Ik heb net weer Halo uitgespeeld en ik ben alweer een eind met Halo 2, ik was het even vergeten...maar deze 2 Halo games zijn toch wel de beste shooters die ik gespeeld heb. Bij deze 2 games kan ik bijna geen minpunten bedenken. Deel 2 is misschien iets tekort en dat je met de Arbiter speelt blijft om het principe toch een beetje gek.
Nu ik het verhaal weer beleef ben ik toch weer heel benieuwd naar Halo 3. The Flood op de Halo's worden nu erg belangrijk in het verhaal denk ik, net zoals The Forerunners.
Het is nu nog een beetje vaag met die Flood en die Halo's. De Halo's zijn dacht ik gebouwd om The Flood te handhaven, als The Flood ontsnapt moet de Monitor de Halo activeren waardoor The Flood niet kan uitbreiden. Ik snap waarom The Flood niet gewoon wordt vernietigd?
Nu is er ook nog dat ding die Chief redt (mssn een Forerunner) die Chief en Arbiter een opdracht geven om de Covenant tegen te houden.
Ik denk dat het allemaal zo zit, maar het is allemaal nog wel erg vaag. Ik hoop dat Halo 3 een hoop duidelijkheid geeft.
Laatst bewerkt: 2 mei 2006