1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al eerder genoemd, maar in SP kon je er alsnog te lang mee doen.
    Maximaal 5 kills ofzo moet genoeg zijn.
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar zou ik nog mee kunnen leven..:emo:
     
  3. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    In singleplayer was het zwaard zeker handig af en toe. Bovendien kun je daar zelf bepalen of je hem gebruikt of bijvoorbeeld er lekker op los schiet... Het probleem in multiplayer is dat er allemaal van die n00bs zijn die gewoon zoveel mogelijk makkelijke (spawn) kills willen maken, en mede door het zwaard, auto-aim etc. ging dat erg makkelijk.

    De singelplayer van halo 2 was zeker goed. Ik ben dan ook van mening dat als de graphics wat oppoetsen, de multiplayer van halo 1 terugbrengen (met wat live mogelijkheden) & ze de campaign wat langer maken/ met een goed verhaal dat halo 3 zeker een topper wordt.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat dacht je van meer mogenlijkheden in de singel player? Dus niet steeds van dat van A naar B gedoe maar dat je in het begin gewoon een opdracht krijgt en dat je helemaal zelf mag bepalen hoe je je opdracht uitvoert. Dus dat je kan kiezen tussen samen met een groep mariniers er op af stormen en een voertuig kapen en proberen zo snel mogenlijk het in je eentje op te lossen.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was al aangekondigd dacht ik. De singleplayer zou meer open zijn. :thumbs:
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    \o/

    Gaat de 4 man co-op ook door?
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het helemaal met je eens:thumbs: Alhoewel ik single player op sommige gedeeltes een beetje saai vond.

    Trouwens ben jij ook een soulsleeper?:x
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @AVHAHA: dat vind ik ook een goed punt, en wat side-missies: zoals het besturen van een pelican met een marinier, of het veroveren van een of andere stad met een hunter.
    Offtopic: @jensss: eh, wat is een soulsleeper?
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo'n grote fanboy dat ik het al een topper vind als er halo op de voorkant van het hoesje staan :9
     
  10. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    d8 ook al dat het aangekondigd was dat je niet meer een 'geleide' sp zou hebben, en de teaser bevestigd dat alleen maar want daarover zei bungie dat je ong. 14 game miles ver kan kijken, er ook naartoe kan gaan als jedat wil. En ik d8 dat het ook definitief was dat er online co-ops kwamen (?), dan heb je zoiezo ineens een hele andere missie, nouja een andere mogelijkheid om die te halen.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    OH dat was een clan die allemaal soulsleeper heette..
    sousleeper X
    soulsleeper II
    soulsleeper NL
    sousleeper XII
    soulsleeper III
    Soulsleeper VII

    zoiets voglensmij8)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Soulsleepers zijn een paar spelers in H2, kijk hier bove ^^ (kut jens, je was me voor 8))

    ik hoop gwoon dat ze H3, meer H1 maken dan H2, voordat iedereen weer begint over H1>H2, en visa versa, zal ik niet zeggen waarom
    ik hoop ook op een hele dikke Sp, sinds dit (waarschijnlijk) het laatste deel is in de Halo serie (waar ik niet echt blij mee ben :'-()
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop mssn nog wel dat er een Halo: Battle At Reach komt, maar andere kant heeft het spel dan maar weinig met de halo's te maken.
     
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Doed, laten we dan meteen hopen dat bungie je 8 patronen in je shotgun geeft... =(
     
  15. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf heb jij het nou weer over?
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hij bedoelt dat het om het wapen gaat en niet de ammo, maarja..
    zwaard mag er van mij wel in blijven, wel met battery dan. Is tenminste een leuke uitdaging iedere x als je er een tegen komt. En het is weer eens wat anders. Maar gelukkig kijkt bungie hier niet na, anders zouden er alleen nog maar pistols in Halo 3 zitten :{...
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard is echt vet! Die moet erin blijven, met misschien een optie om het mét of zonder batterij te spelen in de MP
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk, da's een idee waar ik me mee kan inleven :) . En dan ook de keuze voor een beperkt aantal shells in je shotgun. Maar in MM moet het gewoon hetzelfde blijven, anders gaat et heel irritant werken, dan speel je de ene keer met zwaard, maak je 30 kills op rij, is de andere keer je zwaard al leeg na 8 kills.
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat Bungie een betere besturing in de game moet verwerken! Beter?! Jah beter!

    Een besturing die zo goed uit is gewerkt dat je heel snel maar ook heel precies kunt richten maar dan totaal zonder auto-aim of aim-assist.

    Een beetje zoals met Perfect Dark Zero en Call of Duty.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind dat er niks mis is met de besturing :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina