Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Halo 3 al op 16 november uit?
    Door richardplug op 26-06-2006
    Bron: jeux france
    Gotta love the webshops. Het lijkt soms wel alsof de internet gamewinkels een even grote rol spelen als gamewebsites bij het in de wereld helpen van geruchten. Wat is er nu weer aan de hand?

Webshop Best Buy heeft op zijn site Halo 3: Forerunner in de releaselijst staan op 16 november 2006. Wat is er toch met die datum? Nou dat is de dag voordat de PlayStation 3 uit moet gaan komen, en rond die tijd ook de Wii.

Microsoft speelde lang geleden met de gedachte om Halo 3 als troef in te zetten tegen de lancering van de PS3, om Sony even het leven zuur te maken en de afzet van PS3's te remmen. Later zagen ze daar weer van af. Nu lijkt het dan weer teruggenomen te zijn.

Dus, gebruikt Best Buy informatie van heel lang geleden? Komt Microsoft toch met Halo 3 om de PS3 launch te counteren? Schaamteloze publiciteit van het MS-kamp? Hoe dan ook, tijdens de X06 in september krijgen we ongetwijfeld de waarheid te horen, want MS zou grote dingen aankondigen. We zijn benieuwd!

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet hoor en ik weet vrijwel zeker dat halo 3 geen sub titel krijgt anders had deel 2 dat ook gehad.

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

dit zou het beste nieuws in het hele jaar zijn \o/ \o/ \o/

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol volgensmij kwam die toch echt in 2007..

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel tactisch zijn.
    We weten niet hoever ze zijn, maar 2007 lijkt mij ook voor de hand liggender.

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    helaas zal het 2007 worden

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt uit in 2007 .. gameshops posten meestal een verkeerde datum .. dus nu ook

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als ze het op de E3 zeggen.. zou je ze toch geloven of niet?

en halo3 zal nooit zo snel uitkomen als je ziet hoe lang ze al over deel 2 deden..

9. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

Staks is het gewoon en verborgen geheim en is dit een flinke terug slag van microsoft het kan :lol: :):

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    oja ik snap het.
    T lijkt me ook dat de datum verkeerd is. dat doen de winkels alleen maar om meer preorders binnen te krijgen.

11. basovich

basovich Guest

het stond ook al op insidegamer dat hij op 16 november zou komen:

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tjah 2007 is een ruim begrip. maar het duurt een paar maanden om die spellen te branden en te verpakken etc. en ik denk dat als MS echt wil dat ze dit terug kunnen dringen tot 1 maand of misschien wel 3 weken. dus misschien dat ze daar die tijd winst kunnen pakken en toch het spel eerder(voor de release van de ps3.) uit kunnen brengen. maar ik verheug me er gewoon niet op. dan kan het alleen maar meevallen.

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  13. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Beter Halo 3 achter in 2007 en een engine die specifiek voor de Xbox360 is gemaakt dan eind 2006 en een opgeleukte Xbox Engine .

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hlemaal gelijk.
    Laat ze hem maar mooi afwerken, en hem later uitbrengen dan. ik vermaak me wel met : Splintercell4, BiA, RS: Vegas :DO-)

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En GoW dan?? :+

ze moeten maar zorgen dat het een dikke topper word, want ik ga dit schooljaar nog nergens heen :+

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag halo 3 best wat later uitkomen als dat betekend dat hij dan beter wordt. ik vermaak me wel met GoW.

17. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie had al 2 jaar geleden de eerste 360 dev kits.

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    jullie vergeten saints row en dead rising :p
    het word een mooie herfst en winter voor de gamers en tjah als halo 3 begin 2007 uit komt dan is heel 2007 een goed jaar :p

19. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en daarom staat er in de trailer dat hij in 2007 uitkomt hij komt gewoon in 2007 of mss wel later bungie zal echt geen spel vervroegen

20. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil liever dat halo 3 af in 2007 is dan niet af in 2006 want dat zal zonde zijn he

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina