Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  2. Inf1nity

Inf1nity Guest

Damnation is fockin gruwelijk alleen werd vet weinig gespeeld (ten minste, iig in de PC versie).

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja, weet ik, ik had een keer bij een vriend gespeelt
    maar het is echt zoooo laggy, ze hadde gwoon niks aangedaan, wel jammer

maar Dammy CTF 4vs4, kan niks tegen op _O_
    en ik vind ook dat over het algemeen H1 mappen beter zijn dan die van H2, maar ze hebben allebei hele goeie maps, en hele slechte, ik heb liever nieuwe mappen, maar ze mogen er ook wel ouwe mappen tussen stoppen

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    niet 4 vs 4 CTF Chiron airwave?;)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hang em High speelde je voor de sniper :9

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee joh in Hang em High was het pistool absoluut het beste! Zullen we het Halo Combat Evolved topic weer opkrikken? :+

Halo 2 had ik een keer uitgespeeld en gelijk verkocht omdat ik geen live had en het spel was gewoon geen zak aan.

Hopelijk word Halo 3 meer als deel 1. In een soort level halo uit halo 1 rondrijden over de grasvlakte vond ik heel veel vetter als de saaie donkere plekken bij halo 2.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vond ik ook, vooral als de flood er ook was. Die verveldende zombies vind ik echt een dieptepunt. De lvls op aarde vond ik wel leuk :9 !

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ff echt stoppen met je feitten! Het is gewoon een mening (zoals we in dit topic al heel erg goed hebben meegekregen), de een vond het echt een goed wapen, de ander vond hem overpowered. Er komt geen einde aan de discussie dus laten we dan ook maar niet opnieuw beginnen!

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Duss...Halo 3 :)

Edit: Hmm, iets ging er niet goed met het posten. Er was ook nog wat inhoud:

Ik vroeg me af hoe het zat met die Survival mode. Willen ze het nou echt doorvoeren als het blijkt aan te slaan in de poll?!

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nee. Als de poll groot genoeg wordt lijkt het me wel dat Bungie ernaar kijkt. Wij zijn immers klanten. Maar niets staat vast natuurlijk.

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zal rustig blijven, het lukt met moeite
    daar gaan we ;), Niks meningen, het is een FEIT dat de range van de pistol groter is dan die van de BR, ik gebruikte dat als ARGUMENT voor mijn mening dat de pistol door zijn range BG leuker maakt dan Coag
    Zelfde met sniper, je kunt als mening geschouwen dat de sniper te host afhankelijk is, maar ook als FEIT! gezien worden, want de sniperkogels zijn (in tegenstelling tot H1) instant-travel, daarom kan alleen de host over de map heen snipen (is alleen bij echt grote mappen, zoals Coag, op kleinere maps maakt het niet uit), of je 'leaden' zoals in H1, maar voor H2 werkt dat meestal niet

en ik wil niet opnieuw beginnen, want volgens mij zeg ik niks verkeerd, en als je nog meer uitleg nodig hebt over Halo, vraag het maar want volgens mij heb je er niet veel verstand van :): (niks mening, FEIT! :+ )

En ik zou eigelijk ook wel een survival mode willen hebben, lijkt me wel lache :)
    En over HeH, je kunt sniper daar wel goed gebruiken, alleen moet je wel weten hoe ze je naar je toe kunt nade, anders heb je weinig aan snipers in dat level (sinds je steeds dood gaat, als je em wilt halen), behalve als je CTF speelt natuurlijk ;)

@ jens :)

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    volgens mij heb jij nog uitleg nodig over Halo 2 en het Live gebruik, aangezien er bij elk spel wordt aangegeven dat de speler ervaringen kunnen veranderen, oftewel, het moeilijker kunnen snipen, kogels die niet aankomen, allemaal dankzij verbinding belemmeringen. Aangezien Halo CE nooit online geweest is had je het daarbij niet. ;)

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat dacht ik al. De posts hier kwamen een beetje over alsof het er zeker in zou komen als de poll aan zou slaan. 80% van de keren kijkt de developer er dan naar, maar doet vervolgens weinig.

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    XBC, dat is online, hoeveel lag je ook hebt, iemand kan (zie kan, dat het lukt is iets anders :+ ) iemand anders altijd neerschieten (behalve als de tegenstander buite bereik is)
    En ik had het niet over Live, maar LAN, op live is het alleen maar erger, maar ik dacht wel dat er iemand iets zo van gaan zeggen
    MAAAAR, ik had er over dat Pistol meer bereik had dan de BR, en dat snipe TE host afhankelijk is, zelfs als je op Coag zonder host op LAN zit, merk je dat wel, maar op kleinere maps is die lag te verwaarlozen (dus bijna alle maps)

maar genoeg hier over, dit maakt het niet leuk om hier te posten
    dus als je het nog steeds niet snapt, PM me, dan hebben we het er nog wel over

maar nu naar buite, van zon geniete :)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2006
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens er bestaan nog Halo 1 en 2 topics hè. Op deze manier komen wel wel erg snel aan 4 delen van het Halo 3 topic. :{

/Mod Fardo - Ik heb net een aantal off-topic reacties verwijderd. Zie verder de opmerking van the matrix

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2006
  16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    tis wel stil hier O-), iemand nog iets te melden over H3?

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als er niks te melden is, is het dus stil... :+

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de game gaat floppen maar toch extreem veel over live gespeeld zal worden.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ach apu, als je zelf niet goed bent, zegt niet dat de game slecht word ;)
    (sorry voor offtopic)
    ECHT niemand iets??

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    *aait* braaaf. Gezeik altijd van die pesimisten, ga een hobby zoeken ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina