1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    halo3 moet alleen maarh op aarde worden ...onze eigen planeet is t beste om als strijdtoneel te gebruiken ......lkkr in drukke steden guerilla oorlogen tegen de covenant.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jep op onze eigenste planeet.

    en dat de bevolking en de gwone mensen ook meevechten tegen de covenant.



    zo'n soort gevecht als vroeger.

    aan de ene kant de covenent geleid door de ne enn ET gast.
    en aan de andere kant de mensen geleid door MC.

    en lopen ze op mekaar af gaan de mensen tegen de covenent en MC tegen den ET (noem hem effe zo omdat ik zijn naam ben vergeten).

    en als je hem dan heb gekilled een machtig filmpje ziet dat hij de mensen helpt de laste covenants te killen
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Pluto ken ik ook nog een beetje van xbc. Toffe gozer :)
    Best netjes om zo hoge rank voor de update met je clan te krijgen, volgens mij had je toen ook nog geen modders/standbyers dus zal het ook wel iets makkelijks zijn geweest dan de maanden erna maar toch respect _O_

    Ik kwam pas 5 maanden na de h2 launch op live, dus ik heb zo'n beetje altijd cheaters meegemaakt op live :'-(

    En sven, waar slaat in fucks sake die opmerking over "pro noobs" op?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar maar ik denk eerder dat deelit'sop aarde niet zulle luisteren dan op de thuis planeet. Want die vechten nog altijd zij aan zij met de brutes. En als het gevecht op aarde klaar is. Zal dit nog maar een begin zijn. Want dan zal er een burgeroorlog ontstaan doordat ze zijn voorgelogen zijn door de prophets en de Great Jornouy nep was.


    Dat je daar verder kan praten want hier gaat het over Halo 3 en niet Halo 2 live
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Aangezien jij méér weet over het hele verhaal en dankzij de boeken over veel meer inside informatie beschikt wat betreft het covenant gedeelte kan je je hierover een veel beter beeld vormen dan ik aangezien ik al mijn informatie uit de twee games zelf moet halen.
    Dat er een burgeroorlog tussen de covenant kan ontstaan is héél goed mogelijk gezien de gespannen verhoudingen tussen de rassen onderling en de machtsgreep die de brutes ten nadele van de elites gepleegd hebben.
    Maar wat mij dan weer bezig houdt is het volgende , waarom zouden wij ons in die burgeroorlog mengen en zodoende zware verliezen aan troepen kunnen opleveren terwijl we eigenlijk niet weten of we hier een winstkans maken aangezien we totaal onbekend zijn met hun thuiswerelden en bijgevolg niet weten hoeveel steun er vanuit die hoek te verwachten valt.
    Dat de elites , hunters en grunts een verbond met de mensheid aangaan zou wel eens kunnen betekenen dat deze rassen op hun thuiswerelden in de minderheid zijn waardoor je ginds ter plaatse op niet te veel steun kan rekenen .
    Vanuit deze hoek bekeken zou de masterchief dan moeten wachten tot die burgeroorlog ginds is uitgevochten , en dan pas tegen de winnaars van die burgeroorlog in actie te komen die hierdoor ongetwijfeld qua manschappen en voertuigen zodanig verzwakt zijn dat de risico's voor de mensheid redelijk beperkt blijven.
    Hoe zit dit verbond van covenant eigenlijk in elkaar , is dit een vrijwillig verbond tussen alle rassen , of zijn er rassen bij die als het ware gedwongen worden om mee te strijden in de legers van de covenant?
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat staat niet in de boeken Svennies, maar dat wordt een klein beetje uitgelegd op de LE DVD. De elites en de prophets waren vroeger in oorlog totdat de prophets een Forerunner artefact vonden. Dit lieten ze zien aan de Elites en toen werden de Elites de beschermers van de prophets terwijl zij op zoek gingen naar meer Forerunner resten. Later zijn er -soms met oorlogen- andere rassen aanbijgevoegd.
    En volgens mij is er ook ooit een Grunt Rebellion geweest, maar ik weet niet meer waar ik dat gehoord heb. :confused:
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ok bedankt voor deze informatie , nu moet ik verdorie toch maar eens op die le dvd gaan kijken .
    Maar het zou ook kunnen dat de elites die in mijn ogen de beste strijders zijn in de covenantstrijdkrachten , op hun thuisplaneet in de minderheid zijn en zij toen met de prophets vrede gesloten hebben aangezien die toen dat forerunners artefact lieten zien en die toen misschien de elites bedreigd hebben dat zij met die nieuwe technologie de elites ten alle tijde tot de laatste man zouden kunnen vernietigen.
    Het probleem is , hoe sterk is op zich het covenantverbond , als de elites en grunts door middel van oorlog hieraan zijn toegevoegd kan dit voor de hunters net zo gelden , en dan kan je stellen dat zolang de covenant wint dit verbond ijzersterk was , maar nu in de slag tegen de mensheid op springen staat.
    En in deze optiek heeft Panzerdelta dan helemaal gelijk dat er een burgeroorlog tussen de covenant aan zit te komen , maar wat heeft de masterchief er dan aan te winnen om van in het begin een zijde te kiezen .
    Je kan ze het beter onderling laten uitvechten en daarna de overwinnaars alleen aanpakken aangezien de winnende kant na die strijd uitermate verzwakt zal zijn.;)
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De covenant is onstaan zonder oorlogen. Athans de rassen zijn vrijwillge gejoined. er zijn alwel wat burgeroorlogen onstaan. opstanden tussen de grunts en jackels (Het zijn lichtjes vijanden). Er is een grunt rebelion geweest omdat ze eerst onderdrukt werden ddor de prophets. Maar er zijn er al meer geweest want als er iets specials was gebeurt en het was afgelopen heet dat de Age of ... .


    EDIT: Bijv. The Age of Abandonment
    Description:
    The Age of Abandonment is theorized to be the Age in which the Elites, or Sangheili, and the Prophets were at war with each other. It appears that their war came to a close with the finding of Forerunner artifacts and the first steps of the creation of the Covenant took place.


    En dat de Elite's en de Prophets ooit vijanden waren hoor je in Halo 2 als de Arbiter bij Truth komt en ze gaan praten.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten 25 missies van ongeveer 10 uur in zitten, cutscenes niet meegerekend, op moeilijkheidsgraad easy. En als je hem op normal of heroic of legendary gaat zetten moeten de levels telkens groter worden, zoals bij timesplitters 2, en niet zoals bij halo 2 gewoon makkelijker doodgaan en vijanden met 9999999 health.
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    “it's up to the team when they want to ship [Halo 3], and they're going to take their time to make that a super great product. So even we don't know when that will come out. That's one of many games that are just phenomenal that are in the works, but it's up to the artists to do it when they feel good about it.

    Die Bill spreekt wel slecht engels als dit hem al is
     
  13. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb Hier toch iets anders voor mijn neus. Ik weet niet of het klopt omdat Microsoft en Bungie laten niks weten over dit gevoelige thema. Dus IK WEET HET NIET ZEKER.

     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou leuk zijn. Maar (Pelican, Phantom, Longsword) hier mist een vliegtuig een fighter van de covenant Namelijk de Seraph. Dus ik denk niet dat het echt is.
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat we pas in mei wat van Halo 3 te zien krijgen op de E3...
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Als halo3 daar te zien zal zijn. En dan nog heeft het verleden niet uitgewezen dat wat we daar te zien krijgen garant staat voor het uiteindelijke resultaat. (hoor ik iemand daar halo2 zeggen:cool: )
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Absoluut niet, dan worden die missies veel te kort. Tien uur is veel te weinig als je 25 missies wil. Bovendien vind ik 25 aan de hoge kant.
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel 25 missies van ELK 10 uur, dus in totaal 250 uur gameplay op de allermakkelijkste moeilijkheidsgraad...
    en verder belachelijk veel nieuwe wapens(in totaal 50 ofzo:p), voertuigen (human vliegtuigen), granaten ( echt in totaal 10 ofzo :p) en levels die meer objecten bevatten want in h2 vond ik dat af en toe maar zeer schaars...
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe je bent zot dan heb je blu ray nodig om zo grote werelden te maken
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer wil je het spel 2010?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina