1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dan is msh de xbox 720 uit
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    50 wapens je bent gek man, 15 is genoeg ( covenant en human bijmekaar) en gewoon iets van 15 missies ofzo, waar je gemiddeld 4 uur per missie over doet, zoiets lijkt me wel haalbaar

    en 10 soorten granaten? dan blijf je zoeken naar de juiste granaten en trouwens, als je standaard met 1granaat begint begin je met 10 granaten, het is algemeen bekend dat als je veel kills wilt gewoon veel granaten gooien
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Enne hedde gij er al eens een keer aan gedacht hoelang het dan zoal gaat duren als je al die missies op legendary moet uitspelen .|:- |:-
    En het gaat hier nog altijd over halo , en dit wil zeggen maximum twee wapens dragen met beperkte hoeveelheid munitie en twee soorten granaten en méér moet dat niet zijn , en wil je verse munitie of een ander wapen , kerel het slagveld ligt er vol mee en je hebt maar uit te kiezen wel wapen je wilt inruilen voor een van de andere twee wapens waar je dan mee op pad bent.
    En wil je méér wapens en granaten , koop dan een andere game aangezien er genoeg zijn waar je méér wapens bij je hebt dan er tegenstrevers tegenover je staan op het slagveld.
    Die beperkte keuze aan wapens en munitie en dat gebrek aan overdonderende vuurkracht is juist een van de grote pluspunten in single-player waardoor deze shooter op tactisch gebied een uitdaging wordt ,en dit is juist de charme van halo , je kan er zomaar niet op los rammen aangezien je dan onverbiddelijk afgemaakt wordt.
    Verbeteringen zouden kunnen zijn , méér variatie in de covenantopstellingen in het begin van ieder level bij herspelen.
    En een keuze kunnen maken wat betreft de aanvalsrichting zeg maar dat je zelf kan bepalen als je in een stad vecht je de covenant of wel links, of rechts , of gewoon frontaal kan aanvallen .
    Meer openlucht maps ,en een masterchief die zich kan laten neervallen en wegrollen en wiens vizier bij donkere levels kan overschakelen op night-vision .
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht eerlijk gezegd niet eens zo heel veel veranderingen in HALO3 maar dat is meer mijn mening. Als ik naar spellen kijk die nú op de XBOX360 zijn, is er geen één spel die ik heb gespeeld met een single player die langer is dan 10uur:confused:

    Maar goed mijn ''verbeelding'' van HALO3:
    Ik verwacht ten eerste zeer opgepoetste Graphics, en daarnaast lijk het me erg vet om een soort view, uit de helm van de masterchief te hebben. Zoals dat is in metroid prime. Dat geeft na mijn idee erg veel sfeer aan een game mee(zie het maar als de in-car view bij PGR3 ).
    Daarnaast verwacht ik nieuwere wapens en minder auto-aim dan in halo2. Zodat het iets langer duurt voordat je het spel onder de knie hebt. Waardoor je dus langer bezig bent met de game.Ook verwacht ik een single player die langer duurt dan 25 uur, met grote veldslagen op een heel groot oppervlakte(alleen in de single player, want in de multiplayer gaat dit natuurlijk niet goed met de lag die er dan is). Lijkt me ook wel leuk om nieuwe voertuigen te hebben maar dat boeit mij niet zo.

    De multiplayer moet gewoon redelijk zo blijven zoals het nu is(vind ik), ja goed, minder auto-aim enzo maar dat heb ik net al gezegd. Maar dan alle levels zoals Turf of Sanctuary eruit. Ik vind halo2 toch het leukst op de kleinere maps(maar dat is puur mijn mening).

    Ik zie het best goed komen met HALO3, als ze maar niet teveel dingen mis doen zoals het cheatgebeuren in halo2.
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Bill Gates heeft zojuist bekend gemaakt dat de launchdatum van halo3 niét zal afhangen van de lancering van de play-station 3.
    Hij zegt dat bungie halo3 maar gaat uitbrengen wanneer zij zeggen dat de game écht af is.
    Dit is echt goed nieuws , nu kan bij de launch niemand zeggen dat ze de game snel afgeraffeld hebben om hem toch maar op tijd te kunnen uitbrengen.
    Het minder goede nieuws is dan wel dat we halo3 dit jaar niet meer moeten verwachten .
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Das al best oud nieuws. toe gates dat zei dat Halo 3 bij de launch PS3 gelauncheerd zou worden. werdt dat na 1 a 2 weken verbeterd door een vertegenwordiger van MS
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar nu heeft Bill Gates zijn woorden teruggenomen.
    Niet dat het veel uitmaakt. Maar toch netjes.
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ms heeft iig wel stijl door gewoon toe te geven
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    als ik jullie was zou ik nog eens even kijken naar het E3 filmpje van halo2.Veel dingen kloppen daar niet dus die zullen uiteindelijk hun weg wel naar halo3 vinden
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals: in Game filmpje, battle rifle met 1 shot, Curser dual smgs, Covenant aanvals toren. Maar al die dingen zuller en heus wel inkomen. Het was allen jmmr dat ze zou weinig tijd hadden.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep ik heb ook bepaalde dingen gezien in de cd bij de limited edetion dat ik zij wow das cool
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetj stom en achterlijk om alleen de tijd, en dus indirect microsoft als schuldige te verklaren over waarom halo2 zo kut is geworden. Want bungie zelf heeft ook een aantal keuzes zelf heel bewust gemaakt terwijl ze wisten dat de oude hardcore halo1 sp[elers die niet leuk zouden vinden. Daarom is het alleen terecht om te zeggen dat als bungie die gekozen weg terugkeert EN ze die tijd krijgen daarvoor halo3 een top spel kan worden:cool:
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop tog niet dat in Halo3 de battle rifle 1 én 3 kogels kan schieten. Wat heb je daar nou aan?

    En de crosshair van de dual smg zie je egt niet in Halo3 ;). Die is er niet door tijdgebrek uitgelaten, maar omdat de huidige gewoon beter is.

    Enige dingen die je misschien terugziet zijn een paar voertuigen , zoals de Atv. Maar zelfs dat denk ik niet, want het moet wel binnen de gameplay passen en dat was nu niet het geval.
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten gewoon de battle rifle wegdoen.. Wat een kutwapen jonguh helemaal met dat 3 kogeltjes per keer schieten |:- plus Autoaim is te erg..
     
  15. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    yep de auto-aim mag van mij ook wel weg :/
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ze moeten gewoon een soort van nieuwe sniper waar je wel 2 keer voor moet knallen om dood te maken
    een crossbow lijkt me wel chil :D
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Een kruisboog bedoel je:confused: In HALO 8)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja een kruisboog. Die maar tot 5x kan in zomen en hij moet 2 keer iemand raken om te 'kille'(ook headshot). En om het wapen niet te goed te maken. Gaat het richtertje helemaal heen en weer door je 'adem'. En je kan hem 5 seconden recht houden door de linkertricker in te houden;). En dan moet je weer 10 seconden wachten om je adem in te houden.
    _____
    en moet ook een soort van zombie ras in komen die je ook kan kiezen in multyplayer. Die gaat wel in 1 keer dood maar die is 2x zo sterk tegen human kogels.;)
    en tegen covenant kogels zijn ze wel dan 0,5 zwakker
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF heb jij ooit wellis een halo game gespeeld en snap je iets van de ondelinge verhoudingen tussen wapens en rassen binnen het halo universum|:-
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    Een Kruisboog WTF!!!!!! Maar ff serius hoe kom je op dat idee. Denk je ooit dat een kruisboog door een Shield komt van een spartan en laat staan door het armor.

    Ooit halo gespeeld?

    En een zombie ras? Je hebt de flood.

    Er is nog wel een ander ras bij de covenant.

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina