Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met die nachtkijker bedoelde ik een speciaal visier voor op je sniper rifle. :b:

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat ze niet veel aan het spel moeten veranderen. gewoon goede maps en misschien een paar andere soort wapens waardoor de gameplay al helemaal veranderd. dat vond ik het mooie aan halo 2. elke wapen had wel iets en was goed tegen bepaalde dingen of op bepaalde afstanden.

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar nieuwe wapens en een paar weg

Mag van mij wij wel een nieuw voortuig in.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Tja dat stond er in halo ce al op kerel , dus moeten we terug naar "the good old days" gaan.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil gewoon de oude Warthog, de Ghost, en de Banshee, en dan eventueel nog de oude Scorpion. Ook een menselijke tegenhanger van de Banshee lijkt me leuk. Maar voornamelijk gewoon de oude voertuigen.

Ook het Brute Shot wapen mag weg, vond er niks aan. =(

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als host met brute shot was _O_

7. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    idd de bruteshot is echt bagger, behalve met de SP. Ben ook erg blij dat de BR weggaat, en de plasma pistol vind ik ook erg saai wapen, behalve in kleine levels als je de homing functie kan gebruiken en iedereen een kan krijgen.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jep, dan is het Plasma Pistol heel mooi. Je geeft iemand een vol schot en vervolgens één Melee aanval, dat is altijd heel vet!

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen combo's meer :emo: ...

10. master_chief_m

master_chief_m Halo3 is de beste.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag toenet dat er een halo comic komt..Ik weet niet wat ik of jullie ervan moeten vinden

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    I know, daar kwam ik ook op terug, the good old days.. *zwijmel*

Met Captain Keyes redden. :thumbs:

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Bruteshot klonk als een goed idee (nades om hoeken schieten), maar het wapen (zoals meer wapens helaas) te host afhankelijk, dat is heel jammer

ik vind dat ze alle voertuigen terug moeten brenge die in H1 EN H2 voorkwamen in de MP, dus ghost, scorpion en warthog (scorpion aanpassen zodat hij niet TE sterk is)
    in iedergeval een goeie Halo game, en geen rare fratsen als 'Nightscope' en die onnodige shit

13. ExQuiZite

ExQuiZite I'm Back Motherfucke

Leuk Bevonden:
    0
    ehm...combo blijft heus wel..het is echt niet alleen plasma pistol-br.
    pp-br is wel het snelst maar dan blijf je; Pistol+plasma pistol, smg plasma pistol

en die br is cool, en er is nog niet gezegt dat hij weggaat. het word alleen een ander wapen en waarschijnelijk een ar/br.
    en die voetruigen mogen ze van mij allemaal weghouden, allemaal irritant..:p

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zon gezeik...je kunt met de guns overweg of niet! dan kraak je ze niet meteen af :| ik vind de bruteshot wel vet hoor!! en de assault rifle...bagge ding....gimme back the old skool guns!!! :mad: maar ik vind het zwaard toch ohzo uber!! ze moeten meer van die close combat weapons maken maar dan minder sterk :b: Keep up the good work bungie!!! ik ga halo3 Zeker kopen!!! \o/

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    NEE haal niet de BR weg. Dat is egt het beste/vetste wapen.
    Ik hoop echt dat PC gamers niet tegen xbox 360 gamers kunnen spelen ( Live anywhere ). Want dan hebben al die PC gamers voordeel of een aparte games voor PC en x360 gamers

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    BR.. ik vind dat burst fire zo lelijk schieten..=(

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Met auto zou dat wapen ruleren en alle skillloze pwnen

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Auto/burst en single shot zouden ze er ook in stoppen.
    Ik heb een keer een filmpje gezien van een level New Mombasa dacht ik die er niet in is gekomen. Je zag hem zelf ook echt het level spelen. Je zag een BR geschoten worden met Single/Burst en Automatic shots. Dan zou hij echt ownen ja. Maar nogmaals, dit wilden ze erin stoppen, misschien dat hij terugkomt in Deel 3 samen met de nieuwe Assault Rifle ala Halo 1.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ja en dan is het geen skill meer, puur wie wie als eerst spot en diegene als eerst de trigger overhaalt wint, aangezien je dan echt iemand doodhebt in 1sec =(

Er mag best een opvolger zijn van de BR, als die maar krachtig genoeg is en sneller schiet dan het tijd kost dan zo'n combo werkt. Denk maar bij deel 1, daar kwam niemand op het idee om dat ding op te pakken (of je speelde ghey wcg settings O-) ), de pistol schoot gewoon sneller dan het gebruik van de combo.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze zullen zeker wel de wapens balanceren voor de MP. Niet dat 1 verschrikkelijk goed is. Nee, ze houden het vast allemaal in balans. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina