1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jonge, kheb er snel doorheen gelezen dus het was meer een vraag dan een weetje, en dit is mischien wel leuk voor mensen die halo op de comp hebben en dat ding er in willen.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja luister eens, het hoeft geen Batllefield te worden he. Halo moet in mijn ogen zoveel mogelijk man to man battles zijn. En zo weinig mogelijk gefuck met die vehicles, snap sowieso niet wat er "leuk" is aan meer voetuigen...:{

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    werd altijd gek van die voertuigen.. helemaal van die banshee. moet je beetje knallen met je smgtje en had je bijna dood vloog die weer snel weg.:{

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    team rifles op ascension, banshee ftw \o/ :{

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    whahaha.. dat was echt lelijke gametype

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zonder banshee was het nog best leuk, maar als je met zn 4en nog op dat ding schoot kon je hem nog niks maken 8)

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Moest je met een sniper doen, 3 keer schieten en hij kwam naar beneden. :cool:

en btw, veel voertuigen \o/ graag

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    haha.. je hoeft sostic heus niet te vertellen hoe die moet spelen;) hij is goed

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :):, je zou m eigenlijk gewoon met 1 sniper shot eruit moeten knallen zoals bij de hog :)
    Of gewoon dat kutding eruit houden :D

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de banshee kan je meestal heel makkelijk naar je toe lokken, als je dan over de rand springt en op boarden drukt heb je hem meestal. en anders val je te pletter:+

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gelukkig werkt dat lokken ook als je tegen goede tegenstanders speelt. :emo:
    Zulke dingen zijn leuk als je tegen je buurjongetje speelt ofzo, maar als je een game met niveau wilt spelen zijn zulke idiote dingen gewoon niet welkom vind ik.

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Banshee weg
    Warthog ftw \o/

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hadde we het over welke voertuigen er terug moeten komen in H3, en toen kwame op een gametype uit (2 posts), als je de banshee had, dan won je (of je bent slecht :+ )
    ik zou wel leuk vinde als ze die Quad op een manier terug brenge, lijkt me geinig, ik hoop ook dat ze de zelfde Physics (hoe schrijf je dat) als in H1, zodat je lekker voertuigen kunt gaan ligge flippe :D

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mhmm nee, de quad is geen fijn ding. Was bij far cry ook al niet goed uitgewerkt en ik zie zulke dingen niet lekker passen in een multiplayer game.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    ach ze mogen het er best instoppen, zolang je het maar kan uitzetten in custom en ze het ook niet in matchmaking stoppen:)

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Doe dan helemaal niet :cool: Ik weet dat halo groot is geworden doordat je met voertuigen kon spelen, maar ze moeten het niet gaan overdrijven. Ik zit er iig niet op te wachten..

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen de warthog en de ghost moeten er in blijven, die tank(scorpian?) mogen ze er uit halen.

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    tja het blijft een game voor de MASSA.. ik hoef die voertuigen ook totaal niet, maar sommige noobies wel:)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    De voertuigen zijn gewoon een deel van het spel, en zijn ook gewoon niet te missen. Ik hoop dan ook dat er in Halo 3 ook weer een boel nieuwe voertuigen zitten. Deze game moet grootsch worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina