1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    en daar sta ik hellemaal achter! Ik speel Halo en Halo2 ook meer voor de sp, en wil drm ook dat bij Halo3 de sp heel goed word, en mp boeit me niet zo egt:p
     
  2. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    al die vehicles zoals bijv die quad die eigenlijk al in deel 2 zouden zitten
    da zou wel lachen zijn denk ik :)
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ik vond halo 1 SP echt veel beter dan halo 2 SP simpelweg omdat de verhaal van halo 1 veel duidelijker en veel meer wist te boeien dan halo 2. Bij halo 2 had je gewoon soms: waar gaat dit in godsnaam over?!! en de einde was zo slecht dat je(open einde) toen al wist dat deeltje 3 zou komen...

    Halo 1 is voor mij nog steeds een van de beste shooters
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat is jouw mening en dat respecteer ik. Maar toch heb ik met halo1 met de betere gamers uit europa gespeeld. Dan weet je gewoon hoe master de pistol is, je hebt altijd een backup wapen tegenover je tegenstander. Zit iemand te basecampen met de rocket o.i.d kan je hem gewoon wegknallen. Dit mis ik dus in halo2, probeer maar met je shitty smg mapcontrol terug te pakken omdat je tegenstanders alle wapens + posities hebben. Het is gewoon game over.

    Halo draaide voor mij ook om de sfeer, maar de singleplayer van halo2 was in mijn ogen slaapverwekkend. Het heeft me nauwelijks gepakt, terwijl ik toch een fan was van het verhaal (boeket etc). Ik geef toe dat ik halo2 vroeger serieus speelde, heb in wat goede clans gezeten en ik vind mijzelf geen slechte gamer. Dan neem je zulke dingen in het spel ook een stuk serieuser en dan vallen die kleine dingen gewoon steeds op en dat worden irritatie punten, helemaal als je weet dat het van die stupide dingen zijn die bungie gewoon zijn vergeten of niet snappen.

    Ik hoop dat halo3 meer skill nodig gaat hebben, en een betere community dan nu.

    En dan nog iets 8)

    Die verdomde vehicles. Heel leuk allemaal die nieuwe dingen, wraith, banshee spectre etc etc. Super leuk om als een kind van 4 te gaan knallen maar het is zo achterlijk. De skill is ver te zoeken en die voertuigen hebben teveel overwicht in het spel. Speel ctf cov op burial mounds bijv. Rush naar Wraith en je kan gaan spawnrapen, en je scoord binnen de minuut. Daarnaast zijn die klote dingen veels te moeilijk kapot te maken, banshee is een vliegende tank en echt een pain in the ass op bijv coag. Leuk voor de massa, maar zo nooby..
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  5. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    jij hebt gelijk~~~~!!!!!!!!!_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _0/
     
  6. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Halo3 nou? Toch ongeveer gelijk met de release van ps3?
     
  7. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag? over halo 3

    Laatst las ik op het Internet dat er geruchten de ronde doen dat halo 3 al over 3 maanden uit komt. Release datums van maart of juni zijn al genoemd. Nu wil ik eens weten wat is hier nu van. Komt halo 3 al heel snel uit zo ja waar om zijn er dan nog geen pictures van halo 3.
    Ook is er beweert dat de marketingkampanje van halo 3 al in volle gang is Wat ik alleszins raar vind. Als er al een marketingkampanje bezingt is. Dan hadden wij toch allang veel meer info moeten hebben als nu van halo 3. hoe denken jullie hier over weet iemand meer zijn er picture van halo 3. Laat het mij dan even weten bedankt. Ps ik denk dat we dit met een korrel zout moeten nemen tot er concrete info over halo 3 komt.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het zou opzich wel beter zijn als ze plotseling met een snelle release komen. Dan is het spel een stuk minder gehyped.
    Dat werd het probleem bij halo2, iedereen werd zo opgefokt met informatie over het spel en gekgemaakt dat het een superieur spel zou zijn. Dan is het logisch dat veel mensen worden teleurgesteld.
    Als ze het zo zouden doen ipv een jaar van tevoren aangeven dat het spel eraan kwam dan scheelt dat een hoop gedoe. Toch geloof ik er weinig van..
     
  9. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ergens wel met je eens. Heb Halo1 ook helemaal kapot gespeeld op me xbox over xbc, en daar heb ik echt gouden tijden mee beleeft. Je kon gewoon echt goed zijn in die game, en dat kon je ook gewoon worden. Bij Halo2 zijn die verschillen gewoon kleiner. Met de plasma kon je van dichtbij makkelijk een pistol, maar stond je wat verder was je gewoon de lul, prachtig.
    Er zater trouwens wel beginners fouten in H1, zoals al eerder gezegt de spawnpoints. Maar H1 blijft toch echt vetter.
    Ik geef dan ook wel toe dat ik een pistol fanboy was. Maar om een of andere reden heb ik Halo1 vaker gespeeld, en heb er echt meer lol aan gehad.
     
  10. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je best eens gelijk in heben als iets teveel gehyped word is nooit goed.
    Dat is ook met series en films het geval. Neem nu de films van harry potter die zijn ook veel te gehyped. en dat is goed te merken want ik vind de films tegenvallen niet dat ik ze slecht vind. Maar als het teveel gehyped word doet dat inderdaad vermoeten dat het product perfect is terwijl het dat niet is. Ik denk dat de ps3 en xbox 360 hier ook last van heben.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Films worden niet zo zwaar overhyped imo. Ze worden gewoon afgeraffeld, iets wat je helaas ook steeds meer ziet in de game wereld.

    Toch wel raar trouwens dat sommige sites al komen met halo3 release dates, terwijl ik nog helemaal niks is bevestigd over het spel halo3. Waarom zouden ze dat doen? Beetje knullig ofniet dan?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Covering fire werkt super tegenwoordig dus misschien zou dat er wel in kunnen...

    Ook het Halo 1 gevoel dat was voor mij juist net wat in halo 2 ontbrak :)
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Nee , dat noemen ze marketing , de gamessites weten ook wel dat de meerderheid van de gamers zit te wachten op halo3 .
    En door al een releasedatum op hun site neer te pennen blijven ze de aandacht van de toekomstige koper vast te pinnen op deze game en beginnen ze zo stilaan door middel van deze informatie de gemiddelde gamer erg nieuwsgierig te maken .
    En als het moment komt dat de meerderheid hier roept dat halo3 nu snel moet komen omdat zij écht niet meer kunnen wachten weten deze sites dat hun broodje gebakken is en dat er wéér een stormloop op de relaesedatum zal plaatsvinden , net zoals de vorige keer.:+
    En dan is het KASSA , KASSA.;)
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws (even ze eraan herinnneren) voor de halo 1 lovers, Bungie wil halo 3 weer aantrekkelijk maken voor de hardcore gamers. Dus ik denk dat het weer een beetje op halo 1 gaat lijken.

    En laten we nu alsjeblieft ophouden met deze nutteloze discussie, want er wordt toch helemaal niemand overgehaald. Je vindt het spel leuk of niet.
     
  15. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het NIET met je eens, de mc moet juist neit zijn helm af doen anders is de magie weg! stel hij doet ze helm af en sommige vinden hem super cool maar er zullen ckr wel mense bij zitten die zegge...is dit dus de grote mc??:{ drm moet de helm gewoon opblijve!!
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En waar haal jij die info vandaan? Bungie houdt voorlopig hun kaken stevig op elkaar als het over hun volgend project gaat. :'-(
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Bungie heeft vlak na de release van Halo 2 zelfs gehint dat het niet om Halo 3 zou gaan, maar dat kan ook een truc zijn...
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    duss dit is tog een thread over Halo 3 mmm...
    oftewel kappe met halo1 met halo2 te vergelijken8)

    die spellen zijn totaal verschillend en de een vindt dit beter en de ander dat beter... nokke nu!!!
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    om maar weer ff ontopic te gaan.. in halo3 moet je gewoon alles kunnen gaan besturen, de pelican phantom en misschien wel een nieuw voertuig, maar ook moete ze neergehaald kunne worden en niet al te zwaar bewapend zijn, een machine gun op de achterkant van de pelican moet voldoende zijn zodat je teammates zichzelf kunnen verdedigen terwijl ze mee liften....:D
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    das gelul ze zegge nix over Halo3 alleen over "een zeker project"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina