1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je liever gezien dat hij naar die oude xbox was gegaan dan?

    En over die tijd dat ze er al mee bezig zijn... al 1,5 jaar weer, vind het daarom wel jammer dat we geen echte ''ingame beelden'' hebben gezien waarbij we MC knallend om zich heen zien lopen... Maar ja het is afwachten tot de X06 en daar zal Halo3 zeer zeker aanwezig zijn, denk ik.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    de trailer was ingame ;), en het is maar een 'teaser' ze late je toch niks zien waarvan je echt enthousiast kunt worde ;)

    maar waarom ander half jaar wachte??, volgens mij begint 2007 al over 8 maande :+, maar hij wordt toch eerste kwartaal van 2007 gereleased
     
  3. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand.

    Maar als ik jou was zou ik er niet op rekenen.

    Waarschijnlijk zal het wel November worden net als Halo en Halo2, maarjaa, dat is maar gokwerk.
     
  4. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom?
    Je kunt wel denken dat met de Assault Rifle de balans van Halo1(pistol bijv) weer terugkomt(ik hoop et ook) maar hoogstwaarschijnlijk zal Bungie dat niet doen.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    ik wil actie beelden van halo3
     
  6. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Nieuwe wallpaper en picture van Halo 3 uit de weekly update:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat het de assualt rifle uit Halo 1 is?


     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dan naar dat filmpie en die plaatjes, dan ziet iedereen die halo1 welleens heeft aangeraakt dat deze AR precies hetzelfde is, maar er alleen 1837974 keer mooier uitziet. Hierdoor zou je er van uit kunnen gaan dat de specs ook min of meer hetzeflde zijn, maar dat kan je natuurlijk nog niet zeggen, omdat nog niemand ingame gameplay gezien heeft.
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt me niet he ;) Ik zeg toch ''ingame beelden'', ik weet ook wel dat die beelden real-time gerendered zijn en ze liepen op een xbox360 maar ik bedoel meer dat je het first person ziet zeg maar :). En niet enthiousiast worden? Volgens mij is dit pas de eerste keer dat Microsoft Halo3 echt aankondigd en was hiervoor nog helemaal niks over de game bekend en of ie uberhaupt wel bestond. Ja volgens Bill is die er al zolang hij zegt dat er een 360 is maar hij zegt wel is meer wat.

    Die 1,5 jaar bedoel ik; dat ze al 1,5 met de ontwikkeling bezig zijn.
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij hoeft niet het zelfde te zijn.
     
  11. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    idd volgens mij istie gewoon veranderd
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik had niet eens door dat ik op jou had reageerd xD

    maar het is niet alsof je 100x keer dat filmje hebt gekeken, om te kijken wat er nou precies aan de hand is ;), begrijp me niet verkeerd, ik vond het een leip filmpje, maar boeit met niet lang genoeg om het meer dan 5 keer te kijke ;)

    en over die 1,5, dat was een reactie op een andere gast (of hij bedoelde het zelfde :+)
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    khoop het want was wel een schijt ding zeg, je moest echt 2 cm van diegene afstaan wou je um pijn doen.
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat het spel snel uitkomt. Ik wil halo!! Maar is dan echt nergens te vinden wanneer hij ongeveer uitkomt?
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarschijnlijk Q4 2007, want dan kan Miscrosoft het meeste geld verdienen.
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Bestaat halo 2 al 1.5 jaar dan? Langer tog? Er werd gelijk aan begonnen na halo2
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat een game als Halo 3 het niet eens van de feestdagen moet hebben. Halo 3 verkoopt altijd wel goed.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    HaLo 2 release was op 11 November 2004 :)
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Averechts effect om het met de feestdagen te hebben...Halo 2 verkoopt toch wel, en dan met de feestdagen kunnen de andere games weer beter verkopen...maja...natuurlijk zie ik Halo3 liever in Q1 dan in Q4 (mits af etc etc)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina