1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens.. om even een nieuw onderwerp in de kring te gooien.
    In die trailer dan heb je dus die tja.. die ark.. maar aan het eind van de trailer (voor de aftiteling zeg maar) dan schiet die ark, (beetje Independence day style..) maar wat moet ik me daarbij voorstellen dat de ark ook een wapen is of.. wat doet het?

En als het al behandeld is.. sorry maar ik heb geen zin om 26 pagina's te lezen xD
    (en bij de zoekfunctie heeft hij nooit wat gevonden =S)

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al gezien hoor =P
    maar ze zeggen alleen in het begin: 'The player asks himself: what is that" (iets in die richting in ieder geval..)
    maja.. dan heb je een groot ding waarbij ik mezelf moet afvragen wat het is (doe ik dus:p) maja.. wat doet het toch =O

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is al voorbij geweest, al drie keer. ;)

Ofzo :+

5. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn:p nah dan zie ik het wel in de game:p heb echt geen zin(/tijd:eek:) om alles te moeten lezen =P
    mah toch bedankt

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    No problem, er zijn vast wel mensen die het gemist hebben omdat ze te lui zijn om 26 pagina's te lezen. ;)

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De ark is de afstandsbediening voor alle 7 Halo's in de ruimte. :) Zijn signaal zorgt ervoor dat alle Halo's afvuren.

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

sexy he? Maar wie zegt dat het de ark is ;)

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    i know8) maar wat schiet het daar toch af =P (als het al wat schiet natuurlijk..)
    en ik vind het nogsteeds Indipendence day stijl =P

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    een enorme energy beacon die de halo's activeerd...

11. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3: 2000 Game Score Points?

There is no doubt that gamer scores have become an essential and addicting aspect of Next-Gen gaming. No longer will single player campaigns go unfinished or fall into the shadows of its online componet. Motivation has been surgically places in are wee little competitive minds to achieve the ultimate goal: 1,000 gsp. Online game play also benifits from this system too. Lofty (and not so lofty Hmmm EA) goals set forth by the developers add to the games overall lifespan and extend single session play times. So what it comes down to is that Gamescore points are here to stay and will most likely evolve into somthing more interactive in the furture.

Speaking of the future of gamescores; wouldnt it be cool if FLAGSHIP titles like HALO got an extra 1000 gsp. One could argue that 2000 gsp would fit well on this Online juggernaught. Furthermore, with games like FPSMMO's on the way it would seem almost essential. Well, only time will tell.

Bron: soundwave1540

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn speculaties he, maar niet dat het zo gaat worden. maar zou idd wel cool zijn, alhoewel ik niet echt een fan ben van de gs ik zie het nut er niet van.

13. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon dom en misschien zelfs marketing, waarom zou je voor sommige games wel meer punten geven en andere niet. Stel dat je dat ene spel net geen ruk aan vind, lekkere verhouding heb je dan nog tussen die scores. Nou stel ik zowiezo al niet zoveel waarde aan die scores om dat ze bij de ene game zeg maar weggegeven worden en bij de andere je er eerst 100+ uur in moet steken om bovende 200 uit te komen.

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    nieuwe bungie update is er ook weer..
    http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?cid=8358

We'll continue to tweak playlists and keep matchmaking fresh for the foreseeable future and as you can imagine, tracking the results of all this data is a fantastic way to find out what people do and don't like about Halo and incorporate some of that data in Halo 3 for a lovely matchmaking experience there too

Als ik het goed begrijp komt matchmaking dus terug in halo3?

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jep, klopt.

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik vind er weinig boeiends in staat eigenlijk...

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hehe ja klopt.. enige boeiends is dat er dus matchmaking komt in halo3. Vond het in halo2 heel goed werken totdat standby/modding enz kwam

18. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Tja , als matchmaking er weer in komt , dan kan je dus ook weer bridgen en je omhoog boosten . :mad:

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want waarschijnlijk gaan ze daar echt niets op verzinnen.

het was sarcasme btw.

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch helemaal niet zeker weten of het wel de ark is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina