1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ja en elvis presley loopt zich nu af te trekken in m'n achtertuin

2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    serieus?!:eek:

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Beweerd hij dat of werd dat voor hem beweerd?

4. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    no way man.. ten eerste het spel is nogh niet eens af laat staan dat een een of andere eigenwijze ( ja zo is ie meestal ) PU redactist het mag spelen ,ten 2e het spel is gewoon te belangerijk om even iemand erop te laten spelen die niet van bungie is en de release is pas nogh over een dik jaar dusz waarom zou bingie nu al lui laten spelen,ik geloof best dat de beelden mooier zullen zijn dat wel..

5. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook allemaal niet,maar wat ik wel weet (denk) is dat ze veel verder met de ontwikkeling van het spel zijn dan wij allemaal denken.
    Anders gezegd als er ook maar iets gebeurd ( ps3,revolution,slechte verkoop 360,xbox live,zeurende aandeelhouders of wat dan ook ) ze gooien halo 3 zo op de markt tijdens een van de vakantieperiodes.

p.s

Denk nou niet in weken of zo maar tijdens kerst kunnen gekke dingen gebeuren.

Microsoft’s CEO Steve Ballmer saying that they had started to work on Halo 3 back in October of 2003.

"We’re working on the next version of Xbox right now and we’re working on Halo 2 and Halo 3, the two newest versions of the game."

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    nieuwe bungie weekly update is er weer:
    http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?cid=8302

Belangrijkste eruit is eigenlijk alleen dit:

Some of our sharp-eyed fans may have noticed Marty hinted at an upcoming documentary on Bungie.net. It was supposed to be a surprise, but since the man himself gave it away, we can in fact reveal that we have a documentary short that shows the process and people involved in making the E3 trailer, complete with some never before seen scenes (think angles, really) from the trailer. This was the goodie I had hinted at in a previous update.

Vind het zelf wel jammer dat het over die trailer gaat.. maarja beter iets dan niets;)

7. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet dat ze dat doen, Nu hopen dat ze die dingen ook op Xbox Live Marketplace zetten :)

8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Ik heb een Halo 3 wallpaper gemaakt, die staat in de Green Mile hier op Xbox World, maar daar kan niet iedereen op kijken... Vandaar dat ik hem hier nog een keer toon... De wallpaper staat ook op het forum van Bungie.net... Enjoy!

[plaatje]http://img377.imageshack.us/img377/1677/halo3wallpaper1280copy9re.jpg[/plaatje]

Dezelfde, maar dan op formaat 1024x768:

http://img470.imageshack.us/img470/1339/halo3wallpaper1024copy9bd.jpg

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Mucho gracias. Wel lachen achtergrondje :thumbs:

10. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vette achtergrond!

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Mooi werk hellspawn!

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    die wallpaper is echt mooi gemaakt!

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt mensen... Het was een lastige job, vooral die "3" van Halo 3... Die moest ik maken uit de Halo 2 letters... Een stuk uit de "H" geript en uit het "2" logo.. Daarna hier en daar wat uitgerekt en schuin getrokken... Vervolgens over elkaar gelegd en wat gebrushed... Met Photoshop de schaduwen van zijn lichaam toegevoegd, dat was niet zo'n ramp... Een beetje rekken hier en daar en voilà...

Ik maak wel vaker van dit soort artworkjes... Eigenlijk al jaren, vandaar dat ik Photoshop vrij goed kan beheersen... :)

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Mooi man!

15. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    ja of gwoon een van de vele Halo fonts... iig heel mooi knip en plak werk, alleen die joekels van een voeten zijn niet erg mooi... maar dat ligt aan MC zn pak.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hier heeft IGN ook een leuk stukje documentatie en speculatie van Halo 3. Enjoy!

(Bekijk dus dat filmpje links)

Wat hebben de Marathon games nou eigenlijk te maken met Halo? Want als je de Boxart van Marathon ziet, dan herken je een Halo logo dat ook op de Pillar of Autumn staat. Dat logo komt heel duidelijk in beeld tijdens het de cutscene voor het level The Maw in Halo: CE

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  17. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Omg! Waar heb je dat vandaan. Ziet er wel goed uit. Ik kan echt niet wachten op meer van deze game.

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    heel mooie wallpaper, ik heb hem als achtergrond gemaakt. Je moet er je werk van maken!!

die gameplay shot is denk ik nep hor, die HUD kan niet echt zijn en die hand is volgens mij gewoon uit de trailer geknipt.

20. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mag toch wel hopen dat hij nep is.. kijk die rader linksonderin. Het lijkt wel alsof die met paint is gemaakt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina