1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei toch dat er niks om over te discuseren valt, dan komt er wat dingen uit, er zal natuurlijk over gediscuseerd word, over dat menu scherm, ja steld helemaal niks voor, maar dat geeft niet weg dat mensen er niet over moge hebbe ;)
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    wij lullen pagina's om gewoon ideeen te delen en ja dat trekt nou eenmaal fanboys aan als het kopje over een bepaald spel gaat, en aangezien er Halo3 staat wordt er over Halo3 geluld, simple as pie:b: :+
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij je aangesproken voelt vind ik je zielig want dan krijg je daadwerkelijk al kwijlend een harde lul als je dat plaatje ziet\o/

    Dat betekent niet dat ik die trailer niet vet vond, en het leuk vind dat er een fake plaatje komt.
    Ik zeg alleen dat het de opzet voor de mensen was die dat plaatje maakten meer niet
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan best wel een goedkope manier zijn om reclame te maken voor Samsung HD tv's... Serieus!
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen laat iedereen lekker over het fake-menu'tje van halo3 praten. Doe niet zo stoer om te zeggen dat iedereen een harde plasser krijgt van dat menu. volgens mij krijg je zelf een harde plasser als je aan je vader denkt. Echt altijd maar dat gezeik om niks. Laat ons lekker praten over wat wij wel en niet in een halo3 menu willen zien en kom niet met van die loze opmerkingen.
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens Het is gewoon lachen om er over te lullen.
     
  7. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    psies, en nu verder.

    Het zou idd gwoon een plaatje kunnen zijn dat fullscreen op die tv is geprojecteerd, en het feit dat het 'forerunner' bouwwerk er op de achtergrond op staat maakt het alleen maar waarschijnlijker, want het is wel heel toevallig dat er een plaatje, dat ook in de trailer zit, op de achtergrond staat.

    nouw dat is dus niet zeker.. er zijn theorieen over dat de hoofdpersoon een soort masterchief is en dat de Jjaro of hoe ze ook heten hetzelfde zijn als de forerunner uit Halo... maar nix is zeker.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dus gewoon weer een van de vele fakers die over het internet dwalen, zal ik maar een nieuw plaatje shoppen zodat we weer iets te lullen hebben:+ maaar eerst weer ff :b:
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    bla bla bla...
    als je nou ook even het onderste deel van mijn post leest maarja...
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jullie zien in het midden allemaal dat Forerunner gedoe, ben ik de enige die er 343 GS in zie :confused: (The Monitor)?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    bron: Bungie.net

    Bungie heeft dus vermeld dat deze fake is. Einde discussie, aight?
     
  13. max X

    max X Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    precies genoeg over die kut screen
     
  14. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is ook fake, maar wel mooi gephotoshopped :). Is een screen van Halo2 van heel lang geleden.
     
  16. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel mooi
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    neeeeej, smg's =( =(
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd zwaar gefotosoept, je ziet de maker er zelfs onder staan dacht ik 8) wel mooi though
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja wel mooi, maar nep.
    punt
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hij is zeker mooi gemaakt maar het logo springt er niet zo mooi uit :mad:. Zeker een vet plaatje :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina