1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij vet lijkt is dat je bijv de loop van de scorp kan kapot schieten, of de turret van een warthog af, of 1 vleugel van een banshee die daardoor moeilijker te besturen is. Geeft iets meer realisme denk ik.

PS ik weet niet of het waar is of niet maar heb een x ergens gelezen dat in H3 alles destructible zou zijn? dus alles kan kapot? waarheid of klinklare onzin?

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Automatisch BR, dan ben je een fokkin modder :+
    doe maar een goeie balans tussen alle wapens, maar ze moete wel zorge dat je standaard met redelijk wapens spawned (dus geen SMG's of PP's,)

@bosbeest: lijkt me wel vet, maar lijkt me niet, er kan denk ik wel veel kapot, maar ik denk niet dat je gebouwen kunt neerhale met een tank ofso (zou wel vet zijn :9)

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de singleplayer wat meer variatie kent deze keer. Deel 1 was gaaf. Toen was het spel nog nieuw alleen op het eind ging het vervelen met de flood. Deel 2 gave eerste levels, outdoor. Daarna 5 of 6 levels alleen maar flood killen, indoor. Zo saai.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bungie beloofde grotere lvls met meer wegen om van A naar B te gaan, dus dat komt wel goed denk ik :cool: .

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nou Bungie beloofde wel meer bij Halo 2.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Volgens mij heb ik eindelijk door wat dat ding is wat we zien in de trealer van de E3. Als je het laaste level van halo2 hebt uitgespeelt wordt er verteld dat de andere ringen klaar zijn voor ''remote detonation''. Dan vraagt de dochter van kapitein Keys: Detonation from where...? En op dat ogenblik kom aarde in beeld. Met de informatie dat dat ding (op aarde) iets van de forerunners is denk ik dat je nu mag aannemen dat dat ''ding'' de remote detonation is

7. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    wouw he! hoe vaak lees jij dit forum eigenlijk? :9

geintje, maar wat je net zelf 'door hebt' is al een aantal pagina's trug besproken. En eerlijk gezegd denk ik ook dat dat de remote detonation is, want waarom zou de covenant anders naar aarde zijn gekomen en dat soort zaken...

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dit forumgedeelte?!? zelde :cool:

Nou ja ze hebben behoorlijk wat forerunner technologie in handen, dus lijkt het me geen probleem om een soort van kaart te vinden met de halo ringen plus ontsteking

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    de covenant kan van die gigantische schepen bouwen en dikke guns maken maar ze hebben niet door dat als je de ringen eenmaal activeert dat al het leven verdwijnt?:thumbs:

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jij snapt et :b:

11. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha:lol:

YTMND

http://halo3ending.ytmnd.com/
    de link laat het eind filmpje zien van halo 3 moet je echt zien

/Mod 3 posts samengevoegd, gebruik voortaan de edit-knop wil je, zeker als je niks te zinnigs te zeggen hebt - the matrix

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2006
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, erg grappig vind ik dit eerlijk gezegt niet.

13. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blij kindje... kijkt zeker altijd nog teletubies endergerlijk... vraag maar gauw aan mama of je je halo speentje terug mag en vanvond lief gaan slapen!!

14. mars15

mars15 Guest

wat zie je als je klikt

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je de site van nedgame moet geloven, zou halo3 op 15 november uitkomen. snap niet hoe ze daar nou weer bijkomen.:confused: :confused:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Masterchief op een grasveld vol konijntjes lopen.. :{

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, vind 't nou ook niet echt lollig hoor. ;)

18. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    mijn firefox geeft aan dat ik een plugin voor quicktime moet installeren om de pagina goed te bekijken... ik zie ook alleen maar 3x MC in een roze veldje

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou eerlijk zegt is dit niet zo vreemd. als je heilig in iets geloof wil de rest niet accepteren. + het feit dat de covenant de schepen gebouwd heeft met forerunner technologie en bijna alles heefd afgekeken..

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hij heeft het ook alleen maar van de bungie site afgehaald, dus het is wel erg kinderachtig om hem dan zo te gaan beledigen. =\
    Klik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina