1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter, wel met het zwaard om kunnen gaan dan door iedereen heen slaan he :thumbs: O-). Ik zou het niet erg vinden als het zwaard erin blijft in ieder geval, heb er wel leuke momenten aan beleeft, al past het niet echt in een skillvolle game. Maar ja hij was leuk om te gebruiken en voor een noob als ik vaak de enige manier om kills te maken :x
    Ja, en maak hem maar snel voordat die infinity het weer doet :x ;). Grote kans dat deel 3 weer open wordt gegooid en dan weer geen pro hebben die een halo deel heeft gemaakt :'-(
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ff in singleplayer style denken, de AS is vervangen door een beter wapen, genaamd de BR. Klinkt logisch toch? Natuurlijk schieten ze heel anders, maar dan kan de BR toch nog evengoed de vervanger zijn van de AS? En ja, ik had geen zin om de preciese link op te zoeken, maar zo moeilijk is het niet, om ff op bungie.net op Halo3 te klikken, en dan op Trailer. ;) \o/

    Zwaar mag wel terug, zelfde power, maar met batterij. En pistool moet even sterk blijven als in Halo2, miss met scope.

    En bullettime.....verander DIE Inf1nity ff in DE

    (hé, wel leuk idee trouwens, niet topic aanmaken.....mmmm..... :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2006
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht vandaag... laat ik eens Halo 2 doen. En ja hoor het was weer helemaal geweldig. TE VEEL LOL!! :p
     
  4. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn punt, de kans dat iemand naast je respawnt is extreem klein, en als mensen normaal spawnen - dus ver weg van je - kan je dus miss 1x per game spawnkillen, met een zwaard.

    ...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  5. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht.... niemand heeft ooit gezegd dat de shotgun eruit moest...
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij normaal nederlands, want volgens mij heb je geen idee wat ik in mijn eerdere post zei. De AR is namelijk niet vervangen door de BR, de pistol is vervangen door de BR en de Ar door de SMG. Iedereen die halo1 en halo2 langer dan 5 seconden gespeeld heeft zal dit zien. Dat de uiterlijken van de AR en de BR een heel klein beetje op elkaar lijken wil niet zeggen dat die elkaar daar dus door vervangen. Verder is in die trailer overduidelijk een AR gezien, iets dat ik al 161876 posts geleden gecontateerd had, mijn applaus ervoor dat je dat nu al door hebt. Dit wil dus niet zeggen dat de BR nu weg is en dat de SMG er nog inzit, maar eerder dat de AR de smg weer komt vervangen, als je dan bedenk dat de AR en de BR ook nog redelijk op elkaar lijken, zul je dus kunnen denken dat de BR ook weggaat, deze zal dan door een in einenschappen gelijk wapen worden vervangen, namelijk weer de pistol. Lees dus dit verhaal even door, speel halo1, speel halo2, gebruik de SMG/Ar en de BR/pistol. Als je dit verhaal dan nog niet snapt, ben je niet al te goed in het spelletje en snap je niet egt iets van shooters, of games in het algemeen, en wat het inhoudt een skillvolle game te spelen en wat voorn wapens je daarvoor nodig hebt._0/
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die shotgun: Die in halo1 was zeer contant, je wist precies wat je eraan had en kon zelfs als iemand net iets te ver wegglipte hem toch nog met dat ding afmaken. In halo2 moet je op puur geluk van heel erg dichtbij, maar niet te dichtbij want dan schiet je point black, schieten zodat dat mannetje soms in 1 keer neervalt en soms gewoon na 28 van die schoten nog vrolijk met vol schild doorwandeld. Verder is het ding on host zo gigantisch krachtig, tegen de host niet te gebruiken, en ziet ie er minder lekker uit dan in halo1. Kortom bungie: maak weer een goede shotgun naa rhet model van halo1, zoniet dan zijn jullie gewoon slecht als developers|:-
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de H1 shotgun een van de lekkerste wapens van alle wapens die erzijn, maar soms vind ik dat die Shotty op een te grote afstand iemand nog killed, niks mis mee, maar daarom vind ik H2 shotty wel wat beter voor de gameplay dan de H1 shotty, maar liever heb ik de H1 shotty :)

    en Inf1nity, is niet lullig bedoelt, maar lijkt me sterk dat je deze discussie wint :+
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    dat masterchief zijn helm gewoon ophoud want I DON'T CARE wie hij is.. en al helemaal niet als hij een man is.. ! HELL YEAH ! laat maar gewoon zijn helm op (straks is het iemant als "Herman-van-Idols-en-van-I-m-a-Dancer-die-nu-bij-Jensen-wordt-gekoppeld..)
    BAHH !! dan zou ik hem weg gooien ! WAHHAAA :+
     
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah ik vind de pistol helemaal niet op de BR lijken misschien als die net zo sterk is als in Halo 1 en dat ie weer kan inzomen.. dan misschien maar ik DENK !! en hoop dat ze de AS er extra bij doen of een AS maken die kan inzomen en dus een BR hebt invorm van de AS.. ;)

    maarjah who know's? Bungie ?
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    was dit al gepost??

    Halo 3 MultiPlayer up and running
    bron: IGN.com
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    De shotgun in Halo 2 is een dweil, je aait mensen ermee...
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De BR en Carbine zijn simpelweg de enigste wapens uit halo2 wat ook maar een beetje op de pistol lijkt. Ik heb alleen geen zin in weer een discussie over de halo1 pistol. Komt me een beetje de strot uit :x
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    pistol is eruit gehaald en komt nooit meer terug. Dus die discussie is al voorbij, dat ding was TE sterk ja ik herhaal TE sterk, (voor een pistol) en daarom hebben ze hem in het 2de deel eriut gekicked en er een mindere variant van gemaakt, die overigens veel natuurgetrouwder werkt dan de vorige variant. En dit is toch een Halo 3 topic geen "Laten we Halo CE met Halo 2 vergelijken" topic
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    goed nieuws :D
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jonguh snap het nou eens.. De pistol is eruit gehaald door bungie omdat het een SKILL-WAPEN is en alle noobs erdoor geownd worden en daardoor gaan ze zeggen dat het wapen te sterk is.|:-
    Aangezien halo2 voor de MASSA moest worden gemaakt hebben ze hem eruit gehaald zodat alle noobs ook nog een beetje goed in de game zijn..:{
     
  17. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Pistol H3 moet tussen pistol H1 en H2 inzitten. Er moeten veel meer skillwapens inkomen zodat je kan winnen met je skills en niet met geluk.
     
  18. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde me in eerste instantie niet in deze zinloze discussie mengen, maar ik post dan toch maar, aangezien dit echt te triest voor worden is. Ten eerste, voordat ik commentaar krijg dat ik een n00b ben, ik ben jullie voor door te zeggen dat ik inderdaad een n00b ben en een totally skilloze player. Ik heb Halo 2 heel, heel erg veel op Live gespeeld, vanaf het moment dat ie uitkwam. Toch ben ik slechts een level 23 op dit moment, echt een uber-n00b dus. Ik ben inderdaad iemand die de hele tijd met de rocket rondloopt of met dual wield smg/plasma rifle. De BR is inderdaad te lastig voor mij. Maar wat dan nog? Ik heb er heel veel plezier in gehad en vind het nog steeds een heel erg leuk spel. Dat ik niet zoveel skills heb als de pro’s die hier rondlopen betekend toch niet dat ik niet weet waar ik het over heb? Of dat ik het spel niet leuk mag vinden?
    Iedereen heeft z’n eigen mening, dat maakt forums zoals deze ook zo leuk natuurlijk. Maar de discussie is nu zo: “Pistol moet terug, want ik ben pro en jij bent n00b, dus ik heb gelijk” En ga nou niet zeggen dat het niet zo is, want het enige argument dat er op dit moment is aangebracht om de pistol terug te brengen is dat je skills nodig hebt om hem goed te bedienen.
    Verder boeit het me echt niks of de pistol wel of niet terug komt, maar als er al een discussie over moet komen, laat het dan wel een leuke zijn met goede argumenten. En niet een waar skills meteen inhoudt dat je de zaken beter weet en begrijpt en dus automatisch gelijk hebt boven iedereen die die skills niet heeft. Maar tja, een zinnige discussie op een forum is bijna net zo zeldzaam als een lunch met Jennifer Aniston op de maan…
    Anyway, tot de tijd dat Halo 3 uitkomt ga ik lekker nog wat mensen afmaken met het zwaard in Halo 2 :D
     
  19. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Met skillwapens komt er een verschil tussen de spelers. Nu is elke level dertig anders. Bij H2 zegt je level niks hoe goed je bent. de ene level 30 is heel slecht en de andere weer goed. Als er nou wapens waren waar je skills voor nodig hebt win je omdat je goed bent en zo krijg je dan na een tijdje spelen de level die echt bij je hoort en krijg je veel leukere en spannendere potjes. Nu is het elk potje anders,de ene keer verlies je dik en dan win je weer terwijl je met de zelfde levels speelt.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik weet het beter, H3 moet gwoon net zo skillvol zijn als H1, mag iets minder (voor de massa), en ze mogen alle wapens, voertuigen, powerups & Elites erin stoppen die je maar kunt verzinne, als het maar zoals H1 wordt qua skilllevel, en ik laat de hele shotty discussie ligge, ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina