1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het ja, maar ik vindt het allemaal wel een beetje erg snel gaan hoor. En ik heb zo'n idee dat Halo 3 een stuk minder goed ontvangen gaat worden als Halo destijds.

2. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    LoL dat is een Copie van dit.

Maar dat is gewoon om wat aandacht te trekken.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zonder twijfel zijn ze nu al bezig met de zogenaamde storyboards om het verhaal van deeltje 4 met behulp van tekeningen een overzicht van het nieuwe deel te krijgen en als hulp voor het uitwerken van de verhaallijn.
    Toen men met halo2 bezig was , heeft een beperkte ploeg op de hierboven beschreven manier de verhaallijnen van halo3 al grotendeels vastgelegd en het voordeel van een storyboard is dat je dan altijd en overal kan ingrijpen om je verhaal aan te passen of bij te sturen.
    En als je gaat zien dat er elk jaar beperkt aangepaste games van sportspellen verschijnen die alleen vernieuwing dragen in hun jaartal en licht opgepoetste graphics en besturing en die toch steeds wéér de nodige aantallen van verkopen en er nog vele andere gamesreeksen die al aan deeltjes 3 , 4 en 5 toe zijn zonder dat hun gameplay spectaculair veranderd en die gebaseerd zijn op vechten , racen en rallyrijden en die allemaal stééds weer de nodige aantallen verkopen.
    Welke reden heeft bungie om na deeltje 3 te stoppen met de halo reeks? aangezien deze game in zijn twee versies de top qua verkoop heeft geevenaard ,indien je vooruitkijkend bent als gamesontwerper en je scoort zo'n voltreffer als bungie met de halo-reeks gedaan heeft dan ga je zorg dragen bij de volgende ontwerpen qua kwaliteit en gameplaymogelijkheden. volgens mij begint het echte gevecht nu pas in deeltje 3 net zoals het echte verhaal van halo dat in mijn ogen nog steeds niet uitverteld is .
    Wat de final fantasy reeks kon , kan halo ook , aangezien de ruimte eindeloos is, en in die eindeloosheid nog tal van gevaren op de masterchief liggen te wachten zou het in mijn ogen niet verwonderlijk zijn dat het nog een tijdje kan duren voor de masterchief écht met pensioen mag.

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    oftewel je kunt hem pre-orderen maar het kan nog een half jaar duren voordat je hem hebt...|:- |:-

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, het stinkt hier naar "bull-shit"

6. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever Oblivion an Halo3!

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dan zijt gij hier in het verkeerde draadje he mateke , dus shut up , en wegwezen naar de goede draad aangezien we zagemannen als jij hier volstrekt niet kunnen gebruiken.

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt is waar maar heb jij ooit gedacht als de Covenant verslagen is wat voor gevaren er dan zijn. Miss de forrunners of de Flood dat ia ook wel leuk. Maar denk ook aan andere aspecten. Cortana is een smart AI en die leven maar 7 jaar en aan het einde van halo 2 is ze al 6 jaar. De leeftijd va de Master Chief (daar kan je niet eideloos mee doorgaan.) En straks heb je Halo 8 en dan wordt het gewoon uitmelkerei.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat Halo een trilogie moest worden? Over Deel 4 is nog helemaal niets gezegd, dus je hoeft er nog niet op te rekenen dat die komt. Ik heb eigenlijk liever dat halo 3 de laatste is in de reeks en dat Bungie dan zijn aandacht gaat vestigen op een nieuwe reeks, liefst ook FPS. Een beetje vernieuwing kan geen kwaad.

10. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Beter meer games van een goed concept dan verschillende kutshooters. Halo 2 is gewoon de shit. En als het aan mij ligt kunnen ze in de toekomst ook wel een halo battlefield achtig spel maken waarbij je met al die gasten kan die in het halo universum te vinden zijn. Halo is daar een lekkere formule voor. Maar doe mij maar nog evve halo 3 met z'n lekker fps verslaafdheid en ik lig in dromenland. En wat is er mis aan als er een halo 8 zou komen? Daar wordt de melk alleen maar lekkerder op. Die uitmelkerij

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat cortana betreft zij is géén levend wezen en aangezien zij toch volkomen kunstmatig is kan hiervoor een nieuw exemplaar gecréeerd worden die dan gekoppeld wordt aan cortana voor de overdracht van cortana's kennis en intelligentie en ze kunnen er weer voor zeven jaar mee verder.
    En wat de masterchief betreft de wetenschap staat in halo al zover dat de masterchief in een cryoslaap kan worden gebracht waarbij tijdens die fase zijn cellen geregenereerd worden , zodat de masterchief lichamelijk niet verouderd , het is immers science fiction en daarin kunnen zulke zaken prima .
    En wat de covenant betreft , na de overwinning van de mensheid kunnen er best vanuit de ruimte nieuwe gevaren opduiken in de vorm van de forerunners .
    Men zegt wel dat deze uitgestorven zijn , maar het kan net zo zijn dat de forerunners toenertijd uit dit deel van het heelal zijn weggetrokken en zich op een verre planeet gevestigd hebben en deze zich nu in de strijd zouden kunnen mengen aangezien zij nu hun suprematie als sterkste en meest technologische ras in de ruimte bedreigd zien door de mensheid en bijgevolg orde op zaken willen stellen .
    En zolang het verhaal op een goede manier verder loopt met de nodige verrassingen en plotwendingen mogen ze voor mij altijd verder gaan .

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    precies, het spel kan lang doorleven als er verschillende vijanden bij komen kijken bij elk nieuw deel..._O_

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep , en wie zegt niet dat diegene die eerst je vijand was , later niet een bondgenoot van je kan worden .:+

14. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan het einde van halo 2 heb je al nieuwe bondgenoten namelijk de Elite's, Hunters en de Grunts. Dus met de bondgenoten zal het wel goed komen.

Maar wat bungie nog wel zou kunne doe is een game maken vóór Halo CE (het onstaan en de training van de spartans. Dat zou pas leuk zijn.)

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ja hoe zal dat met halo3 gaan als je alleen de brutes nog als vijand hebt en de flood?? mmm weer een nieuw aandachts punt.... waarschijnlijk een nieuw covenant ras wat geintroduceerd wordt;)

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Misschien wel , maar een groot deel van die game wordt dan wel héél erg linear omdat je het in stuk met het ontstaan en training van de spartans totaal géén variatie hebt zodat in dat deel van de game de replaywaarde zo goed als nul is.
    En aangezien we dan een game krijgen van voor halo ce krijgen we alvast géén nieuwe wapens en moeten we het terug doen met die goeie ouwe assault rifle wat op zich niet het probleem is, erger is dan dat we terug het overpowerde pistool zien verschijnen en dat iedereen op live dan steeds weer met dat rotpistool op wandel is .
    Nee dan hoop ik eerder er op dat ze het verhaal gewoon verder zetten door bijvoorbeeld de masterchief de ruimte in te sturen op zoek naar onbekende planeten om die te koloniseren en dat die daarbij uiteraard op heftige tegenstand gaat stuiten zodanig dat het wéér een strijd op leven en dood wordt .
    En of de mensheid die strijd dan gaat winnen is een onzeker gegeven , waarbij je op het einde van die game de masterchief met zijn overgebleven troepen ziet terugtrekken op een soort van laatste stelling .
    En met zo een einde als cliffhanger moet je dan het vervolg afwachten om te weten of hij het tij alsnog kan keren , en indien bungie de halo-reeks dan zou willen afsluiten zou je in het laatste deel helemaal op het einde de masterchief helemaal alleen op de resten van zijn gesneuvelde troepen zien staan omringd door tientallen vijanden en hij alvorens de vijand het vuur op hem opent de laatste gevleugelde woorden zal uitspreken " and now, this fight will be over for all of us".

17. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag meer over de forerunners te weten willen komen in halo3, in de voorgaade deeltjes word er wel wat over gepraat maar niet diep op ingegaan omdat ze (covenant & mensen) er zelf ook weinig van weten. en @ svennies: couldnt agree more met die pistol, wat haatte ik dat wapen

18. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in dat het liniear maar het was maar een idee.

En de meeste planeten zijn onwoonbaar geworden door de oorlog want het ''universum'' van de UNSC was heel groot. Maar de covenant viel elke planeet 1 voor 1 aan. want eerst werden de outer kolonies aangevallen. En nadat een planeet is aangevallen glassed de covenant de planeet. dus er zijn in het UNSC ''universum'' nog weinig normale planeten over. En anders zou je in covenant teretorie moeten zoeken.

Je hebt echt niet alleen de brutes over.

Namelijk je hebt de Prophets, Brutes, Jackels en de Drones.

19. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    svennies, ik respecteer wat je hier allemaal neerzet, maar wat je over het pistool zegt is onzin. Het pistool uit Halo CE hoeft er helemaal niet in. Er zijn verschillende versies van het pistool.
    Die van Halo CE is de M6D: Er zit een 2X scope op, vuurt 12.7 mm semi-armour piercing HIGH EXPLOSIVE kogels en kan automatisch vuren.
    Het pistool uit Halo 2 is de M6C: Er zit geen scope op, vuurt ook 12.7 mm semi-armour piercing kogels die niet high explosive zijn en kan niet automatisch vuren.
    Het pistool uit Halo CE hoeft dus helemaal niet in die voorloper te komen.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Waarom zeikt iedereen die pistol zo af? Dat wapen was gewoon pro! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina