1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat jij alleen maar B gebruikt bij HaLo kunnen WIJ ook niet helpen :cool: .

Maar die voertuigen moet er wel in.

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel veel :D Alleen niet heel veel per match.
    Ik vind voeruigen ook irritant maar je kan er lol mee hebben.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ligt er aan welk voertuig, de warthog is bijvoorbeeld een must in elke grote halo map.

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Scorpion _O_

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haat! |:-

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Liev! :lol:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind die dingen te traag en te sterk. Ze vertragen het hele spel.

offtopic:
    Heb je nog in mijn server gespeeld?

8. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    jaja nou weten we wel dat jensss sostic's aarlikkertje is en dat sostic een hoge eigendunk heeft....

ik vind meer vehicles best, als je maar kan instellen welke je wil en hoeveel.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jankerd :emo:

Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat die voertuigen leuk zijn om mee te kloten, maar voor een serieus potje haalt het de balans gewoon weg. Warthog en de Ghost zijn te doen, maar de rest zijn voor mij niet nodig.

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    idd alleen warthog en ghost.
    T is natuurlijk wel leuk als je iemand met de rocket launcher uit z'n tank schiet, maar je zal er maar net niet eentje bij je hebben.
    Ik vraag me ook af wat je met al die nieuwe voertuigen wilt.
    In halo 2 had je een tegenhanger van de warthog. Wat kun je daarmee extra?
    ze zouden nog de human tegenhanger van de banshee of ghost kunnen maken, maar wat moet je ermee als ze toch hetzelfde kunnen

11. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    f
    met zn vieren erin tog. en verder heeft iedereen voorkeuren bij bep voertuigen

yay! eerste post met mn mobiel!

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Van mij mag de Scorpion blijven, zolang je de bestuurder er maar uit kan schieten. Dus dat zijn hoofd door een gat steekt, of dat er alleen een rooster voor zit om z'n hoofd te beschermen. Er hoeven voor mij geen nieuwe voertuigen in te komen, alhoewel een menselijke variant van de Banshee me toch wel aardig lijkt. En qua MP: Alleen Warthog met Mountaid Machine Gun en Ghost vind ik goed.

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Die tank moet gewoon net zoals in halo1 zijn, want als je dan in die tank zat, dan werd je er zo uitgesniped}:] Maar het kan wel in bepaalde potjes leuk zijn om omgedraait bij een spawn met dat ding te staan8) De balans moet er echter wel zijn, want bij halo1 was je in een tank behoorlijk kwetsbaar, maa rin halo2 kan je rijden en knallen wat je wilt tenzij de vijand een rocket heeft, dan is het door de autoaim gelijk over:)

14. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Da valt toch best mee als je een plasma garnaat erop keilt is ie meteen dood... en je kan hem nou boarden... Ik vind het daar wel mee goed zitten:thumbs:

ik hoop da er veel nieuwe vette voertuige inkomen, op de collector's edition dvd van halo2 stonden quads enzo, lijkt me wel cool op zo'n quad rondscheuren:D
    En de cheaters en al moeten aangepakt worden, en mensen die meteen uit een potje weggaan of iedereen die zich eigen de hele tijd killt en mensen uit je team:mad: :)

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus jij wil allemaal dezelfde voertuigen? Nou ik dus niet..

Geef mij maar die 3 warthogs die er eerst in zouden komen.
    -Sneeuw Warthog met rupsbanden
    -Camo Warthog Truck met plaats voor 12 man
    -1 persoons Warthog voor scout

Verder zou ik zelf nog wel een soort jetpack willen zien voor 3 man. 1 nieuwe sniper + nachtkijker straling. (Dat je dus in het donker kan zien).

Bepaalde turret stands lijkt me ook wel cool , dat je in bepaalde levels eigen turrets kan plaatsen. En zelf denk ik nog aan een Jackal Shield voor in de MP én SP.

16. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    @Dazlindragon, die warthogs lijken me wel vet, maar wat je met een jetpack moet doen....:confused: Aan wat voor sniper had je dan gedacht?, en aan een nachtkijker heb je toch niks: alle multiplayerlevels zijn vrij licht.... En als je van die schilden gaat toevoegen, gaat iedereen achter zo'n schildje schuilen

17. master_chief_m

master_chief_m Halo3 is de beste.

Leuk Bevonden:
    0
    nou in halo ce wasdie sniper wel handig als je graag deed snippen en je had het echt nodig in dat 2e lvl

18. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die nieuwe warthogs en de nachtkijkers ook , maar laat die schildjes netjes liggen :p

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    die schildjes lijken me wel een leuk idee, maar dan moet je geen granaatjes meer kunnen gooien als je het schild gebruikt. dan wordt je te sterk.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    in de sp zijn al die verschillende voertuigen wel leuk, maar ik hoef geen battlefield mp.
    Al is het natuurlijk wel leuk als je die dingen kan aanzetten in de map

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina