1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat mischien wel leuk is dat je met een groepje vrienden online een hoop quests kan afronden, denk dan aan WoW of guildwars. Maar dat je dan niet leeft in zo'n grote levende wereld, want dat is niks voor halo.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    4man online campaign? ;)
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ben benieuwd naar zo filmpje
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net weer Halo uitgespeeld en ik ben alweer een eind met Halo 2, ik was het even vergeten...maar deze 2 Halo games zijn toch wel de beste shooters die ik gespeeld heb. Bij deze 2 games kan ik bijna geen minpunten bedenken. Deel 2 is misschien iets tekort en dat je met de Arbiter speelt blijft om het principe toch een beetje gek.

    Nu ik het verhaal weer beleef ben ik toch weer heel benieuwd naar Halo 3. The Flood op de Halo's worden nu erg belangrijk in het verhaal denk ik, net zoals The Forerunners.
    Het is nu nog een beetje vaag met die Flood en die Halo's. De Halo's zijn dacht ik gebouwd om The Flood te handhaven, als The Flood ontsnapt moet de Monitor de Halo activeren waardoor The Flood niet kan uitbreiden. Ik snap waarom The Flood niet gewoon wordt vernietigd?
    Nu is er ook nog dat ding die Chief redt (mssn een Forerunner) die Chief en Arbiter een opdracht geven om de Covenant tegen te houden.

    Ik denk dat het allemaal zo zit, maar het is allemaal nog wel erg vaag. Ik hoop dat Halo 3 een hoop duidelijkheid geeft.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat ja, maar dan een echte uitdaging zeg maar. Niet iets waarbij je gewoon doorheen rushed maar echte tactics mee moet gebruiken enzo *)
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af of ze nu met echte vernieuwingen komen, ik hoop het wel. Maar dan moeten ze het wel goed doen!
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo3 mag in mijn ogen best 64 man hebben, maar dan moet het wel goed uitgewerkt worden en leuke maps enzo, goede balans!!!!! ook moet het zonder lag spelen. Het belangrijkste is in mijn ogen echter om terug te gaan naar het begin van de serie met mooie tactische 2v2 gevechten waarin skill en map kennis en teamwork de doorslag geven. Zoals in halo1. Ook mogen ze de 4v4 uit halo2 beter uitwerken en terug brengen. Dan heb je het MP gedeelte in mijn ogen genoeg en moet de rest op de SP gericht worden. Zodat de meeslependheid van halo1 terug gehaald wordt en de uitdaging van halo1 ook. uiteraard moet alles overgoten worden met een schitterende grafische saus en dan heb je in mijn ogen een top titel. Maar dat gelul over MMO enzo, laat ze zich eerst richten op de basis van de serie en dat goed doen. Zodat we niet zon misbaksel als halo2 krijgen. (een online coop modus tot 4 man zou ook wel heel tof zijn)
     
  8. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind niet dat ze er teveel bij moeten doen gewoon een beetje zoals het nu is met misschien een paar vernieuwingen
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat de fuck is er nou leuk aan 64 man online? Hou het maar klein en leuk, 2v2/4v4 blijft gewoon de shit :cool:
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo met 2000 man en dan allemaal rondjes gaan rennen en als kleine meisjes in de microfoon gaan schreeuwen hoe vet het allemaal wel niet is! :)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je sarcastisch was

    laat het MMO vallen, want het zal nooit gebeuren, klaar ;), het is een fps die concentreerd bij mp vooral op 4vs4, dus ga geen 2000man fratse verwachte :+, ik weet niet een waarom je dat zou willen, luister maar naar Blackhawk, het klopt gwoon dat de MP goed inelkaar zit (met hier een daar wat te kortkomingen,( is dit een woord :confused:) )
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo 3 moet gewoon het level Zanzibar komen maar dan groter!

    Stap je met z'n 64'gen dus bus in op naar de gate!

    Komt er een gast aan met Rocket Launcher!

    KIllerMangeerrrrrrrrrrrooo! :p :)

    Dat zou pas het einde zijn
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nou, dat lijkt me dus ook super :{
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn die multi kills geen drol meer waard. In Halo2 was het heel wat als je een killtaculair of hoger maakte. Maar als er straks 64 man om elkaar heen lopen te spingen is het een eitje om een Kill 30'er te maken...

    Hmmmz ik zie bungie het nog wel doen. Ze willen weer iets revolutionair net zoals ze met Halo1 op de xbox deden, gok ik. Ze zijn daar met Halo2 niet in geslaagd omdat dat meer van het zelfde was. Als ze dus weer met hetzelfde komen met alleen iets verbeterde graphics wordt het spel waarschijnlijk niet super ontvangen.

    Daarom zou bungie nog best eens iets geks kunnen gaan doen.

    Doe mij maar gewoon 4vs4 of 2vs2, dat vind ik iig een stuk leuker.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, nee, dat is te veel gevraagd. Ik hoop vooral op een fantastische SP. Een strakke MP komt toch wel. Het moet gewoon weer een prachtige FP Shooter worden. Maar dan in een fantastisch jasje.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets revolutionairs neerzetten lijkt me in deze tijd een beetje moeilijk. Als Halo 3 gewoon meer open is, dus open speelgebieden, meerdere mogelijkheden om je doel te bereiken, dan vindt ik het wel best. Natuurlijk ook mooie graphics, mooie verhaallijn etc.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien zal dit nog wel gebeuren, maar dan zou er een aparte game voor worden gemaakt, want ik denk niet dat Bungie de formule van zijn succesvolle game snel zal verandere
     
  18. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    het verhaal boeiender maken zal al een stuk beter vinden in deel 1 was het verhaal goed uitgewerkt in deel 2 viel me dat erg tegen.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    OK ik ben dus echt 100% noob he op halo gebied. Maar ff vraagje:
    Hoe zit je leven ik mekaar. Ben je snel dood in mp of niet?? Vergelijk met graw of pdz qua levensbalk die je hebt ? alvast bedankt!
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt schilden Als je geraakt word gaat je schild eraf maar als je rust word je schild weer gevuld :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina