1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Shotgun slayer is bruut man..

2. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    paar posts terug staat dat matchmaking trug komt.

@ shortbull: CTF is een van de vetste gamemodes van halo2

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De bunkers uit Caugulation, maar de omgeving van Blood Gulch! Dat zou ik willen zien. En zelf heb ik (nog) geen Gold, dus Matchmaking interresteert me nu nog niet. :b:

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Burial was toch echt wel een vette map hoor, was ook blij dat die vaak in minor zat want op die map had je duidelijk teamwork nodig en was luck in mijn ogen een kleinere factor. :thumbs:

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    weet je waarom BG wel leuk is, en Coag niet, komt door de schijt range van die BR, met de pistol kon je ongeveer 3 keer zo ver dingen iets raken met de BR en met de snipe kon je in H1 iedereen neerknalle op elke afstand, hier kan alleen de host op grote afstande iemand neerknalle (naast rockets, het enigste wapens die uberhaupt beetje nut hebben op Coag)
    en de mappe verschillen iets met elkaar maar alleen tele's zijn anders, en wat rotse erbij
    van mij mogen ze Midship, Lockout, IveryTower, zanzibar (alleen voor 1flag) en sanctuary, burail mounds (vooral voor objectief) en nog Beavercreek

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    beginne we nou weer met die pistol. |:-

Ze moeten zowieso niet teveel oudere maps erin terug doen. Anders gaat het veel te veel op Halo 2 lijken en dan kan je net zo goed gewoon halo2 blijven spelen

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zowiezo geen maps uit Halo 2, misschien nog uit Halo CE maar uit Halo 2 hoeft niet.. Dat er maps uit Halo CE in Halo 2 zaten was vet, omdat je deze maps nu online kon spelen. Nu kan je ze al online spelen, en heeft het dus geen meerwaarde om ze in Halo 3 nog een keer te zetten..

Ik hoop nog altijd op een hang 'em high :+

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    die was echt vet met unlimited grenades en pistols. Shotgun deed het ook goed in dat lvl

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hang 'm High moet terugkomen ja! Geweldige map, iedereen strijdt altijd om die bunker met die schietramen! Ge-wel-dig! _O_

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oja?

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Blood Gulch kon je met minder personen spelen :) Was ff wat dichter op elkaar allemaal.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hang em high was echt een vette map, met bv rockets echt geweldig en kweenie maar wij vochten altijd om invisibilty niet om de bunker :p

13. Inf1nity

Inf1nity Guest

Nee ik vocht eig. ook niet voor die bunker? Wat moet je ermee? Met rockets zoog mann, zo dood, geen skill voor nodig.

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    in HeH vecht je toch voor rocket+powerups.. lijkt me zo logisch als wat.

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    wij vochten altijd voor niets, we knalde gewoon overal heen, meestal op het middelste brugje of tussen die palen in 8)

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Camo en rocket was het middelpunt op HeH, als je die had kon je goede controle houden.

Dit moet wel het halo3 topic blijven he :eek:

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    feiten, geen mening, dus doe maar niet alsof je beter weet ;)
    en Hangem werkt helaas niet met H2, dus wel jammer dat die niet terug kan komen en het zelfde effect zal hebben met H1
    ik vind Dammy de leukste map van H1, doe die maar terug :)

PS; Nederland al 3 punte voor WK :9

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    damnation, chill out, hang em high, battle creek, prisoner, derlict, bloodgulch. allemaal maps die stuk voor stuk beter zijn dan de maps in halo2.. IMO

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Nounounou, niet overdrijven hor. :x

Er waren een paar ongeëvenaard goede maps in halo maar dat die allemaal beter waren dan de beste van Halo2 zou ik toch niet zeggen

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nooit XBC gehad, gewoon altijd Halo: CE op LAN's gespeeld enzo. Onze favorieten wapens waren altijd Pistol en Shotgun, vervolgens ging je naar één die hoge gebouwen, een gang naar binnen via het dak, naar links en nog 's links zo'n soort bunker in met schietramen. Vanuit daar met 't Pistol iedereen proberen af te schieten die in de buurt kwam, en als er dan toch iemand in de bunker kwam pakte je Shotgun. Zo deden wij 't altijd, Rockets gebruikten we bijna nooit eigenlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina