1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies man! de dag dat ik de brievenbus hoorde klapperen en ik met me zieke hoofd meteen de gang in rende, toen lag ie daar! :p ooh man ik wil het verhaal echt verder weten!
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Damn ben nou al aan het fantaseren wat voor wapens er allemaal in zullen komen. ik moet maar ff niet meer aan Halo denken het duurt nog een jaartje namelijk pfwaa.:mad:
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Als dit waar is ga ik huilen ik wil veel merer halo. Ze zijn op zich wel slim om op hun hoochtepund te stoppen. Maar ik wil zoveel meer halo.
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vnod de trailer niet zo vet en spetterend als die van deel2 (zegt niets over het spel, want deel2 was gewoon kut!). Maar het feit dat ik een Assault rifle in het filmpje zag, zegt mij dat die tyfus smg eruit is en die klote BR ook, en dat de pistol weer trug is. Als dit egt zo is, dan kunnen al die schurftnoobs die zich goed vinden met de BR mijn kont kussen en laat bungie zien dat ze nog iets snappen van spellen maken. Is het niet zo dan kan bungie mijn kont kussen.
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat de pistol terug is? Miss is allen de Assualt Rifle terug. Wacht gewoon met oordelen als er meer info is.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread is echt eng als je NOG geen Halo feelings hebt:D
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook niet dat het zo is, ik verw8 het alleen, want als je een AR hebt is het een beetje stom als je daar een BR naast hebt. Verder geven ze masterchief niet voor niets een AR en geen BR in zijn klauwen en omdat er toch een standaard long range wapen moet zijn lijkt een pistol mij dus het meest logisch. Verder zeg ik dat ik denk dat de SMG er niet meer inzit omdat de AR dezefde eigenschappen heeft alleen chiller is. Ik zeg niet dat het zo is, lijkt me dus alleen logisch.
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    was idd al gpost, einde is idd echt geweldig :p maar dat filmpje gebeurt ongeveer na 1/3 van de game, staat het ook in het script?
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is het ook iemand opgevallen dat de nozzle van de AR anders is en dus misschien ook wel een andere verzie is met andere eigenschappen. of het ligt gewoon aan de engine.
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is ie alleen grafisch ge-update
     
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee battle rifle uit halo 1 is terug en meer lauwe shit is terug!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat viel mij ook op! Assault Rifle terug, vet!
    En het Pistol hoeft niet terug van mij, dat wapen gebruikte ik bijna alleen maar en dat draagt niet veel bij aan de gameplay dus. Dus de Magnum Pistol uit 2, AR uit 1 en ik hoop dat de SMG er niet meer in zit. Battle Rife mag best blijven wat mij betreft. En nu even dat script lezen.
     
  14. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vonde de SMGs soms toch wel eens leut zo 120 kogels in iemand pompe :cool:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, ik vond het een waardeloos wapen. Je moest wel heel dicht bij een vijand staan om hem fatsoenlijk te kunnen raken. En op de hogere graden, Heroic en Legendary heb je daar dus niks aan.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Enige wat mis is met het script is dat er wel duidelijk een vervolg komt, terwijl Bungie dit ontkent.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, misschien ook niet. Wie weet. Misschien wordt de film wel het vervolg op de game? Zou ook nog kunnen, en als de film de Halo franchise afluit, dan wordt het (hoop ik) een spetterende aflsuiter.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Volgens mij hebben ze de AR aangepast aan de geüpdate versie uit het 3e boek.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahah bij de AR was dat net zo erg, ik hoef ze alletwee niet echt. En de pistol das alleen voor watjes als ze die terug willen, man dat wapen was zooooooooo overpowered! niet normaal gewoon! :eek:
     
  20. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Enge trailer :p
    Cortana zegt this is how the earth wil end ofzo.
    Betkent dat dat alles verloren is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina