1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Van mij mogen ze ook die Rocketlauncher er uit halen, dat ding is veel sterker dan de pistol van H1 omdat elke noob er kills me kan scoren. Vooral tan Banshees in 1 shot dankzij de auto aim makkelijk uit de lucht wordt gehaald slaat nergens op. In plaats daarvan wil ik gewoon een heavy machine gun en een grenade launcher(die er al is maar veel te scheef is).
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nu de rocket eruit?? :confused: dus als een noob er een kill mee kan maken moet ie eruit, nou laat dat ding der gewoon in zitten. Als je een beetje skills hebt kun je die ook wel van hem af pakken en met die launcher heb ik enorm veel lol gehad. Het gaat niet allemaal skills voor mij is het toch gewoon dat ik veel lol heb.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal gewoon alle wapens er uit behalfe de SMG :)
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    oke
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jeep met turbo
    en niet iemand die achterin moet zitten om te schieten
    wil zelf iedereen afknallen.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon je bij de oude halo spellen de wapens en voertuigen enz. uitzetten??? Zelf dus wapenpakket samenstellen enz.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja zeer beperkt, bijv warthogs eruit halen, ghosts eruit halen, alleen human weapons of alleen covenant, No Sniping, pistols only enz in 2 werd het al iets uitgebreider waarbij je je eigen gametypes kan samenstellen
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met toestemming van Graveheart heb ik deel 3 van dit game-topic aangemaakt, gelieve daar verder te gaan!

    En nu wachten op een rondzwervende mod. _0/
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina