1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik denk meer dat iedereen voor zichzelf bepaald of hij de pistol te sterk vindt of niet. Ik kan me voorstellen dat je als beginnend halo1 speler die pistol veel te sterk vindt om tegen te spelen. Als je het dan wat langer speelt gaat dat imo wel wennen. Maar ja om nu weer over de pistol te beginnen lijkt me een beetje loos want daar bestaan teveel verschillende meningen over. Maar om nou te zeggen dat de pistol ZWAAR overpowered is? Ja misschien in voordeel van de host t.o.v andere spelers is die wat sterker, maar zeker niet als normale speler. Dat is mijn mening in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    WAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA in halo1 heb je pijltjes waar je vandaan wordt geraakt stomme noob, dat jij die niet ziet is jou probleem. In halo2 wordt je juit kapot geknald zonder te weten waarvandaan. Verder, die BR is 127842873548126547912659812765981946526158`79172587656`36`816452387497297238623684963625962496 keer accurater, en heeft 09598134658971658768975676345674586437365876865782346592649 keer meer autoaim dus lul asjeblieft niet zo ontiegelijk dom en slap uit je nek en ga een keer halo1 spelen. Maar dat durf je niet omdat je dan kapot geknalt wordt omdat je slecht bent, dus doe je halo2 het spel voor de massa wat elke domme noob kan spelen door het "stoere" dual wielden en de aimbot.

    /Mod Zeg kalmeer eens even aub. - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2006
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een 2e puntje leer tellen, want het zijn als je goed kan schieten 2 schoten en dan een headshot. :+ _0/
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    waahhaha ik wist niet dat ik zoveel mensen op hun tenen trapte. Mischien heb ik idd een beetje overdreven met dat zwaar overpowered, maar zeg nou zelf hij is wel net iets te goed (als je er eenmaal fatsoenlijk mee om kan gaan). Er zit nou eenmaal niet erg veel balans in de halo franchise bij deel 2 was het ook meer naar het beste wapen rennen en dan had je meteen een voorsprong.
    shit hee, wat kan jij zeikken man. neem het niet zo persoonlijk gast. Met die rode pijlen waar je kan zien waar je vandaan word geschoten, het is dan al te laat als je tegenstander een beetje fatsoenlijk met die gun kan werken. daar had ik minder last van bij halo 2 omdat daar de meeste kogels en zooi "trace" baar zijn. Je bent echt een gefrustreerd kereltje weet je, wat? zoog je bij halo 2 dus doe je maar of halo 1 een miljoen keer beter is. gast halo 1 was ietsje beter ja, maar om nou te zeggen dat je voor halo 2 geen skills nodig hebt, shit ik wil je wel eens van een paar lui zien winnen.
    iig, halo 3 word de shit, ik heb al zin om deze fantastische trilogie af te sluiten. :thumbs:
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    hallo wtf? adhd? doe eens rustig mogool.
    hij overdrijft wat, ja, maar het pistool uit halo 1 was wel te krachtig. basta, punt, einde.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij basta, punt, einde. Iedereen zijn eigen mening en iedereen heeft daar wel zijn eigen argumenten voor. Gewoon afwachten op Halo3 en welke guns erin komen. EINDE DISCUSSIE :thumbs:

    En Blackhawk slecht in Halo2 =( :x Hij was in het begin echt 1 van de beste van Nederland/europa. Hij zat toen in de clan met onder andere ZeroEnygma, Darkwing, Gonzo en nog wat andere, en ja als je ze niet kent dan weet je imo niet wie er goed waren en wie niet. Sommige waren al snel naar de MLG-gametypes overgestapt en daarna terug naar Halo1. Correct me if i wrong.
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    nee, hij was gewoon in verhouding te sterk, daar komt geen mening bij kijken. de een vind het fijn, de ander niet, dat is een mening.
    en als je nog iets heel essentieels hierop te zeggen hebt dan doe je dat, andesr laten we het hier maar bij ;)
     
  8. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nix persoonlijk hoor, maar iedereen moet eens kappen met dat gezeik over 'balans'. De balans in de halo spellen is normaal, omdat deze zo hoort, dit is de balans van de halo spellen, wat iemand daar slecht of goed aan vind is zijn eigen mening.

    ja is vaak wel waar, maar je hebt ook mensen die gwoon beter zijn met de sniper smg's dan elk andere gun en gaan automatisch omlaag drukken als ze schieten... dus tja, als je net begint/niet zo goed bent dan is het wel zo dat je 'goede' en 'slechte' wapens hebt.



    p.s.
    Iemand toevallig nog wat gehoord over lyca.com?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    beetje jammer dat een random zijn mening geeft zonder ook maar uberhaupt een beetje de multiplayer van halo1 heeft gespeeld.. :confused:
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter houden ze de Battle Rifle uit H2 erin, het zwaard eruit, Pistols van H1 er weer in en de Needler in combinatie met SMG moet ook blijven. Sniper en Rocket Launcher uiteraard ook erin houden, maar misschien moet het moeilijker worden om met een sniper een headshot te geven (ging imo nogal makkelijk)
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    ooww kerel we weten allemaal al héél lang dat er hier een stelletje halo-nerds op post is die zich als zelfverklaarde pro's ver boven de massa verheven voelen.
    En of hij nu een random is of niet , dit is een vrij land en bijgevolg ook een vrij forum waarbij het iedereen toegestaan is zijn eigen mening op het forum te plaatsen, en of hij nu een grote fan van halo is of niet ,doet hier helemaal niets ter zake, en dat heb jij net zoals ik dan maar te accepteren.:x
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja en hoe kan je nu feitelijk iets veroordelen waar je geen ervaring in hebt?+ Je flames zijn op een dusdanig niveau dat ik het gewoonweg niet serieus kan nemen..
    Hey laat ik eens belgië gaan veroordelen zonder dat ik er ooit ben ingeweest.. thnx, gg..

    Maar ik ben ook maar één van die ''halo-nerds die zich als zelfverklaarde pro's ver boven de massa verheven voelen''

    Je behoort mensen niet te veroordelen, maar wel terecht te wijzen op hun fouten wat leerzaam is
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    oow kerel we weten allemaal al héél lang dat er hier een bejaarde belg op het forum rondloopt dat zijn eigenwijze stugge mening geeft, ok het is je goed recht maar ik ben het niet eens met elke punt dat je geeft.
    Dat het een vrij land is heeft hier echter geen moer mee te maken, en nee ik noem mijzelf geen pro of een halo nerd. Ik ben en blijf bij mening dat een gamer dat een spel competief en op niveau heeft gespeeld online een betere mening kan geven dan iemand die het soms met wat vrienden heeft gespeeld.
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    ooww ,ja , en ik ben bijlange nog niet bejaard , ben zelfs nog nét geen vijftig en ben zeker niet stug van mening , maar dat neemt niet weg dat ieder die gemachtigd is om zijn woordje op het forum te placeren hier ook dan het volste recht heeft om dit dan ook te doen , hoezeer dit ook tegen de mening van alle zelfverklaarde pro'kes hier ingaat.
    En net dit heb jij maar te accepteren omdat je net zo goed als ik weet dat een groot gedeelte van de top op online wel op een of andere manier en je weet wel waarover ik het hier heb heeft gebruikt om de hele boel te belazeren om zo zijn eigen level de hoogte in te jagen .:b:
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar waarom meet je ''de top''online en geskilled aan level, en niet aan echte skills..:confused:
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Goed bezig, nog net geen 50 en dan nog op deze uren actief op een forum. Moet jij geen vrouwtje baffen ofzo? :thumbs:

    Nee, integendeel. Ik vind dat jij je eigen mening mag geven. Ik ben het er alleen helemaal niet mee eens. Nogmaals, ik ben geen pro en zal mijzelf ook niet zo noemen. Al heb ik wel met de europese top mee kunnen spelen, ben ik dan een pro? Nee dat dacht ik niet, maar dat heeft er wel voor gezorgt dat ik het spel anders heb kunnen ervaren. De slechte punten beter heb kunnen zien en snappen, daar baseer ik mijn mening op. Op mijn eigen ervaring tegen goede spelers.

    Alweer onjuist. De echte top heeft nooit de boel belazerd, of gecheat. Die hoeven zich online niet te bewijzen. Die hebben al genoeg respect op de toernooien waar ze spelen. Bridgen vind ik nog steeds niet belazeren, als dat de enigste manier is om niet tegen cheaters te kunnen spelen, dan is het geen probleem. Zolang je iemand maar de host geeft met een goede verbinding waar de tegenstanders ZONDER CHEATS goed kunnen spelen is er geen probleem vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  17. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we het on-topic houden.. dit is het halo 3 forum :p
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    zo kan ie wel weer mensen
     
  19. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wie was nou eigenlijk die random?
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet hoor, dat zwaard moet wel blijven. Het heeft zulke mooie multiplayerpotjes opgeleverd. Doe dan maar de Battle Rifle eruit en het machinegeweer uit HALO er weer in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina