Goed bezig, nog net geen 50 en dan nog op deze uren actief op een forum. Moet jij geen vrouwtje baffen ofzo?
Nee, integendeel. Ik vind dat jij je eigen mening mag geven. Ik ben het er alleen helemaal niet mee eens. Nogmaals, ik ben geen pro en zal mijzelf ook niet zo noemen. Al heb ik wel met de europese top mee kunnen spelen, ben ik dan een pro? Nee dat dacht ik niet, maar dat heeft er wel voor gezorgt dat ik het spel anders heb kunnen ervaren. De slechte punten beter heb kunnen zien en snappen, daar baseer ik mijn mening op. Op mijn eigen ervaring tegen goede spelers.
Alweer onjuist. De echte top heeft nooit de boel belazerd, of gecheat. Die hoeven zich online niet te bewijzen. Die hebben al genoeg respect op de toernooien waar ze spelen. Bridgen vind ik nog steeds niet belazeren, als dat de enigste manier is om niet tegen cheaters te kunnen spelen, dan is het geen probleem. Zolang je iemand maar de host geeft met een goede verbinding waar de tegenstanders ZONDER CHEATS goed kunnen spelen is er geen probleem vind ik.
Laatst bewerkt: 21 mei 2006