nee dat zou zonde zijn.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten eerst het verhaal fatsoenlijk afronden, dan mogen ze wel een MMO van Halo maken. Zo denk ik er iig over.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En ons niet laten betalen :D
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat we maandelijks zouden hoeven betalen.
    Het spel word namelijk de MGS zelf gepubliseerd dus ik denk dat mensen met Xbox Live gold niks hoeven te betalen.

    Bij Games als Phantasy Star Online en FFXI vragen Sega en Square-Enix om die maandelijkse betaling. Het zou juist een heel sterk punt zijn wanneer Microsoft naast Xbox Live gold het MMO gedeelte gratis host. Ik bedoel, als ze al in staat zijn om Xbox Live met miljoenen gamers kunnen hosten dan lijkt me dat ook niet zo'n probleem...
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat er deze keer 64 mensen online kunnen en dat je een soort Conquest mode hebt die beter is gemaakt ( Territory soort )
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    64 man over xbox live is onmogelijk omdat het gewoon gaat via zo'n P2P verbinding(iedereen connect met elkaar). Dus als je dan een paar mensen ertussen hebt zitten met een 56k modem tja dat gaat niet werken.

    Van mij mogen ze hoor met een MMO, maar Halo met 64 man haalt het spel naar beneden imo. Laat ze eerst maar eens goede servers opzetten die de lag tegen gaat.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je dit spreekwoordelijk bedoelt, want met een 56k modem kom je echt niet op Xbox Live. Veel problemen liggen aan de mensen zelf: als je op live gaat en je bent ondertussen nog iets aan het downloaden, dan krijgen jij en andere spelers te maken met lag. Met Delta Force Black Hawk down kon je ook met 50 man online spelen. Dat was ook best te doen. Bij dat spel had je dedicated servers, maar 't is wel een mooi voorbeeld voor Bungie.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop geen 50 man of 64, het leukste in de halo series is altijd 4vs4 geweest
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    precies ben het met je eens airwave.. 32 tegen 32 vind IK niet passen bij halo! 8 vs 8 vond ik soms al te druk (plus erg laggy..)
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe wil je een 56k modem op je 360 aansluiten?
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    jonguh dat meende die niet sereius snap dat dan..:{ |:-

    Hij bedoelt gewoon de mensen met een slechtere connectie
     
  17. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een naaistreek als je extra moet betalen voor een MMO
    Dan schiet ik die gasten van bungie neer!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar dan moet je dus wel eerst betalen ;)
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    en eerst een ticket naar amerika kopen :p, kost ook geld...
     
  20. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    dit las ik net:
    Expect to see two minutes of video footage of Bungie's next-gen edition of Halo at Microsoft's E3 press Conference on May 9, 2006. Rumors of the next release of Halo have been about since it was mentioned by Bill Gates in a Time Magazine article from E3 2005. Maybe all Xbox 360 gamers will be able to download the trailer on May 9th, during the Verizon Sponsored Free Xbox Live Week from May 8th to May 14th

    bron: http://www.gamingbits.com/content/view/520/2/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina