1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik haat de pistol meer omdat het een pistol is :p
    Als ze de kracht van dat wapen in de Battle Rifle verwerken ben ik super Happy.

    Ik ben trouwens benieuwd of Bungie iets laat zien op de E3 in mei...
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende versies maar de M6D is de eerste versie van de pistol en ie zit er dan in.
     
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft helemaal niet de eerste versie te zijn. Het is de M6D, en de D komt later in het alphabet voor dan de C van die uit Halo 2;) Hoe kan jij aantonen dat het de eerste versie is?
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, laten daar nou niet over gaan zeiken. Het gaat er om dat Halo 3 een goede gam,e wordt. Wat moet erin en wat moe eruit?
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de boeken gelezen?
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar ideeén zijn er nodig om tot een mooi verhaal te komen , je idee over het ontstaan en opleiding is op zich zo slecht nog niet , maar de meeste gamers zijn in dit stukje niet geintresseerd aangezien ze van het eerste moment af willen knallen .
    Maar als het nou op een aparte disc moest uitkomen als een bijvoegsel aan de halo-reeks zou het voor de échte halo diehard fans wel mooi meegenomen zijn ,en je kon kiezen zoals met halo2 het geval was dat je bij halo3 ofwel gewoon de game hebt of een special edition van halo3 met daarbij de extra disc over het ontstaan en opleiding van de spartans .;)

    En over de covenant terrority , yep als het gevaar hier op aarde geweken is moet de masterchief naar het universum van de covenant om hen daar op hun eigen planeten te gaan uitschakelen aangezien anders het gevaar bestaat dat ze later terugkomen .
    En wat betreft de elites , grunts en hunters die in de covenantstrijdkracht de zijde van de mensheid kiezen na het verraad van de prophets en brutes die de macht grijpen , kan het ook zijn dat deze covenanttroepen door hun eigen thuiswereld als verraders worden aanzien en als je dan in de covenantwereld een aanval doet met deze bondgenoten in steun men zich op die werelden wel eens dubbel zo hard zouden kunnen verweren , plus dat er daar nog bepaalde troepen en onbekende wapens in reserve worden gehouden voor het geval dat de covenant in hun expansiestrijd teruggeworpen worden naar hun thuisplaneten ze dan een onbekend extra hebben om hun vijanden alsnog te kunnen verslaan.:+
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  8. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  10. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Wanneer komt halo 3 ongeveer uit dan? 2007 toch?
     
  11. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]


    In amerika kun je halo3 al preorderen d8 ik.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland ookal hoor :)

    Ik pre-order de games die ik gewoon MOET hebben al op de dag dat ze aangekondigd worden, dus pre-orderen is in principe al vanaf die dag mogelijk ;)
     
  13. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah halo verdient het wel :)
     
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er van elke Covenant ras een council in de Holy city zit. En daar veraden zijn zullen ze niet als verraders beschouwt worden. want de elites die je in het laatstse level tegen komt vlak voordat je in de banshee stap zijn de council.
    [​IMG] [​IMG]
    Ze zullen eerder de Planeten van de prophets,Brutes, Jackels en de drones aanvallen. Maar er zal ook wel een nieuwe burgeroorlog onstaan tussen de covenant.

     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  15. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij al gedaan alleen je hebt ze gezicht niet gezien :+
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Misschien niet , of misschien wel , ik heb de halo boeken niét gelezen dus mijn inzicht over deze materie is beperkt tot halo ce en halo2 .
    Het probleem waarover ik mij buig is het volgende , die elites in het laatste level wéten dat ze verraden zijn , maar weet hun thuiswereld óók dat zij door het verbond van de covenant verraden zijn .
    Als je op politiek gebied hier op aarde bekijkt over hoe mensen gemanipuleerd worden en hier en daar de waarheid bijgedraaid wordt om de eigen tekortkomingen en falen te verdoezelen en de schuld op iemand anders af te schuiven , dan mag je verwachten dat het er in de virtuele wereld van halo er hetzelfde aan toe gaat.
    En je idee over de opleiding en training van de spartans is op zichzelf best wel goed op voorwaarde dat het als een bonus op een aparte disc al dan niet aan meerprijs wordt bijgeleverd , een zogenaamde limited edition extra

    '' the spartans".
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde altijd met Miep, plutoniumboy, denjaan, dr unreal en darkfore1234. We zaten in een xbox team van de clan rewind, maar omdat we maar neits kregen van die sponsor gingen we daar weer uit en een beetje met andere teams klote. Verder stonden we in de eerste 2/4 weken op level 24 tussen de hoge clans uit o.a. amerika e.d. (dus best hoog). Na een tijdje, zeg 5 maanden ofzo vonden we zelfs aan customs al geen reed meer, want na een maand deden we al niet anders en sindsdien heb ik 3 maanden ofzo op connect gespeeld en daarna een tijdje niet, toen weer ff connect en ik zit nu HEEL soms op live, te w88 op een goede shooter op live.

    Dit kan om weer ontopic te komen best halo3 zijn, maar dan moeten ze een aantal grote spelverpestende richtingen die ze met deel 2 zijn gegaan omzetten en dat lijkt me niet aannemelijk. Want iedereen weet dan dat de schijtnoobs weer gaan janken omdat ze in ene niet meer "ownen" en afgemaakt worden door spelers die wel goed zijn. Dus om het kort te zeggen HALO3 wordt klote, mocht het echter meevallen, dan heb ik niets gezegt en zal ik gewoon weer blij zijn en veel online komen:9

    (ps. deze post is een beetje laat sostic, maa rik was op vakantie8) )
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Of zou het kunnen dat de zelfverklaarde pro's hier dan wéér gaan janken omdat ze volgens hun door noobs afgemaakt zijn.
    Als er al iets aan halo3 klote gaat worden dan zijn het die gastjes die eerst de boel belazeren door te cheaten , en die vervolgens hostprogjes gebruiken en dan als er meerdere spelers dit doen vervolgens gaan janken omdat de hele boel belazerd wordt, en dit terwijl zij door hun eigen infatiele gedrag hier als eerste verantwoordelijke mogen gesteld worden.


    Edit: ga hiervoor in de halo2 live tread verder neuzelen , daar vind je meer gelijkgestemden dan hier , pro-noob.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 opmerking over halo 2, al die losers diet het zeggen dat het een slechte game is, dat is het zeker niet! maar hij viel tegen, wat wil je als hij zo overhyped word?

    iig bock on topic:
    halo 3 moet grootser zijn en menselijker worden dus zoveel mogelijk op aarde of mischien iets wat wij totaal niet verw88 (op de maan of zo), meer vehicles, en tactischere multiplayer en niet gewoon rossen.
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat in halo 3 die ranks maar geschrapt moeten worden... ( maar nog wel trueskill systeem! ) ik denk dat als je dit doet je al behoorlijk minder veel last hebt van cheaters die een hoger getalletje willen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina