1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, en zullen we dan meteen masterchief een clownsmuts en neus geven, want blijkbaar vind jij een circusspel met speel wapens leuker dan een spel waarin skill doorslag geeft. Het pistol moet gewoon in volle glorie trug en de BR moet opdonderen net zoals dat pouperzwaard en al die andere klote halo2 wapens.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, maar waarom moet ie dan weg?? Omdat jullie het geen leuk wapen vinden. Het is juist iets origineels. Je hoeft er overigens niet eens mee te spelen, je kunt ook alleen geweren selecteren.

    En ik weet niet of jij wel eens een mp potje gespeeld hebt met alleen zwaarden: veel mooier dan met geweren en pistolen, omdat je die al in veel andere spellen hebt.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jaaah :thumbs:, zullen we de snipe er dan ook maar uit doen en die vervangen door de needler? \o/ :)


    Ik heb helaas vaak genoeg met en tegen het zwaard gespeeld, en dit was een gigantische doorn in het oog. Met dat wapen is het geen spelen meer, gewoon button bashen. Als je iets zonder skill wil spelen kan je beter duckhunt spelen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben jullie toch allemaal tegen dat zwaard???
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb iets tegen dat zwaard omdat dat wapen het balans helemaal overhoop gooit. Het past er simpelweg gewoon niet in.
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag van mij wel uit de single player, maar in de mp moet ie echt wel blijven. Als je er niet van houd selecteer je hem gewoon niet.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Helaas ligt het probleem vaker bij de tegenstander, die het wapen oppakt en zo idioot makkelijk iedereen kan killen.
     
  8. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard past er simpelweg in, omdat het erin hoort. Als je dat zwaard ziet, ergens op internet of ergens anders, denk je direct aan Halo, dat zwaard HOORT er gewoon bij.
    En als je vind dat de keuze van zwaard pakken bij de vijand ligt, nou laat m dan pakken, jij kan m tog wel aan want jij hebt 'skillz'

    oja:
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    de zwaard is voor mensen die weinig skills hebben en zo toch nog wat kills te kunnen krijgen, doe maar zwaard uit mp en campaign mag het erin blijven ;)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee want daar ligt het probleem juist, het is op close range 1on1 gewoon niet te verslaan. Een wapen dat een instant kill geeft hoeft niet zo'n groot probleem te zijn, zolang het maar niet te makkelijk is. Bij de zwaard is het gewoon raggen op je trigger en hopen dat er iemand in een straal van 5meter staat. Vind je dat nou echt leuk?

    Volgens mij erger jij je juist aan de betere mensen omdat ze je telkens een 4shotter geven of gewoon telkens hard klaren met de sniper zonder dat jij ook maar in de buurt kan komen met je zwaard.
     
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Vind eerder de rocket irritant dan het zwaard, aangezien je mensen met een zwaard vaak makkelijk af kan DMV afstand te nemen, met snipe,br. Ook een beetje luck met shotgun werkt..

    En bosbeest een flame van ''jij hebt toch skillz'' is een beetje van schoolpleinniveau, maar het erge is, je hebt gelijk, rape altijd iedereen die het zwaard pakt..

    Aangezien dit vaak idiooten zijn die blindelings eropafrennen zonder rekening te houden met alle andere zaken, ligt er bijv een zwaard, en rennen ze er 3 x op af, en elke keer snipe ik ze onderweg.. stoppen ze dan? Nee..

    Het is leuk dat het zwaard er is, maar alleen in noobs vs noobs is het echt inbalanced..
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden waarom ik spelen op live niet leuk vond was toch echt het feit dat killen te makkelijk werd, met name door het zwaard. Het was gewoon saai. Ik hoop dan ook dat het zwaard in multiplayer eruit gaat (waarom in singleplayer? daar heb je geen n00bs die gaan zwaard-spawn-killen) en dat de goede oude pistol terug komt.

    Over deze thread, vraag me af waarom ze zo populair is? Ok, er is een vette teaser uitgekomen en bungie brengt (nog steeds) zijn wekelijkse updates uit, maar verder is er niet veel stof tot spreken.
     
  13. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard moet blijven, als je wil dat het balance niet overhoop gegooid word kan er maar 1 wapen in het spel zitten. Als je een beetje Halo kan spelen is het zwaard heel makkelijk te doden. De mensen die het zwaard eruit willen kunnen gewoon niet spelen (NIET DAT IK ZO GOED BEN) en raken gefrustreerd en geven het zwaard maar de schuld.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard mag van mij blijven, speelt gewoon heerlijk:) Over de balans: geen enkele tegenstander met welk wapen dan ook is onverslaanbaar. Als iemand het zwaard heeft moet je hem maar van een afstand aanpakken. Bovendien is het nog zo dat als je normale settings gebruikt, er bijv maar 1 zwaard per game zit, het zal dus niet zo zijn dat er 5 man met een zwaardje rondloopt ofzo. Als je daar al over gaat zeuren moet je ook over de rocketlauncher gaan klagen want die is vernietigender dan het zwaard;)

    Het pistool mag van mij, zoals ik eerder al zei blijven zoals ie in deel 2 was. In combinatie met andere wapens had je er nog wat aan, maar een pistool kan niet sterker zijn toch dan een smg oid:) Laat ze het maar zo houden.
     
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook nog van die mensen die zeggen dat in MLG geen sward hoort te zitten . Bull$#it . Als er geen sward hoort in te zitten had MLG de regels wel verandert .
    De einige spel mode in MLG waar geen sward in zit is FFA .
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was altijd wel blij als ik iemand met een zwaard zag. Gewoon afstand proberen te nemen en rustig een paar keer op zn hoofd schieten. Ging vaker goed dan fout.
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard verstoorde inderdaad de balans in Halo 2. Weet je waarom? Omdat het infinite was. In single player kon je maar een x-aantal keer slaan en dan was de energie op. Als ze dat in de multiplayer doen is er geen probleem.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het zwaard was echt niet zo goed, er waren genoeg manieren om hem te overmachtigen. Want als je bv eenmaal een shotgun had, had je hem zo goed als dood.
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een normale battlerifle is het ook zo gebeurt . Gewone goede afstand houden en je bent zo klaar.
    en ja met een sniper overleeft niemand t van me :9 ook niet met zwaard
     
  20. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, jij hebt wat mij betreft de oplossing gevonden voor het probleem... laten we nu hopen dat bungie de mp sword een batterij geeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina