1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In de Quote....

2. master_chief_m

master_chief_m Halo3 is de beste.

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik ben nieuw en ik wil weten hoe je een plaatje maakt wat dat quote is en Halo is the best!!!!!!!!
    _________________________________________________________________(\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.

uhm er is iets mis met Bunny....

Iemand online?
    Ik ben ongeduldig....

Heey cool alemaal smilies in dat geavanceerd ding...:emo: *) :+ :x O-) :9 :thumbs: :{ :mad: :b: :cool: |:- :) }:] 8) :): ;) \o/ :) =( :D :'-( :'-( :eek: :lol: _O_ :confused: _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2006
  3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    hey master_chief_m
    Leuk dat je nieuw bent. Maar hou alsjeblieft op met onzin posten. Je kan je bericht editen. En we weten dat er smylies zijn. Normaal discuseren graag :)

4. master_chief_m

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry *schaamt zich*

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap je vraag niet helemaal, zou je hem duidelijker kunnen forumuleren?

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    hij wil weten hoe je een avatar instelt en wat een quote is, wat je er mee doet en wat je er mee opschiet

7. master_chief_m

Leuk Bevonden:
    0
    FR@ heeft gelijk want ik snap er niet veel van...

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Marathon speelt zich volgens mij af op een halo

9. master_chief_m

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed wat ik er in wil: lekker veel aliens, spelen met de Arbiter en gewoon dezelfde wapens als in 2 want ik vond alles perfect

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dan ben je volgens mij 1 van de enige die dat vindt :thumbs:. Halo2 was goed maar bij lange na niet perfect. Laat ze nou maar is een keer komen met die multiplayer demo's, duurt allemaal veel te lang tot 2007 =(

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hahah blijf lekker dromen bullet;) doen ze namelijk toch niet.. (helaas)

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah mijn dromen gaan over andere dingen dan Halo3 hoor :emo: Lijkt me best wel dat ze dat kunnen doen, maar nee hoor nu brengen ze weer een documentaire over de trailer |:- Net alsof we nog niet genoeg gelezen/gezien hebben over die trailer. Laat a.u.b. is eens wat zien van de gameplay enzo, ipv dat domme trailertje 1000x te herhalen.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    enigste waar ik benieuwd naar ben of die onzin van IGN nou echt klopt.. voor de rest geef ik geen fuck om heel die documentaire trailer.. Zoiezo boeit de single-player me niet zoveel..

14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel weten hoe het verhaal verder gaat maar voor de rest boeit de singleplayer mij ook niet zo.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Singleplayer zie ik ook maar als een leuk Xtraatje
    Het verhaal interesseert me niet
    Dit spel wil ik voor de multiplayer. Tot die tijd vermaak ik me wel met Halo 2

16. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 had een SP die ik nu nog steeds speel, halo2 was het echter slechts een groot mislukt overhyped extraatje naast de MP. De MP was daar overigens ook zwaar verkloot, maar die discussie is al genoeg gevoerd. Wat leuk zou zijn, maar toch niet gebeurd, is als bungie nou gewoon aan een aantal spelers maandelijks een MP demo zou laten downloaden, waar zij dan hun mening en kriteik punten op kunnen geven. Die spelers moeten dan wel oude goede spelers zijn (spelers bv. in het MLG pro circuit) zodat bungie met hun maandelijkse feedback de game voor competitieve doeleinden optimaal kan maken, wat de game een stuk meer diepgang en verschil in skill zal geven. Hierdoor zal de game behalve moeilijker te masteren ook nog eens meer plezier opleveren, omdat oefenen dan leidt tot beter spel, iets dat bij halo2 ver te zoeken is.

Ps. Mocht bungie dit daadwerkelijk doen dan zal halo3 echter net zo worden als halo1, en alleen daarom zal bungie het al niet doen, want dan zouden ze misshcien per ongeluk toch nog een goed spel maken in plaats van weer een overhypete mislukking als halo2.:cool:

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Of of of of..... neej ik weet het niet meer

18. master_chief_m

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk gaat het mij aleen om de sp :9

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    MLG mensen vinden zichzelf veel te cool en gaan dan heel overdreven commentaar geven alsof ze er alles van weten. het lijkt me beter als ze gewoon mensen die het veel gespeeld hebben en nog steeds spelen op xbox live willekeurig om de maand laten spelen.

het idee is wel leuk

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeker de enige die de single player van halo2 nog wel regelmatig speelt \o/

vind het nog steeds meesterlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina