Hier gaat het allemaal niet om,dit is idd onzin. Het gaat om Cortana letters ( myth),Bungie,Halo1,2,3( plotwendingen ),Lyca ( twijfelgevalletje, ben ik dus helemaal niet zeker van ).M.A.Wspeculaties over de afloop van het verhaal. Geloof nou maar dat in die teaser dingen gezegd worden waar Bungie ons mee "teast". Bijv. wie zegt dat MC daar in de toekomst ook echt loopt ,het kan ook een projectie van cortana zijn van de toekomst zo als zij het wil etc..
Tja, zo kan je bij alles wel een tweede gedachte hebben. Maar ik vind de verhalen die ik heb gelezen over Lyca, de Cortana Letters wel erg fascinerend. Niet dat ik enig vertrouwen er in heb, ik vind het gewoon boeiend om te volgen. Aan de ene kant heb ik wel respect voor de mensen die zo diep doordenken en met de meest onmogelijke verhalen komen, aan de andere kant heb ik zoiets van: FREAK!
sommige theorieën die op de bungie forums staan zijn zo ver gezocht of zo uitgebreid dat ik echt zoiets heb van hoe komen ze erop. het lijkt of zo iemand bijna alles van halo weet tot in de kleinste details.
als je alle sites op internet bekijkt, alle texten uit de spellen opschijft/opneemt en bestudeert en alle boeken leest over Halo is het al helemaal niet zo moeilijk meer om dingen te verbinden lijkt mij... Bungie heeft trouwens niet alleen de info uit boeken en games over Halo, of ze het vrijgeven is een andere vraag maar ze hebben de gehele geschiedenis bedacht, met alle details en weetikveelwat. Zoals Frankie zei, dat sommige dingen gewoon saai zijn, maar ze horen er bij. Dit is al bezig sinds het eerste idee om Marathon te maken denk ik.
het Halo verhaal ligt gewoon aan de hand van de bijbel, een Ark = noachs ark, Halo = de licht krans boven het hoofd van een heilige, The Flood = de zondvloed, enz
Iedereen die het bijbel gedoe wil checken moet even naar deze site gaan,echt maf. http://www.freewebs.com/trumpet7/index.htm
zo heeft die gast eventjes niets te doen ik zou zeggen ga wat meer naar buiten en meng je onder de mensen
het kan heel goed films als lotr en matrix zijn ook grootendeels afgelijk van de bijbel the matrix lijkt wel veel moderner maar er zitten onwijs veel dingen in die afgelijk worden uit den biebel
kijk een interview met marty (de gast die de muziek voor halo maakt) er staat ook wat over halo 3. hij zegt dat sommige mensen halo 3 multiplayer hebben gespeeld op de e3. hij zegt ook wat over het "ding" dat veel beter zou zijn dan eens screenshot.